NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Dr Samy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
انشغلت أمى و صديقاتها بنتف الشعرة و الشعر الزائد تحت الابط و الارداف وهن عرايا تماما ، اناولهن الحلاوة للنصف او مياة و مشروبات مثلجة و ساخنة و افوز فى المقابل بقبلات شاذة و لسان يدلف فى فمى امتصه و يد تداعب قضيبى و كس يدعوني لقبلات معطرة
وفجأة تقام مباريات بين النساء تتنافس بحجم الكس و الطيظ و البزاز بينهن و انا القاضى و الحكم ، وبعد الفوز تسألني لبوة منهن أين كسك يا حبيبتى و تقفش زوبرى الصغير فالقى بنفسى فى أحضان أمى او اختى و اسألها فين كسى يا ماما؟؟ فتضحك و تقول لى شايلاه ليك جوة كسى انا علشان مفيش شرموطة منهن تخطفه .. و فى الحمام اسألها أين كسى انا عاوز كسى فتحتضننى و تقبلنى و تقول لى جوة كسى حط ايدك جوة كسى دور عليه و خده .. وهكذا تمارس أمى الجنس مستغلة يدى الصغيرة تدور و تدلك و تبحث جوة كسها وهى تغنج مستمتعة

انشغلت أمى و صديقاتها بنتف الشعرة و الشعر الزائد تحت الابط و الارداف وهن عرايا تماما ، اناولهن الحلاوة للنصف او مياة و مشروبات مثلجة و ساخنة و افوز فى المقابل بقبلات شاذة و لسان يدلف فى فمى امتصه و يد تداعب قضيبى و كس يدعوني لقبلات معطرة
وفجأة تقام مباريات بين النساء تتنافس بحجم الكس و الطيظ و البزاز بينهن و انا القاضى و الحكم ، وبعد الفوز تسألني لبوة منهن أين كسك يا حبيبتى و تقفش زوبرى الصغير فالقى بنفسى فى أحضان أمى او اختى و اسألها فين كسى يا ماما؟؟ فتضحك و تقول لى شايلاه ليك جوة كسى انا علشان مفيش شرموطة منهن تخطفه .. و فى الحمام اسألها أين كسى انا عاوز كسى فتحتضننى و تقبلنى و تقول لى جوة كسى حط ايدك جوة كسى دور عليه و خده .. وهكذا تمارس أمى الجنس مستغلة يدى الصغيرة تدور و تدلك و تبحث جوة كسها وهى تغنج مستمتعة
ياسطي انت مرمطت عيلتك خالص كفايه كدا بقي

• هممم
التفاعلات: Dr Samy
ياسطي انت مرمطت عيلتك خالص كفايه كدا بقي
ماذا تقول لو عرفت ان عائلتي من ناحية الاب و الام عمالقة عباقرة قادة التطور و الاكتشافات العلمية فى العالم ينطلقون من مواقعهم فى الولايات المتحدة الأمريكية و كندا و انجلترا و سويسرا و الجامعات الكبرى الأربعة الأقدم فى مصر و أثرياء ثراء فاحش واسماؤهم معروفة فى كل جامعات مصر و انا منهم فعلا بدون فخر و لا استطيع نشر اى كتاب او رواية حتى لا اذهب وراء الشمس
لكنني عشت فعلا تلك الخبرات الجنسية التى اختصرها و أشير اليها باختصار جدا فقط فقد تعدت السبعة آلاف انثى و ذكر من مختلف البيئات حتى كرهت حياتى فعلا ... تحدثت مع طبيب نفسى صديق قال لى فضفض مع اى صديق تثق فيه .. انا لست كاذبا ولا اتخيل شىء ابدا .. انا صادق اكثر من اللازم .. قال لى ضابط مخابرات الجميع يكرهونك جدا لأنك صادق و مباشر و بسيط لايجدون فيك شىء يمسكوه عليك .. فاحترس
على كل حال اشكرك .. معاك حق

ماذا تقول لو عرفت ان عائلتي من ناحية الاب و الام عمالقة عباقرة قادة التطور و الاكتشافات العلمية فى العالم ينطلقون من مواقعهم فى الولايات المتحدة الأمريكية و كندا و انجلترا و سويسرا و الجامعات الكبرى الأربعة الأقدم فى مصر و أثرياء ثراء فاحش واسماؤهم معروفة فى كل جامعات مصر و انا منهم فعلا بدون فخر و لا استطيع نشر اى كتاب او رواية حتى لا اذهب وراء الشمس
لكنني عشت فعلا تلك الخبرات الجنسية التى اختصرها و أشير اليها باختصار جدا فقط فقد تعدت السبعة آلاف انثى و ذكر من مختلف البيئات حتى كرهت حياتى فعلا ... تحدثت مع طبيب نفسى صديق قال لى فضفض مع اى صديق تثق فيه .. انا لست كاذبا ولا اتخيل شىء ابدا .. انا صادق اكثر من اللازم .. قال لى ضابط مخابرات الجميع يكرهونك جدا لأنك صادق و مباشر و بسيط لايجدون فيك شىء يمسكوه عليك .. فاحترس
على كل حال اشكرك .. معاك حق
يا سطي انا مش مصدق بوقك خالص ع فكره

• حبيته
يا سطي انا مش مصدق بوقك خالص ع فكره
أصغر عيلة عندنا اخذت الجائزة الأولى فى العالم للإبداع و الابتكارية فى اليابان من سنتين وطولها ٦ سم بس

• بيضحكني
التفاعلات: Magysalebsoft، ALbrens و الأستااذ
أصغر عيلة عندنا اخذت الجائزة الأولى فى العالم للإبداع و الابتكارية فى اليابان من سنتين وطولها ٦ سم بس
هي ايه اللي طولها ٦ سم لامؤاخده يا دكتره 😂😂

• بيضحكني
لك ماشئت لا ماشاءت الاقدار
فاضحك فأنت الواحد الزمار
انت بتقول ايه يا سيد انا مش فاهم الكلام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دى اسمها تشبيه تمثيلى نوع من انواع البلاغة و البديع
انت دكتور ولا مدرس عربي ولا مؤلف ولا سالب ولا حكايتك أيه فهمني

• الموضوع ده يدعو للتفكير
انت بتقول ايه يا سيد انا مش فاهم الكلام
ده تزوير وانحراف لبيت شعر قاله شاعر متهم بالكفر يمدح سيف الدولة
اصل البيت
ما شئت لا ما شاءت الاقدار
فاحكم فأنت الواحد القهار

ده تزوير وانحراف لبيت شعر قاله شاعر متهم بالكفر يمدح سيف الدولة
اصل البيت
ما شئت لا ما شاءت الاقدار
فاحكم فأنت الواحد القهار
يخربيت سنينك السوده كفايه لحد كدا حرف مع نفسك

• حبيته
  • حبيته
  • بيضحكني
يخربيت سنينك السوده كفايه لحد كدا حرف مع نفسك
اوكى
كل أساتذة الجامعات فى التخصص بتاعى يرتعشون خوفا منى ومن تلاميذى الدكاترة
قالت أمريكا عنى Samy is a multi computers with the fastest processor
Samy has a photographic memory
If Samy goes back to Egypt, USA is going to loos ten centuries of developing in his area of special6
.
انا الوحيد الذى عرضت جامعتى الأمريكية شرائى و بقالى فى الولايات المتحدة الأمريكية مقابل دفع كل التكاليف التى دفعتها مصر فى تعليمى مدى الحياة مضاعفة مائة ضعف

اذا سألت أطباء كلية طب عين شمس ما رأيكم فى سامى؟ يجيبون فورا .. قادر على تشخيص المستحيل بنظرة خلال نصف دقيقة و تحديد العلاج فى ثوانى .. نحن نحتاج إلى اسابيع وشهود لنصل او لا نصل للتشخيص الصحيح مثله
و المستخبي اكثر من أحلامك

أنا مش عارف هو عايز ايه مننا يا فرعنه كنت فين مختفي كدا
وحياتك انا مخى مقدرش يفهم الكلام 😂
ادينى موجود بفتح كل يوم بس مش بلاقى مواضيع اعلق عليها فا يبنالك انى مختفى

اوكى
كل أساتذة الجامعات فى التخصص بتاعى يرتعشون خوفا منى ومن تلاميذى الدكاترة
قالت أمريكا عنى Samy is a multi computers with the fastest processor
Samy has a photographic memory
If Samy goes back to Egypt, USA is going to loos ten centuries of developing in his area of special6
.
انا الوحيد الذى عرضت جامعتى الأمريكية شرائى و بقالى فى الولايات المتحدة الأمريكية مقابل دفع كل التكاليف التى دفعتها مصر فى تعليمى مدى الحياة مضاعفة مائة ضعف

اذا سألت أطباء كلية طب عين شمس ما رأيكم فى سامى؟ يجيبون فورا .. قادر على تشخيص المستحيل بنظرة خلال نصف دقيقة و تحديد العلاج فى ثوانى .. نحن نحتاج إلى اسابيع وشهود لنصل او لا نصل للتشخيص الصحيح مثله
و المستخبي اكثر من أحلامك
شاطر

• بيضحكني
وحياتك انا مخى مقدرش يفهم الكلام 😂
ادينى موجود بفتح كل يوم بس مش بلاقى مواضيع اعلق عليها فا يبنالك انى مختفى
حبيبي يا فرعنه مش لاقي حد يتكلم عن نيك الطيز عشان تعلق يا لقيم 😂😂

حبيبي يا فرعنه مش لاقي حد يتكلم عن نيك الطيز عشان تعلق يا لقيم 😂😂
يوه يعم لا مش لاقى موضوع انا مععلقتش فيه قبل كدا

• بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%