NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة أول مرة في حياتــــــــي أشوف كدا هل دي واحدة بتحب التصوير ولا هي ميولها مختلفة

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بكلم واحدة عندها 19 سنة و المهم هي بتقولي ديثني على أمي و فعلا بتصور مقاطع فيديوهات و هي بتصحي أمها و بتعريها و بتهزر معاها و بتدخل الحمام و أمها بتستحمى و بتدخل و هي بتغير و كمان بتدخل و هى في التويليت و طبعا عشان هى بنت أمها سيباها و البنت بتبعتلي كل حاجة و أمها جميلة و جسمها كيرفي و بيضه و عندها 48 سنة بس أنا مستغرب أن بنت بتتديث على أمها و بقولها طب لو كنتي ولد كان ماشي هو ديوث وربيتمتع بكدا تقولي أنا بتمتع و أنت بتشوفها - أنا بجد مش عارف مالها بجد دي - هل هى فعلا بتتمتع بكدا ولا هى ميولها أنها ليسبيان ...........؟ حد يفيدني لاني مستغرب بجد

• عجبني
التفاعلات: MM011, Star55, الوقح و شخص آخر
طب هي بتنام معاك فون وبتوريك جسمها ولا هي بتوريك امها بس

• جامد
التفاعلات: شريـف باشا
بكلم واحدة عندها 19 سنة و المهم هي بتقولي ديثني على أمي و فعلا بتصور مقاطع فيديوهات و هي بتصحي أمها و بتعريها و بتهزر معاها و بتدخل الحمام و أمها بتستحمى و بتدخل و هي بتغير و كمان بتدخل و هى في التويليت و طبعا عشان هى بنت أمها سيباها و البنت بتبعتلي كل حاجة و أمها جميلة و جسمها كيرفي و بيضه و عندها 48 سنة بس أنا مستغرب أن بنت بتتديث على أمها و بقولها طب لو كنتي ولد كان ماشي هو ديوث وربيتمتع بكدا تقولي أنا بتمتع و أنت بتشوفها - أنا بجد مش عارف مالها بجد دي - هل هى فعلا بتتمتع بكدا ولا هى ميولها أنها ليسبيان ...........؟ حد يفيدني لاني مستغرب بجد
دلوقتي النت فتح العيون على حاجات كثير محدش كان يعرفها فاتتوقع اي حاجه

احااااا هاتها وتعال ارفعلها قرونها

غريبه اوي دي ابدا شك أنه ولد ديوث اوي على أمه
لا مش ولد لانها كلمتني فويس كتييييير
دا غير الفيديوهات اللي مصوراها و هي بتدخل على امها الحمام و عليها و هى بتقلع

لا مش ولد لانها كلمتني فويس كتييييير
دا غير الفيديوهات اللي مصوراها و هي بتدخل على امها الحمام و عليها و هى بتقلع
تجربه غريبه بس مجنونه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يسطا بعد اذنك انا عاوز اتعرف عليك ونبقى اصدقاء

يسطا بعد اذنك انا عاوز اتعرف عليك ونبقى اصدقاء
يشرفني جدا و على رأسي بس صدقني مش هقدر اقولك مين اللي بكلمهم ولا اعرفك عليهم

يشرفني جدا و على رأسي بس صدقني مش هقدر اقولك مين اللي بكلمهم ولا اعرفك عليهم
لا عادي انا مش عاوز اعرف عنهم حاجة بص هبعتلك خاص احسن

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%