NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه أول مرة انام مع حد مكانتش كويسة

انت اه كرهته
بس ذكري العلاقه دي هاتفضل فى دماغك طول الوقت
هصلي تضرعاً لأن كلامك يطلع غلط، لأني نفسي اخفي كل ذكرى ممكنه واكشلي بنجح في ده لأنها بالنسبالي حاجة رخيصة يعني

• عجبني
التفاعلات: ✨ᎷᎯᎶᎥᏨ✨
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هصلي تضرعاً لأن كلامك يطلع غلط، لأني نفسي اخفي كل ذكرى ممكنه واكشلي بنجح في ده لأنها بالنسبالي حاجة رخيصة يعني
صعب تنسي
فى حاله واحده بس تقدر تتغلب على الشعور ده
لما تنام مع الشخص اللى بتحبو بجد
لما ده هايحصل ذكرة الشخص اللى بتحبو هاتتغلب الذكره دي

• أتفق
التفاعلات: Damian
اتمني اكون افادتك

قعدت فترة فاكر اني مثلي بسبب الموضوع ده، بس طلعت demisexual في الاخر، اقدر انام مع بنت عادي بس لو بحبها، وانا مكنتش بحب الشخصية دي وهي كانت عارفة ده كويس اصلا، بس كانت مازالت عايزاني
اه فهمتك يعني انتا عادي تنام مع بنت بس تكون بتحبها

الموضوع سايكولوجيكال شوية، بس انا من زمان بكرة السكس عموما، ممكن اشوفه أو اتخيل ناس بتعمله بس اني ادخل نفسي في الموضوع مش فكرة مستساغة على دماغي من زمان

فا اول مرة الموضوع حصل، او بمعنى اصح اتطلب مني انا فعلا مكنتش عايز اعمله، بس مع الألحاح المستمر وافقت وكرهت نفسي بعدها لأني نوعا ما حسيت أن تم انتهاكي بشكل أو بأخر، هي حاجة بتاعة نسوان نيك انها تتقال لأن مفيش راجل بيُنتهك أو بيتاخد منه حاجة غصب عنه أو على الأقل ده اللي بقوله لنفسي، بس فكرة اني اسامح نفسي على ده بقت سهلة شوية مع الوقت

مفيش اي عبرة هنا لو كنت مستنيها، انا بس حبيت ارغي.
ولد ولا بنت؟

• عجبني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍
الموضوع سايكولوجيكال شوية، بس انا من زمان بكرة السكس عموما، ممكن اشوفه أو اتخيل ناس بتعمله بس اني ادخل نفسي في الموضوع مش فكرة مستساغة على دماغي من زمان

فا اول مرة الموضوع حصل، او بمعنى اصح اتطلب مني انا فعلا مكنتش عايز اعمله، بس مع الألحاح المستمر وافقت وكرهت نفسي بعدها لأني نوعا ما حسيت أن تم انتهاكي بشكل أو بأخر، هي حاجة بتاعة نسوان نيك انها تتقال لأن مفيش راجل بيُنتهك أو بيتاخد منه حاجة غصب عنه أو على الأقل ده اللي بقوله لنفسي، بس فكرة اني اسامح نفسي على ده بقت سهلة شوية مع الوقت

مفيش اي عبرة هنا لو كنت مستنيها، انا بس حبيت ارغي.
الرجالة بيتم انتهاكها عادى و كمان التحرش بيها فى الشارع و دا شئ المجتمع هنا لازم يتعلمه، و مش معنى انى بقول كدا انى قصدى على حاجة تبع السوالب، كلامى عام و اقصد بيه الرجالة الطبيعية

• أتفق
التفاعلات: Damian
الرجالة بيتم انتهاكها عادى و كمان التحرش بيها فى الشارع و دا شئ المجتمع هنا لازم يتعلمه، و مش معنى انى بقول كدا انى قصدى على حاجة تبع السوالب، كلامى عام و اقصد بيه الرجالة الطبيعية
انا عارف ده وفاهمه بس عادة كنت بتخيل ان دي حاجة بعيدة عني أو (بتحصل للناس التانية)، فا كانت مش داخلاني غير من قريب

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%