NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل كبير225

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
انا اذا مارست الجنس أطول كثير يعني اول واحد بينزل يعني ساعه ونص كذا اذا الجنس او الشغل نار وشرار حابب اعرف هل هالشي بتكرهه البنات

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Mr. Cock و Maxxx_PlayerxXx
ساعة و نص مين يا مولانا ، أنت هتهزر؟؟

• بيضحكني
التفاعلات: شهواني31
سقفه لأخوكو ابو جبل 😂

• عجبني
التفاعلات: drsniper666
ابقى استغطى وانت نايم

شباب انا جارتي بزازها كبيرة وطيزها كبير اريد انيكها لكن شلون اقدر انيكها اريد الحل للي عندو خبرة منكم

• عجبني
التفاعلات: زبى ملك ليكى
يا نهار تسلخات 😱😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
مدة زمنية من ٢٠ إلى ٤٠ دقيقة مع مداعبات

انا اذا مارست الجنس أطول كثير يعني اول واحد بينزل يعني ساعه ونص كذا اذا الجنس او الشغل نار وشرار حابب اعرف هل هالشي بتكرهه البنات
عادي انا كنت كده زمان
دلوقتي خلاص بقي ايام مكان في صحه كنت بجيب ٧ مرات في اليوم ههه دلوقتي هي مره و ياجات يا مجاتش

فية بنات و ستات بتحب الوقت الطبيعى و كتييييير و فية ستات احيانا بتحب الوقت الكبير
بس مع اللى بتحبة بس

انا فرأي الراجل لازم ياخد وقت براحته لو حابب ومفيهاش مانع لو اجبب مرة واتنين طالما اللي معايا مبسوطة وانا لازلت عندي طاقة اكمل

انت مدرك اللي بتقوله ده ساعة و نصف يعني ٩٠ دقيقة يعني يدخل و يخرج تقريبا ٥٤٠٠ مرة ده ينبري يا عمنا

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
شباب انا جارتي بزازها كبيرة وطيزها كبير اريد انيكها لكن شلون اقدر انيكها اريد الحل للي عندو خبرة من

قولها الاول وبعدها نيكها على طول وهيه هتوفق لو لاقت زبك حلو

• عجبني
التفاعلات: Pulla
قولها الاول وبعدها نيكها على طول وهيه هتوفق لو لاقت زبك حلو
راح احاول واذا ماوافقت رح اضرب عشرة على ستياناتها المنشورة عحبل الغسيل

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
راح احاول واذا ماوافقت رح اضرب عشرة على ستياناتها المنشورة عحبل الغسيل
لا حاول صدقنى هتوافق بس جرب حك فيها وقف زبك فى المنطلون

• عجبني
طبعا ما انت استاذ تحرش 😂
ولا تحرش ولا حاجه كل الموضوع انى تعبان جدا وبحب اريح نفسى فا بعمل الحاجه الى عوزها بمزاجي ادام مش بتجيلى انا بخلى يمص زبى. راجل وببعبص نسوان بس دى كله هينتهى لما انيك وحده حقيقى

يا عم قول ساعتين هو يعني حد هيراجع وراك😏

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
كل دا كذب وخيلات عشان تقعد ساعة ونص يبقي بتاخد حاجه دا مش طبيعي الطبيعي انك تقعد من دقيقتين لربع ساعة ممكن لو جبت الاول حبيت تجيب التاني تتطول مدة أقصاها ٣٠ دقيقة أكثر من ٣٠ دقيقة يبقي واخد منشطات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%