NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الدكتور النسوانجي

عشق ثلاثينيه يكفيني ملايين المراهقات
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
عٌشُقُيَ سِآدٍيَ # عشقت فخضعت فأعطت كل ما تملك
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من فتره طويل وانا عندي علاقات سواء علي الانترنت او من الشغل او بالصدفة والعلاقات دي فيها اللي وصل لعلاقات جنسيه كامله وفيها اللي كان مجرد لحظات عابره للجنس وفيها اللي اتحول لصداقه وفيها الا انقطع بلا رجعه الموضوع اللي عاوز اناقشه معاكم هل العيب فيا اني كنت بعمل علقات اساسها الجنس ام ان كل العلاقات بقت كدا ام الموضوع منتشر عند الجميع
اقسم لكم انه جت عليا اوقت كنت بحس ان كل البنات اللي في الدنيا مشين عريانين للعلم انا 41سنه مش مراهقه يعني بس مستغرب بجد كل ما اعرف وحده يتحول الموضوع لجنس تعبت بجد
مستني ردكم ونتناقش مع بعض

• عجبني
التفاعلات: Mezo1986، صعيدي راقي و زبارتكوس
الغالب بقي كده لان نفس الي بيحصل معايا

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و الدكتور النسوانجي
الموضوع فى إيدك انت
انت اللى تقدر تحدد مسار العلاقة .. لأن من الواضح انك بتسيب نفسك لهواها هى اللى بتحركك لحد ما توصل للجنس .. وتتعب نفسيا بعد كده.
تمام طالما بتتعب نفسيا من الموضوع دا (على الرغم ان فيه ناس نفسهم يكونوا زيك) حاول تتعب نفسك أكتر وتسيطر عليها وانت اللى تحدد مسار العلاقة اللى انت بتتمناها.

• عجبني
التفاعلات: Mezo1986، صعيدي راقي و الدكتور النسوانجي
الموضوع فى إيدك انت
انت اللى تقدر تحدد مسار العلاقة .. لأن من الواضح انك بتسيب نفسك لهواها هى اللى بتحركك لحد ما توصل للجنس .. وتتعب نفسيا بعد كده.
تمام طالما بتتعب نفسيا من الموضوع دا (على الرغم ان فيه ناس نفسهم يكونوا زيك) حاول تتعب نفسك أكتر وتسيطر عليها وانت اللى تحدد مسار العلاقة اللى انت بتتمناها.
صديقي العزيز انا ماستر والمشكله الاكبر انه كلهن كدا تكون عاديه وبعدين تقولي انا عندي ميول للخضوع

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي و زبارتكوس
  • أتفق
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
صديقي العزيز انا ماستر والمشكله الاكبر انه كلهن كدا تكون عاديه وبعدين تقولي انا عندي ميول للخضوع
انا معاك ان الستات أغلبهم بيحبوا الخضوع ولو بدرجات متفاوتة لأنها فى الأول وفى الآخر هتتركب
بس انت عايز تنيك وخلاص ولا عايز علاقة مع واحدة بس ؟؟؟

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
انا معاك ان الستات أغلبهم بيحبوا الخضوع ولو بدرجات متفاوتة لأنها فى الأول وفى الآخر هتتركب
تعرف انا بشوف حجات لو حكتها هنا هتقولوا عليا مجنون بجد انا اعرف وحده ولادها اصغر مني ب 5سنين وبتقولي لازم نعمل سكس كامل وهي 56سنه

• عجبني
الغالب بقي كده لان نفس الي بيحصل معايا
من فتره طويل وانا عندي علاقات سواء علي الانترنت او من الشغل او بالصدفة والعلاقات دي فيها اللي وصل لعلاقات جنسيه كامله وفيها اللي كان مجرد لحظات عابره للجنس وفيها اللي اتحول لصداقه وفيها الا انقطع بلا رجعه الموضوع اللي عاوز اناقشه معاكم هل العيب فيا اني كنت بعمل علقات اساسها الجنس ام ان كل العلاقات بقت كدا ام الموضوع منتشر عند الجميع
اقسم لكم انه جت عليا اوقت كنت بحس ان كل البنات اللي في الدنيا مشين عريانين للعلم انا 41سنه مش مراهقه يعني بس مستغرب بجد كل ما اعرف وحده يتحول الموضوع لجنس تعبت بجد
مستني ردكم ونتناقش مع بعض
41سنه وبتعمل كده فين مراتك علشان تعمل كده حاول تبطل انت مش صغير علشان ننصحك واعمل حاجه لاخرتك

• عجبني
التفاعلات: sun day
مش قصه وحده ولا 10قصه ان الكل بقي شبه بعض مدام او انسه مطلقه او متجوزه كله بيحولها لعلاقه سكس

• عجبني
التفاعلات: زبارتكوس
تعرف انا بشوف حجات لو حكتها هنا هتقولوا عليا مجنون بجد انا اعرف وحده ولادها اصغر مني ب 5سنين وبتقولي لازم نعمل سكس كامل وهي 56سنه
اللى زى دى أكيد مجتش معاك سكة بالساهل .. بياخدوا وقت .. لكن لما بيقعوا بيبقوا اخر هيجان

• عجبني
التفاعلات: صعيدي راقي
اى شئ بيزيد عن حد بينقلب ضدو
انا جت عليا فتره زودت علاقاتى و كنت زيك كدا
عملت استوب وانقطعت فتره رتبت فيها تفكيرى وحياتى من تانى
بس الموضوع محتاج شويه ارده
وحتى لو رجعت طبيعى بعدها لازم دايما يبقا فيه كونترول منك علشان مترجعش تانى

• حبيته
  • عجبني
41سنه وبتعمل كده فين مراتك علشان تعمل كده حاول تبطل انت مش صغير علشان ننصحك واعمل حاجه لاخرتك
يا صديقي العزيز انا منفصل من سنين

اللى زى دى أكيد مجتش معاك سكة بالساهل .. بياخدوا وقت .. لكن لما بيقعوا بيبقوا اخر هيجان
دي احسن خاضعه في تاريخ العرب والكارثه انها مرات راجل اعمال كبير جداً جداً

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش قصه وحده ولا 10قصه ان الكل بقي شبه بعض مدام او انسه مطلقه او متجوزه كله بيحولها لعلاقه سكس
صدقنى حاسس بيك يا صاحبى لأن الموضوع فعلا زاد عن حده ..

• عجبني
التفاعلات: الدكتور النسوانجي
دي احسن خاضعه في تاريخ العرب والكارثه انها مرات راجل اعمال كبير جداً جداً
انا مش عارف اقولك يا حظك ولا يا بختك ولا إيه .. بس انت عايز تبطل فمش هقولهالك

• عجبني
اى شئ بيزيد عن حد بينقلب ضدو
انا جت عليا فتره زودت علاقاتى و كنت زيك كدا
عملت استوب وانقطعت فتره رتبت فيها تفكيرى وحياتى من تانى
بس الموضوع محتاج شويه ارده
وحتى لو رجعت طبيعى بعدها لازم دايما يبقا فيه كونترول منك علشان مترجعش تانى
تخيلي اني وصلت لمرحله اني بقيت اخاف اكتب بوستات او اكتب في شات وبقيت مجرد اله Machine شغل بيت بيت شغل ومع ذلك كل يوم اتعب من اللي قبله

• محزن
التفاعلات: مدام دعاء
صدقنى حاسس بيك يا صاحبى لأن الموضوع فعلا زاد عن حده ..
اقسملك اني بقيت خايف من كل حاجه للعلم انا دكتور امراض نساء

• عجبني
معلش لو ردى دايققك دور على عروسه واتجوز وخليها فى الحلال افضل
انا عملت كدا فعل بس بقيت شايف ان كل الستات عفوا ( شمال)

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%