NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمي وبداية نيك محارم عيلتنا الجزء التاسع

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

أمير الاختلاف

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
22 فبراير 2022
المشاركات
160
مستوى التفاعل
1,144
نقاط
752
الجنس
ذكر
الدولة
ليبيا
توجه جنسي
ثنائي الميل
أول ما دخلت أنا وأحمد لقينا أمي وامه واختي واخته لابسين بس كلوتات وبزازها الحلوة بتلعب في الهوا ، وامي واختي راحوا لأحمد امي بدات تبوس فيه بين ما اختي نزلت ع ركبها أخذت زبر أحمد في بقها وبقت ترضع في زبه وبيوضه بين ما نوال جتني وبدات تبوسني وتمص لساني بين ما اللبوة سندس بنتها نولت ع ركبها بدات ترضع لي زبي وبيوضي وبعدها انا تركت شفاف نوال ونزلت على بزازها البيضاء الكبيرة وحلماتها الداكنة وبدأت أرضع بزازها وأعض حلماتها بين ما يدي مسكت فلقات طيزها الكبيرة وبديت افعص والعب بطيزها وأضرب فلقات طيزها .

نوال : اممم احححح كول بزازي حبيبي اووووف مص بزازي واللبوة بنتي بترضع لك زبرك ااااه .

انا : امممم بزازك حلوة ي لبوة.

بينما جنبنا أحمد قعد على الصالون واختي اميرة قلعت كلوتها وقعدت على زبره بكسها وبدات تنط على زبره بين ما هو بيرضع بزاز أمي الكبيرة ويعض حلماتها .

امي :ااااه امممم كول بزازي حبيبي اوووووف قطع بزاز اللبوة عمتك والقحبة بنتها بتركب لك زبرك ااااااه .

اميرة : ااااه اااه اااه اححححح نكني حبيبي اووووف زبرك حلو كثير ي حمادة نكني اووووف منك ومن زبرك .

وعندي سندس وقفت وانا مسكت رجها رفعتها فوق كتفي وهيا وقفة متسندة على اللبوة أمها وانا دخلت زبري في طيزها الضيقة شوي لانه بقالها فترة ما استقبلت زبر فيها وبدأت أنيكها وانا برضع بزازها الصغيرة وسندس بترضع بزاز اللبوة أمها .

نوال :ااااه امممم مصي بزازي حبيبتي اااااه احححح مصي بزاز اللبوة امك وانت بتتناكي من فحلنا ي لبوة ي متناكة ااااه نكها امير حبيبي افشخ طيز اللبوة بنتي ااااه.

وبعدها رحنا ع فرقة النوم الي ف الشاليه وانا واحمد نمنا جنب بعض وامي راحت ترضع لأحمد زبره بين ما امه ترضع لي زبري وانا برضع بزاز اللبوة سندس واحمد بيرضع بزاز المتناكة أميرة ،

سندس : احححح كول بزازي حبيبي اووووف مص بزاز لبوتك والقحبة مرة خالك بترضع لك زبرك .

اميرة : امممم مص بزازي ي حمادة اااااه قطع بزاز المتناكة بنت عمتك والشرموطة عمتك بترضع لك زبرك.

بعدها امي وقفت وقعدت على زبر احمد ونوال وقفت وقعدت على زبري وبدان اللبوات تركب أزبارنا وانا برضع بزاز نوال واحمد بيرضع بزاز امي بينما اميرة وسندس في وضعية 69 بياكلوا أكساس بعض .

امي :اااااه اممممم اوووف منك حبيبي اااه زبرك حلو ي حمادة ااااه ارضع بزاز اللبوة عمتك وامك بتركب زبر ابني ي حبيبي اووووف منك وممن زبرك ااااااه.

نوال :اااه ااااه ااااه نكني نكني نكني نكنيييي ويلييييييي منك حبيبي اوووووف فشخني فشخ كسمي امير ااااااه.

وبعدها امي قامت من على زبر أحمد وبدات ترضع له زبره بين ما سندس بتاكل كس امي واميرة أجت بدت تبوس في نوال وتمص لسانها وانا ببعبص كس اميرة وطيزها ، وبعدها سندس عملت وضعية الدوجي وجيت وراها رجعت زبري لطيزها وبدأت أركب طيزها بين ما اميرة عملت وضعية الدوجي قدانا واجا احمد دخل زبره في طيز اميرة وبدا ينكها ويفشخ طيزها وسندس واميرة بيبوسوا بعض ويمصوا ألسنتهم وانا برضع بزاز امي واحمد بيرضع بزاز امه .

نوال: ااااه اممممم كول بزازي حبيبي اااححححح كول بزاز اللبوة امك وانت بتركب طيز بنت عمتك ااااه.

امي : ااااه ممممم اوووووف منك حبيبي قطع بزازي ااااه قطع بزاز اللبوة أمك وانت بتفشخ طيز المتناكة بنت خالك اااااه.

وبعدها طلعنا أزبارنا ونمت انا واحمد عالسرير واميرة اجت ترضع زبري بين ما سندس راحت ترضع زبر أحمد بين ما امي قعدت بكسها ع بقي ونوال قعدت بكسها ع بق أحمد وبدانا ناكل أكساس امهتنا بين ما اخوتنا ترضع ازبارنا.

نوال : اووووف احححححح كول كسي حبيبي امممممم ذوق كس المتناكة امك ااااه منك ومن لحسك ي حمادة.

امي :أااااااه كول كسي حبيبي احححححح نيك كس اللبوة امك بلسانك اااااااه ويلي منك اووووووف .

وبعدها امي قعدت على زبري وبدات تنط على زبري وانا مسكت فلقات طيزها لأحمد الي شاف خرمها الوردي وعرف قصدي واجا وقف ورا أمي ودخل زبره في طيزها وبدأنا ننيك فيها من كسها وطيزها وانا برضع بزازها واحمد بيرضع بزاز امه .

امي :أاااااااااه ويلي ويلي ويلي اووووووف نيكونييييي افشخوني ي كسمك منك ليه اااااااااه ويلي من أزباركم ااااااااه.

نوال : ااااه ممممم كول بزازي حبيبي اووووووووف كول بزاز اللبوة امك وانت بتركب المتناكة عمتك اااااااه

أمي :اااااااه رح جييييييييب !!!!.

وأمي بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها على زبري ، وبعدها احمد طلع زبره من طيزها وامي نامت ع جنبها واجت نوال قعدت على زبري بطيزها واحمد دخل زبره في كسها وبدأنا نحنا الاثنين ننيك فيها واحمد بيرضع بزاز امه وزبره بيرزع في كسها بين ما انا برزع زبري في طيزها وانا برضع بزاز اميرة بين ما سندس بترضع بزاز امي .

نوال :أااااااه ااااه ااااه اووووووف نيكوني ي ولاد الوسخة ااااااااه احححححح افشخونييييي ااااااااااااااااه رح جيييييييييب !!!!.

ونوال بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها على زبر ابنها الي ما استحمل .

أحمد : اااااه رح جيب .!!!

نوال : جيب بكسي حبيبي ، املأ كس المتناكة أمك بلبنك ي حمادة اااااه.

أحمد : اااااه خوذي لبني ي وسخة ي متناكة .

واحمد جاب لبنه في كسمه الي اتهدت من النيك ، وطلع زبره من كسها واجت اميرة بدت ترضع زبر أحمد وتنظفه من اللبن وتذوق طعم لبنه المخلوط بطعم شهوة أمه بين انا امي اجت بدت تلحس لبن أحمد وهو بيقطر من كس نوال بين ما سندس اجت قعدت على زبري بطيزها وبدأت أنيك في طيزها بين ما نحنا بنبوس بعض وانا مص لسانها وهيا تمص لساني وأعض شفتها السفلى وامصها لحد ما قربت اني جيب .

انا : قربت جيب ي متناكة .

سندس : جيب بطيزي حبيبي اوووووف فضي لبنك في طيز المتناكة بت خالك اااااااه .

انا : ااااه خذي لبني ي لبوة ي متناكة .

وانا فضيت لبني في طيز سندس ، وبعدها طلعت زبري وسندس نامت ع ظهرها من التعب وأخذت زبي في بقها ترضعه وتنظفه بين ما نوال أمها بتمص لبني الي طالع من طيز بنتها وقدامي أحمد وهوا نايم بين امي واختي بيبوس امي وبيلعب بطيزها وطيز أختي وبعدها انا نمت جنبهم واجت نوال وسندس ناموا جنبي كلنا عرايا ونمنا شوي نرتاح من الجولة الأولى من النيك وأول لما فقت لقيت أحمد لسا نايم بس اللبوات مو جنبنا طلعت من غرفة النوم عاري وشفت سندس لابسة برا وردي وكلوت وردي في المطبخ بتشرب وجيت من وراها حضنتها وبستها من رقبتها ، وسندس لفت وشافتني .

سندس : صباح الخير حبيبي .

انا : صباح الورد والعسل ي عسل .

سندس : بس ي بكاش .

انا : امال فين باقي العسل ؟

سندس : قاعدين برا جنب المسبح .

وشوي ودخلت علينا أميرة لابسا حمالة رمادية وكلوت أبيض واجت باستني : صباح الخير حبيبي ,

انا : صباح الخير ي حبيبتي .

اميرة : احمد لسه نايم؟

أنا : اه نايم فوتي صحي بمعرفتك .

اميرة ضحكت : تأمر ي حبيبي .

انا : بس ما تتعوقيش ي لبوة ، عايزين نحكي في باقي الخطة وبعدها نكمل الحفلة .

أميرة : تمام ي حبيبي .

سندس مسكت زبري : أي مش عايزني أصبح على زبرك ي حبيبي انا كمان ؟

أنا : وانا أقدر أٌقول لا ي لبوة هههه .

سندس ضحكت ونزلت ع ركبها أخذت زبري في بقا وبدأت ترضع لي زبري وهيا بتلعب ببيوضي ولا أجدع شرموطة وضلت ترضع لي زبري لحد ما قدرت أتحمل وجبت لبني بقها وسندس بلعت لبني وشوي وشفنا اميرة طالعة هيا واحمد من الغرفة بس من غير الحمالة بتاعها اللبوة .

وسندس قامت وطلعنا للمسبح شفت نوال في حضن امي بيبوسوا بعض .

انا : ما تبطلوا شرمطة شوي ي لبوة منك ليها .

امي : وانا اقدر ههههه .

نوال : ولا انا ي حبيبتي .

انا : طب يلا نحكي على باقي الخطة وبعدين نكمل حفلتنا .

وامي ونوال قعدوا ، واحمد وسندس واميرة برضوا راحوا قعدوا.

انا : كدا مش فاضل إلا خالتي سحر وبناتها فادية ومروة ، حد عنده أفكار إزاي نستدرجهم ؟

سندس : بالنسبة ل فادية سبها لي .

انا : ازاي يعني؟

سندس : اصل فادية بتموت في الليزبيان وانا وهيا بنيك بعض .

انا : طيب واي قصدك ؟

سندس : قصدي انها بتتناك من منير اه بس بتكره لما بينكها لانه زي ما انت تعرف منير بينيك بسداية وبعنف ودا ما يمشيش مع فادية .

انا : طيب أي هيا فكرتك ؟

سندس : ببساطة بكرا هعزمها عندي في البيت وهقول لها اني اشتقت لها ولكسها وهي هتجي بسرعة وانت ي حبيبي هتكون مستني وأول ما نقلع عايزاك تدخل علينا بس زي ما قلت لك بحنية ورومانسية وهتلاقي البت فادية معك ومش هتبعد عنك .

انا : جميل جدا ، كدا موضوع فادية تمام ، طيب ومروة ؟

سندس : مروة بقا عكس فادية ، دي بتموت في العنف والسداية ، وبتموت في منير لأنه كسر عين أمها سحر أمها.

أنا : ازاي يعني ؟

امي : شوف ي حبيبي ، هو منير بينيك خالتك سحر أه ، بس في الأول سحر ما كانتش عايزة ان بناتها يدخلوا عالمنا ده ، كانت عايزهم يفضلوا زي ما هما لحد ما يتجوزوا . بس منير عرف يوصل لمروة وناكها ولما سحر قفشتهم منير ضرب سحر بالقلم وخله مروة تتحكم بأمها وخالتك سحر بقت كلبة تحت رجل بنتها.

انا : طيب إي الحل معه خالتي ؟

امي : خالتك اول ما هقول لها على فكرتنا هتوافق لدون تفكير لحتى تنتقم من منير .

انا : عظيم جدا يبقا بكرا قبل ما اروح لبيت خالي ل سندس وفادية تكلميها وتخليها تجي وتعرضي عليها فكرتنا .

امي : تمام .

أنا : كدا مش فاضل إلا مروة ، هنعمل معها إي ؟

اميرة : منعملش حاجة خالص .

انا : ازاي يعني ؟

اميرة : انت ما سمعتش سندس قالت لك إي ؟ ، دي بتموت في منير ولو عرفت خطتنا هتروح تقول له ووقتها يمكن تضغط على أمها وأختها ويوقفوا مع منير ووقتها هيكون مع منير أمه واخواته الاثنين وسحر ومروة وفادية كدا معه 6 ، وانت معك انا وامي ونوال وسندس كدا معك 4 وهتخسر وهتتعرص ي اخويا بس لوا مقلنا له هيبقا معه 4 امه واخواته ومروة وانت معك 6 انا وامي ونوال وسندس وسحر وفادية أي رأيك .

انا : يبقى كدا لازم مروة ما تدراش بحاجة ، سندس بكرا لو مروة جت مع فادية بلغيني لأني مش هجي ، عشان م تعرفش تمام؟

سندس : تمام.

انا : وانت ي امه نحنا شوي وطالعين بلغي سحر تجي لك البيت.

امي : تمام.

والي قلته صار وامي وسندس عملوا زي ما قلت وقبل ما نطلع من الشاليه دخلنا عملنا أورجي ثاني وكل واحد خد حريمه وراح لبيته ، وانا امروح روحت بأميرة لبتيها ورحت انا وامي لبيتنا وطول الطريق وامي بترضع لي زبري وانا بقفش في بزازها لحد ما وصلنا البيت وانا دخلت لغرفتي انام وارتاح وامي قعدت في الصالون وشوي ورن الجرس وامي فتحت الباب لقت خالتي سحر قدامها وامي وامي رحبت بيها ودخلوا قعدوا في الصالون وامي عرضت على سحر الخطة وسحر وافقت بس بشرط.

امي : تؤمري ي حبيبتي إي هو شرطك ؟

وقتها انا كنت قمت من النوم وطالع لما سمت شرط خالتي .

سحر : شرطي إذا بدي وافقكم انك أمير يتزوج بنتي فادية .

انا هون وقفت ، ف مكاني ، وقبل ما قول شي أمي هي الي ردت ع خالتي وقالت لها انها موافقة .

سحر : إذا هيك تمام .

امي : بس قبل ما تروحي ، ما بدك تذوق الزبر الي هيفشخك انت وبنتك ؟

سحر : ازاي ؟

وانا قلعت البوكسر وأصبحت عاري وجيت وقفت ورا سحر وزبري الواقف جنب وجها ، وسحر اول ما لفت مسكت راسها وحشرت زبي في بقها وبدات أنيك بقها .

انا : خذي زبري ي لبوة ي متناكة ، اممممم ذوقي الزبر الي هينيك بنتك ويفتحها احححح .

امي : طيب أنا هسيبكم بقا عشان أنا تعبانة .

وبعدها طلعت زبري من بق سحر ،

سحر : بقا كدا تاخذني ع خوانة ي امير ، انا اوريك .

وسحر وقفت وقلعت عباتها وضلت بكلوت فتلة رمادي وستيانة رمادية ، بس وانا انبهرت بجسمها المربرب الحنطي .

انا : دا انتي جاية ناوية تتناكي ي شرموطة هههه .

سحر : ههههه ايوة ، تعاله لي ي حبيبي .

وسحر مسكتني وقعتني ع الكنبة وجت قعدت ع وجهي وانا بدأت اكل كسها وانيكها بلساني بين ما هي مسكت زبري تجلخ لي وتلعب بيه.

سحر : احححح امممم كول كسي حبيبي احححح الحس كسي اوووووف بتلحس حلو ي حبيبي اممممم نيك كس خالتك اللبوة بلسانك ي حبيبي اووووف .

وبعدها سحر عملت وضعية الدوجي على الكنبة وانا وقفت وراها ودخلت زبري في كسها وبدأت أنيكها واضرب فلقات طيزها .

سحر : ااااه ااااه اااه اوووووف نكني حبيبي اممممم نيك اللبوة خالتك بزبرك اااااااه ويلي من زبرك حبيبي امممم .

انا : بتحبي لما اركبك ي لبوة ؟

سحر : ااااااه اااه ااااه اممممم بموت في زبرك حبيبي اااااه نكني نكني نيك اللبوة خالتك اااااااه .

وبعدها طلعت زبري من كس اللبوة وسحر اجت بدات ترضع لي زبري وبيوضي ، وتذوق طع كسها من على زبري.

انا : اووووف اممم مصي لي ي لبوة ي زانية احححح ارضعي زبري وذوقي طعم كسك ي لبوة ي قحبة.

سحر : اااخخخخ زبرك احلى من زبر الخول منير اووووف كثير حلو زبرك حبيبي .

وبعدها سحر وقفت وقعدت على زبري بكسها وبدأت تنط على زبري وانا ارضع بزازها واضرب فلقات طيزها .

سحر : اااااه ااااه اااه اممممم مص بزازي حبيبي اووووف كول بزاز اللبوة خالتك وهي بترضع لك زبرك اااااه ويلي ويلي من زبرك حبيبي اححححح .

وانا مسكت خصرها وبدات أنا الي نكها بدا ما هي تنط ع زبي وانا بنكها بقوة وبسرعة .

سحر : اااااااااااااه اووووووووووف ي كسيييييي رح جيييييييب !!!!.

انا : جيبي ع زبري ي وسخة ي متناكة احححح جيبي عسل محنتك ي لبوة ي ممحونة اااااه.

وسحر بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها ع زبري وبعدها سحر قامت من على زبري ، وبعدها سحر نزلت بدت ترضع لي زبري وبيوضي وبعدها سحر نامت ع بطنها ومسكت فلقات طيزها ، وشفت خرمها الوردي الواسع شوي .

سحر : نيك طيزي حبيبي بدي زبرك يدك طيزي .

وانا دخلت زبري كله في طيزها وسحر شرقت وبدأت تصرخ وانا مو راحمها وبرزع زبري في طيزها وانكها بقوة في الأول طيزها كان ضيق بس مع الوقت اتسع وانا بنيك طيزها اللبوة.

سحر : ااااااه اااااه ويلي ويلي ويلي اوووووف نكني نكني حبيبي اووووف اركب طيز اللبوة خالتك اااااه افشخ كسم طيزي حبيبي ااااااه .

انا حسيت اني قربت جيب : انا رح جيب ي لبوة .

سحر : جيب بكسي حبيبي امممم طفي نار كسي طفي محنةخالتك حبييبي .

وانا طلعت زبري من طيزها ودخلته في كسها قبل ما فجر لبني في كسها وبعدها طلعت زبري من كسها وسحر نزلت ع ركبها وبدات ترضع لي زبري وتنظه من اللبن .

انا : بكرا بتجيبي لي عروستي فادية ي لبوتي فاهمة ؟

سحر : امرك ي سيدي ، طيب و مروة ؟

انا : مروة خليها هلأ ، هاخذ لك حقك منها ي سحر .

سحر : تسلم ي حبيبي .

وبعدها سحر أخذت شاور وطلعت راحت ل بيتها وانا رحت لأمي لقيتها نايمة عريانة وانا من التعب نمت عاري جنبها .

نهاية هذا الجزء ، انتظرو الجزء الأخييير ،،،،
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: pop888, meedo32, Mada6666 و 3 آخرين
كمل يانجم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%