NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

أمير الاختلاف

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
أولا اعتذر عن التأخير بس بسبب ظروف خارجة عن ارادتي ، والجزء التاسع هحاول اني نزله الليلة.

نوال مرة خالي

HaEtMhJ.jpg سندس بنت خالي
رجعت ع بيتنا ودخلت وأول ما دخلت قلعت ثيابي وصرت عاري ورحت ع غرفة امي لقيتها نايمة ع بطنها عريانة ، ولبن منير طالع من كسها ع التخت وانا دخلت للسرير وقفت ع ركبي وتفيت ع زبي وجيت لكس امي ودخلت زبي وبدأت انيكها بشوي شوي ، وامي صارت تحكي .

امي : اممم ااااه نكني حبيبي اوووووف نكني ع سرير العرص زوجي اححححح اممممم ي كسييي.

انا : عجبك زبي ي لبوة؟

امي :اووووف بموت ف زبك انا حبيبي اااااااه ي كسي افشخ كس اللبوة خالتك اااااااااه.

انا هون وقفت ولقيتها بتفكرني منير ، وانا هون حمقت وطلعت زبي من كسها ومسكت فلقات طيزها وشفت خرم طيزها الوردي الواسع من النيك وانا دخلت زبري بقوة في طيزها وبدأت أنيك في طيزها وانا بضرب فلقات طيزها .

امي :ااااااااااااااه بالراحة ع طيزي اووووووف ويلييييي زبك بيوجع اااااه بالراحة طيب اوووووووف ي طيزي.

وامي لفت وشافتني عاري وراها وزبري بيرزع ف طيزها .

امي : امير ، بالراحة ي حبيبي اووووووف بالراحة ع طيزي .

انا : راحة أي ي لبوة ي متناكة د انا هفشخك النهاردة ي لبوة ي ممحونة ااحححححح خذي زبري ي لبوة.

وبعدها انا طلعت زبري من طيزها وامي وقفت ع ركبها وبلشنا نبوس بعض والسنتنا تلعب سوا بين ما هي مسكت زبي وانا مسكت فلقات طيزها ، وبعدها امي نزلت بدأت ترضع زبي وتذوق خرمها من علي زبي ، وانا العب بطيزها واضرب فلقات طيزها الملبن الي بترج مع كل خبطة ، وبعدها انا نمت ع ظهري وامي اجت قعدت على زبري وبدأت انيك في كسها وانا برضع بزازها اللبن وأعض حلماتها البنية الواقفة من شهوتها ،

امي : ااااح اححححح اااااااااه ويلي من زبرك حبيبي اووووووف نكني نكني اااااااه نيك المتناكة امك ااااااه اهري كسي حبيبي اووووووف ااااه قربت جيب حبيبي اااه ااااه ااااااه رح جيييييييييب !!!.

وامي بدأت ترجف قبل ما تجيب شهوتها على زبري ، وبعدها امي نزلت من على زبي وبدأت ترضع زبري وتنظفه من شهوتها وبعدها امي عملت وضعية اللبوة وانا جيت وراها دخلت زبري بكسها ورجعت أركبها اللبوة واضرب فلقات طيزها.

امي :أااااه اااااه ااااااااه اووووووووف ي كسي ااححححح نكني نكني حبيبي اممممم نيك اللبوة امك ارزع كسمي بزبرك حبيبي اوووووف .

وبعدها طلعت زبري من كسها وامي قامت وقفت جنب السرير وانا جيت وقفت وراها ورجعت لنيك كسها وانا برضع من بزازها .

امي : ااااه اااااه اوووووف نكني نكني حبيبي اااااااه ويلي ويلي ويلي اووووووف ي كسييييي.

انا : امممم اااه خذي لبني ي لبوة ي متناكة .

وانا دخلت زبري كله في كسها لحد رحمها وجبت لبني فيها وبعدها انا وهيا نمنا ع السرير وزبري في كسها رازع ونحنا منبوس بعض .

وبعدها طلعت زبري من كسها وشوي من لبني بدي يقطر من كسها .

امي : حبيبي .

انا : اممم ؟

أمي: مانك زعلان؟

انا : الصراحة؟

امي : أي.

انا : زعلان شوي بس مش منك.

امي :لكن من مين؟

انا : من حالي اني تركتك ونزلت واكيد الخول منير كان بيستناني انزل عشان بعد ما طلعت شوي واجا لعندك.

امي : انا كمان زعلانة من حالي لأني خليته يركبني ، بس كان لازم اعمل كدا من جهة ومن جهة محنتي هزمتني.

انا : ما علينا حبيبتي ، قولي لي شو قلك بعد ما خلص.

امي : قالي ع فكرة امو من جديد ، وانا قلت له لازم أفكر بعدين هو قالي انه قدامي شهر على ما المكان يخلص تشطيب ووقتها لو ما طاوعتوهمش مش هيجيني ثاني لا انا ولا اختك.

انا : ستي من هلأ ل شهر من كون خلصنا الي بدنا ياه ، ألا صحيح اتصلتي بمرة خالي أكدتي عليها ؟

امي: اكيد اول ما طلع الخول كلمتها وقالت لي انها بعد العصر هتكون هناك هي وبنتها وابنها ، وهيناموا عندنا.

انا : كثير امليح بس عندي تعديل في الخطة.

امي : شوه هوا ؟

انا : ما تحطي منوم في القهوة لأحمد.

امي : ليش ؟

انا : انا عايز نعمل اورجي وهو يشاركنا .

امي : طيب ليش؟

انا : مو انتي قلتي انه منير كسر عين أحمد وصار ينيك امه واخته قدامه ؟

امي : اه .

انا : قلتي انا نوالمنعت حالها وبنتها عن منير مشان ابنها .

امي : اه .

انا : انا ي ستي عايز اكسب نوال وسندس بس ل حتى اكسبهم لازم اكسب احمد ، انا احمد كاسبة كصديق وكأخ برضو مشان هيك ما بدي قرطسوا.

امي : اه معاك حق ، دي فاتتني ي حبيبي.

انا : ما علينا يلا نجهز حالنا وبلغي اميرة تلحقنا.

امي : تمام.

وانا وامي قمنا رحنا أخذنا شاور مع بعض وبعدها رحنا كل واحد لغرفته يجهز حاجاته ولما خلصنا وكنا طالعين اميرة بعتت لي رسالة انه زوجها مش هيقدر يجبها لانه مشغول وعايزة نمر عليها ، وانا رحت لبيت أميرة أخذتها ركبت معانا انا وامي ورحنا للشاليه، وأول ما وصلنا دخلنا الشاليه وفرغنا حاجتنا ، وانا دخلت لغرفتي غيرت ولبست المايوه وطلعت وامي واميرة لقيتهم عملوا نفس الشي ، أمي لبست مايوه قطعتين كلوت أخضر وبرا خصراء بين ما اميرة لبست هت شورت جينز ضيق وبيرسم ملامح طيزها وكسها وبرا بيج.

انا صفرت : اوووه أي الحلاوة دي ؟

امي واميرة ضحكوا ، امي : اصبر ع رزقك خلي عيلة خالك توصل .

انا : ومالوا نصبر .

وطلبت من امي تعملي فنجان قهوة ، وشوي وامي جابت لي قهوة ولما حطتها قدامي ضربت طيزها ،

انا : تسلم الأيادي ي ست الكل.

امي : ههههه دا انت مش ناوي تجيبها لبر الباين ههه.

انا : ههه لا ، اقعدي شوية عايزك .

امي قعدت : أي ي حبيبي ؟

انا : عايزك لما تجبي عيلة خالي تمهدي للموضوع مع نوال وسندس تمام ، وانا همهد ل احمد.

امي : من غير ما تقول ي حبيبي.

انا : تمام وامي قامت ودخلت وانا قعدت جنب المسبح وشوي وسمعت صوت زمارة عربية احمد قدام الباب ورحت وانا بالمايوه فتحت الباب ، واحمد دخل العربية ، ونزلوا وانا سلمت عليه وسلمت ع امه نوال واخته سندس ، نوال وسندس كانوا لابسات عبايات صيقة راسمة أجسامهم .

انا : اهليم بعيلة خالي شرفتونا ونورتونا .

احمد : حبيبي ي امير منور المكان بوجودك ي حبيبي.

انا : تسلم ي احمد ازيك ، ازيك ي مرة خالي ازيك ب بت خالي.

احمد: املاح حبيبي تسلم .

انا : يلا ندخل لحتى تغير ي احمد ونقعد جنب البيسين بين ما الغدا جهز اتفضلوا يلا.

وانا لاحظت انه احمد ونوال وسندس مركزين ع الخيمة الي عاملها زبري في المايوه ، وعرفت اني خطتي لحد هلأ ماشية صح .

وانا واحمد دخلنا غرفتي واحمد قلع ثيابه ولبس مايوه ، ولاحظت انه زبره معقول ، وطلعنا من غرفتي طلعنا للمسبح بينما في المطبخ جوا ، نوال لبست مايوه قطعة وحدة أسود ضيق عليها امكبر بزازها وفتلة المايوه داخله بين فلقات طيزه البيضان القشطة ، بين ما سندس لبست مايوه قطعتين بنك كلوت بنك فتلة وبرا بنك ، وزي أمها فتلة الكلوت داخلة بين فلقات طيزها .

نوال : امال عمر هيجي امتى؟

امي :الصراحة نوال مش جاي النهاردة.

سندس : أي !!!!؟

نوال : ما تخافيش ي حبيبتي اكيد عمتك بتهزر معانا صح ؟

امي : قبل ما قول تعالي اوريك حاجة.

وامي فتحت تلفونها وفتحت الجالاري ع فيديو ليها هيا واميرة بيرضعوا زبي وبيوضي وانا وشي مش باين ونوال وسندس بيتفرجوا وبدأو يسخنوا .

نوال : ااحححح مين الفحل ده يمتناكة ؟

امي : دا الفحل الي هيفشخك انت وبنتك ي لبوة.

سندس : طب هيجي امتى مشان نحط المنوم للشباب برا.

امي : لا اصل الفحل دا موجود برا .

نوال : تقصدي ؟

امي : ايوة امير ابني .

سندس : احححح طب ام قلتيش لا منبدري ي لبوة اميرة جهزي القهوة لاحمد لحتى حطوا له المنوم .

امي :لا ما في داعي حبيبتي .

هنا نوال خرجت من صمتها : سندس يلا البسي وكلمي اخوكي هنروح.

امي :ليه بس ي حبيبتي ؟

نوال بغضب : مش عشان ان وبنتي ممحونين واشتقنا لفحل ينكنا انك تستغلي ده زي ما عملت اللبوة اختك لا ي سماح انا ما فكرتكش كدا من قبل ، كثيير خيبتي املي بيك ي سماح.

امي :أي الي بتقولي دا ي نوال انت قبل ما تكوني كل دا انت أكثر من مرة اخوي انت اختي الثانية وانت فهمتيني غلط.

هنا نوال هديت شوي : طيب فهميني كويس ي سماح.

امي : انا كان قصدي ما بدنا منوم لأننا هنتناك سو من أحمد وأمير .

نوال : ازاي يعني ؟

امي : بصي ي حبيبتي نحنا دلوقتي نطلع بملابسنا دي وامير بالفعل بيمهد الشي لأحمد وعبارة اننا كلنا هننبسط ، وامير مش ناوي يعرص احمد لأنه بيحبه زي اخوه، فهمتي ي حبيبتي .

نوال بعد ما فهمت زعلت من نفسها ومن الكلام الي قالته لسماح صحبتها والي عاملاها زي اختها : سامحيني ي سماح بس انت عارفة ان الموضوع دا حساس ليا انا .

امي : بتتأسفي لمين ي ولية انتي ، بقولك انتي زي اختي واحمد زي امير ابني وما رضاش الشي ده فيه.

نوال : تسلمي ي حبيبتي .

وامي حضنت نوال .

سندس : خلصتوا الفلم والا لسه بقا؟

اميرة : عندك حق ي حبيبتي يلا ي ولية انتي وهيا انا ممحونة وعايزة زبر يفشخني بقا.

وكلهم ضحكوا ، وبرا انا مهدت الأمر لأحمد الي فرح بالشي والي فرح بي أكثر اني ناوي افشخ الخول منير واعرصه هو وعيلته.

وشوية وسمعنا : يلا ي شباب عايزين نبدا الحفلة.

ولفينا ورانا شفنا نسوانه امطلعات بزازهم برا وجريوا للشاليه وانا واحمد وقفنا قلعنا المايوهات وجرينا جو الشاليه.

نهاية الجزء الثامن واعتذر عن التأخير بس بسبب ظروف خارجة عن ارادتي ، والجزء التاسع هحاول اني نزله الليلة.

• عجبني
التفاعلات: Mada6666، 7A7A123 و شاب نييك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تنشر الأجزاء كتعليق بقصتك

• عجبني
التفاعلات: Bebo1922
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%