NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أرملة تعبانة

• بادئ الموضوع شوشو محمد وليد
  • تاريخ البدء
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
تعرفي على شباب اطلعي معاهم وتناكي منهم لاترفنين اي عرض صداقة
روحي بيوت دعاره لاتدفنين نفسك اعملي الي تحبين واكثر
خليك من واحد لواحد

ابعتي رقمك خاص

كداب يا شكري 😂😂😂

هو في حلول كتيرة بره اطار الجواز بس هل هتلاقي حد تثقي فيه و يحافظ عليكي و يقدر ظروفك

زوجي اتوفي من شهور وانا شهوتي عالية باحتاج اكتر من مرة يوميا علشان ارتاح وكنت لتمارس العادة طول فترة جوازي لعدم الاشباع اعمال ايه دلوقت ومش هينفع تجوز ولادي ١٧سنة
ممكن تكوني مامي 🥺 واريحك عمري ١٩ سنة

انا بجد هساعدك وبدون مقابل تعال خاص بجد انا عايز اساعدك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زوجي اتوفي من شهور وانا شهوتي عالية باحتاج اكتر من مرة يوميا علشان ارتاح وكنت لتمارس العادة طول فترة جوازي لعدم الاشباع اعمال ايه دلوقت ومش هينفع تجوز ولادي ١٧سنة
خيارك الوحيد هو الهزاز اوالخيار

تعالي اركبك

تعالي كيكas111110

الحل هو الجواز حتي لو سر

مفيش ولا حد قال حل كله عايز يحكها فى الخاس ومفدهاش بئ حاجه

تعالى خاص

عندك كام سنة ؟
من عمر اولادك اتوقع في بداية الاربعينات .. والسن ده عادة بيكون ناضج مش متهور .. لو ممكن ندردش اكثر؟ ممكن تبعتيلي مسدج في المنتدي هنا او كلميني علي كيك لو تحبي ده اسمي حطيه في خانه السيرش وابعتي لي مسدج
Essmat.f

بصي ياحبيبتي خاليكي ع العادة زي ما انتي لان لو فتحتي في موضوع النيك هتتبهدلي وهتتعبي كتييير اووووي لان هتحبي الموضوع وهتبقي عايزة تجربي اللي بيطول واللي بتاعه طويل وقصير فمتتعبيش نفسك وتدخلي في سكة اللي يروح ميرجعش

انا متفهم حضرتك جداً و كان نفسي اتكلم مع حضرتك في كام نقطة انا 20 سنة بس اقدر افيدك اكيد

ممكن نتكلم ف سريه وامتعك شات يالبوتي

كلميني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%