NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

و**** صحيح يسطا حتى أنا كمان والموضوع زايد لا وايه البنات اللى قدك مفيش اى انجذاب ليها موضوع غريب فشخ😆
نروح نتعرف عليهم ازاي طيب 😂

هو انا الوحيد الي بقيت انجذب للستات الي اكبر مني بكتير (انا 22سنه) انا بقيت بحس بانجذاب نحيتهم مش طبيعي عكس من قريب الي هو كنت بحب البنات الي في سني دا ليه ده 😂
الفكره اني مابعرفش اروح اتعرف عليهم ازاي اروح لواحده ماتعرفنيش قد ابنها افتح معاها كلام ازاي
بص انت تاخد كورسات عند الاستشاري في المواضيع دي ده @العنتيل ميسي١
و دول كان بيستشيروه 😂😂
@BABA YAGA
@legend2021

هو انا الوحيد الي بقيت انجذب للستات الي اكبر مني بكتير (انا 22سنه) انا بقيت بحس بانجذاب نحيتهم مش طبيعي عكس من قريب الي هو كنت بحب البنات الي في سني دا ليه ده 😂
الفكره اني مابعرفش اروح اتعرف عليهم ازاي اروح لواحده ماتعرفنيش قد ابنها افتح معاها كلام ازاي
ده ميول اسمه Hectorfensles
ممكن تعالجوا بأنك متتفرجش علي اشكالهم و تاخد الدوا Bnsloem

• بيضحكني
التفاعلات: SAURON
انا نفس وضعك

شوف أنا أنسان محترم بجد و مباروحش أدلق على البنات و دماغي مش في الجنس بس احب اقولك أنا كمان بنجزب للست الكبيرة و اللي جسمها مليان معرفش ليـــــــــــــــــــــــــــــــه بجد
نفس وضعي

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%