NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

the1255

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هو انا الوحيد الي بقيت انجذب للستات الي اكبر مني بكتير (انا 22سنه) انا بقيت بحس بانجذاب نحيتهم مش طبيعي عكس من قريب الي هو كنت بحب البنات الي في سني دا ليه ده 😂
الفكره اني مابعرفش اروح اتعرف عليهم ازاي اروح لواحده ماتعرفنيش قد ابنها افتح معاها كلام ازاي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: E.mo7awailed، Mgsh و zlabya
هو انا الوحيد الي بقيت انجذب للستات الي اكبر مني بكتير (انا 22سنه) انا بقيت بحس بانجذاب نحيتهم مش طبيعي عكس من قريب الي هو كنت بحب البنات الي في سني دا ليه ده 😂
الفكره اني مابعرفش اروح اتعرف عليهم ازاي اروح لواحده ماتعرفنيش قد ابنها افتح معاها كلام ازاي
الوضع ما يطمن

• بيضحكني
التفاعلات: شاب ادلعك
شوف أنا أنسان محترم بجد و مباروحش أدلق على البنات و دماغي مش في الجنس بس احب اقولك أنا كمان بنجزب للست الكبيرة و اللي جسمها مليان معرفش ليـــــــــــــــــــــــــــــــه بجد

شوف أنا أنسان محترم بجد و مباروحش أدلق على البنات و دماغي مش في الجنس بس احب اقولك أنا كمان بنجزب للست الكبيرة و اللي جسمها مليان معرفش ليـــــــــــــــــــــــــــــــه بجد
انت داخل ب cv ليه يعمنا

• بيضحكني
التفاعلات: E.mo7awailed
  • عجبني
مش فاهم - أنا بعلق عادي في البوست - ولا هو فيه حاجة تضايق ......؟
لا طبعا مفيش حاجه تدايق + انا بتكلم علي الكلام الي تحت الكومنت

• عجبني
التفاعلات: شريـف باشا
لا طبعا مفيش حاجه تدايق + انا بتكلم علي الكلام الي تحت الكومنت
عادي كلام عشان ناس كتير بدل مابتدخل و تتكلم و تتعرف اهو يفهم على طول

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الديوث بيبقى عاوز يتمتع و لازم حد امين جدا و ثقة مش ياخد حاجتة و ينشورها فهمت
منا فاهم وانا ثقه فعلا بس الفكرة اني مش لاقي

شويه و هتحب الي في سنك

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
و**** صحيح يسطا حتى أنا كمان والموضوع زايد لا وايه البنات اللى قدك مفيش اى انجذاب ليها موضوع غريب فشخ😆

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%