NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لا ينبغي الخلط بين المثلية الجنسية والرومانسية، او برومانس
المثلية انجذاب جنسي لنفس الجنس أما الرمنسية المثلية هي الانجذاب العاطفي فقط! معظم الأشخاص المثليين هم أيضا متماثلون، ولكن بعض الناس من تحت طيف قوس قزح الغير جنسي، لا تعاني، أو تعاني من المثلية الجنسية المحدودة. على سبيل المثال، يكون الشخص او الاشخاص المغايرون و ينجذبون رومانسيا إلى نفس الجنس أو جنس مماثل بينما ينجذبون جنسيا فقط إلى الجنس الآخر.
انتشرت من هنا كلمة bromance او homoromance

• عجبني
التفاعلات: el-korsan، أفہنہديہنہأاا و Kokik
أنا بصراحة بنجذب للرجال جنسيا فقط، مش رومانسيا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اشرحلي الحكاية
يعني مفيش حاجة عندي اسمها اني أحس مع راجل بمشعر حب ورومانسية أكتر من الصداقة العادية طبعا. مفيش حاجة اسمها اني أحس ان هو ده الراجل اللي عايز أعيش معاه باقي عمري وأكون معاه أسرة وأبقى ضهره وسنده وهو يبقى ضهري وسندي وكل المشاعر الحلوة اللي بتبقى بين راجل ومراته أو حبيبته دي
انجذابي لأي راجل بيكون بس اني أتخيا سكس معاه، يعني من الآخر أتخيل زبره وهو داخل طيزي، أو اني بمصله زبره
غير كده لا
آه بحب الجنس الناعم الرومانسي لكن ده فقط لان الرومانسية بتخلي طعم الجنس أحلى، وده بيبقى في فترة الجنس بس واحنا في حضن بعض قالعين ع السرير
غير كده مش بحس بأي مشاعر رومانسية
على العكس بقى مع الستات بحس بالنوعين من الانجذاب: العاطفي (الرومانسي) والجنسي
ملحوظة: أنا ثنائي الميل. يعني جنسيا بحب الرجالة والستات. وأقدر أقول اني بنجذب جنسيا للستات أكتر من الرجالة

• عجبني
التفاعلات: Amigood
تسلم ايدك

• عجبني
التفاعلات: Amigood
يعني مفيش حاجة عندي اسمها اني أحس مع راجل بمشعر حب ورومانسية أكتر من الصداقة العادية طبعا. مفيش حاجة اسمها اني أحس ان هو ده الراجل اللي عايز أعيش معاه باقي عمري وأكون معاه أسرة وأبقى ضهره وسنده وهو يبقى ضهري وسندي وكل المشاعر الحلوة اللي بتبقى بين راجل ومراته أو حبيبته دي
انجذابي لأي راجل بيكون بس اني أتخيا سكس معاه، يعني من الآخر أتخيل زبره وهو داخل طيزي، أو اني بمصله زبره
غير كده لا
آه بحب الجنس الناعم الرومانسي لكن ده فقط لان الرومانسية بتخلي طعم الجنس أحلى، وده بيبقى في فترة الجنس بس واحنا في حضن بعض قالعين ع السرير
غير كده مش بحس بأي مشاعر رومانسية
على العكس بقى مع الستات بحس بالنوعين من الانجذاب: العاطفي (الرومانسي) والجنسي
ملحوظة: أنا ثنائي الميل. يعني جنسيا بحب الرجالة والستات. وأقدر أقول اني بنجذب جنسيا للستات أكتر من الرجالة
هي احاسيسك انت طبعا
المهم تحمي نفسك في كل الحالات

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%