NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Hornydick

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
1000 انثى للنقاش والفضفضه
(للشباب والبنات _ للنقاش انت او انتي قولي رايك وهل بيحصلك زيي
هتلاقي كلامي مش مترتب شوي بس اعتقد هيوصلك المضمون 🌷 اسف على الاطاله(

زي اي شاب فكرت ادور على عروسه واكمل نصى التانى وبما اني بحكم شغلي بتعامل كتير مع ستات وبنات بقيت محتار وهقولكو محتار ليه
تقريبا بتعامل يوميا مالايقل عن 50 فتاه او امراة
وهنا مضمون الموضوع
احترت فعلا
اختار انهي واحدة من التشكيل الموضوع خلى عندي فتور في العلاقات مع البنات بقيت بكلمهم عادي زي مساء الخير مساء النور مبحاولش اتطرق لاي موضوع جانبي بعيدا عن الشغل بحس بيهم انه
لو فتحت موضوع عن اي حاجه هلاقي ايجاب مش عشان انا الشاب الروش
بس عشان الاحساس دة مش بيجيلي مع اي واحدة
فعلا بقيت مشتت
اختار اي فئه وايه هي البنت اللي عجبتني مش ببص بنسبة ٧٠ % لحلاوة الشكل او الجسم قد مابقيت ادور على اللي تصوني
ولو لقيت واحدة اثارتني جنسيا بعرف انها متنفعنيش كزوجه واني مش عاوز زيها مش عشان هي وحشه او اخلاقها وحشه لاني مثلا مش هقبل بلبس زي دة فببعد
محتار بين السمرا والبيضا والتخينة والكيرفي والرفيعه بين اللي متعلمة اووي واللي نص نص بين الشقيانه وبين المرفهه
بين اللي لبسها محتشم وبين البنت اللي بتلبس شيك وعلى الموضه واتمنى اخرج معاها

• عجبني
التفاعلات: Hulk 97
بص هو القدر بالفعل مختارلك واحدة هي اللي حترسى معاها. هي أقدار وحظوظ اكثر منها اختيار. لكن عامة وانت بتدور متسالش نفسك انا عايز فيها ايه بل اسأل نفسك ايه اكتر صفة مش حابب تكون موجودة فبها وخلي ده الفلتر بتاعك

• عجبني
التفاعلات: Any name و Hornydick
كام نصيحة مني سريعة
اختار الي تحبك مش العكس
اختار الي اقل منك في المادة
اختار بنت الاصول.
لو قريبة اوي اوي بلاش احسن
ابعد عن المغرور ولو خطبت وعرفت بعديها فركش احسن.
ارجع للأصل شوف امها وحيتها لقيت امها كويسة ادخل بقلب جامد لقيت امها عقربة ابعد من سكات
دول كام حاجة علي السريع عامة كدة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: مصطفى مصطفى, Any name, HunterXHunter و شخص آخر
بص هو القدر بالفعل مختارلك واحدة هي اللي حترسى معاها. هي أقدار وحظوظ اكثر منها اختيار. لكن عامة وانت بتدور متسالش نفسك انا عايز فيها ايه بل اسأل نفسك ايه اكتر صفة مش حابب تكون موجودة فبها وخلي ده الفلتر بتاعك
الفكرة اني عشان اعرف عنها حاجه لازم اعرفها هي فترة عشان اشوف ايه اللي الحلو اللي فيها وايه الوحش وده مش بيظهر حتى مع الخطوبه لانه كله ببكون متلمع من الطرفين

كام نصيحة مني سريعة
اختار الي تحبك مش العكس
اختار الي اقل منك في المادة
اختار بنت الاصول.
لو قريبة اوي اوي بلاش احسن
ابعد عن المغرور ولو خطبت وعرفت بعديها فركش احسن.
ارجع للأصل شوف امها وحيتها لقيت امها كويسة ادخل بقلب جامد لقيت امها عقربة ابعد من سكات
دول كام حاجة علي السريع عامة كدة
نفس تفكير دماغي دايما بقول لنفسي كدة لاني شفت حورات كتير باظت بسبب الام مش البنت ولا الاب
شكرا على النصيحه 🙏

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
الفكرة اني عشان اعرف عنها حاجه لازم اعرفها هي فترة عشان اشوف ايه اللي الحلو اللي فيها وايه الوحش وده مش بيظهر حتى مع الخطوبه لانه كله ببكون متلمع من الطرفين
ساعتها ابعد عن المغرورة وعن سليطة اللسان

• عجبني
التفاعلات: Any name و Hornydick
اختار بنت الاصول و مستواها زي مستواك حد يفهمك و يريحك متحاولش تغير فيها حاجه عشان الطبع غلاب و اخر حاجه لو دخلت بيتها و لقيت امها هي اللي بتتكلم و الراجل ساكت خد بعضك و اجري

• عجبني
التفاعلات: Hornydick
موفق ان شاء**** وحط في تفكيرك انه مافي حد بتكون راضي عنه في كل صفاته والحياة المشتركة هي اللي بتقرب بينكم

• عجبني
التفاعلات: Hornydick
موفق ان شاء**** وحط في تفكيرك انه مافي حد بتكون راضي عنه في كل صفاته والحياة المشتركة هي اللي بتقرب بينكم
❤❤

اختار بنت الاصول و مستواها زي مستواك حد يفهمك و يريحك متحاولش تغير فيها حاجه عشان الطبع غلاب و اخر حاجه لو دخلت بيتها و لقيت امها هي اللي بتتكلم و الراجل ساكت خد بعضك و اجري
💙💙

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%