NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: صقر الغرام 🧡🧡
واضح انك بتتقمص
و**** ابدا بس زي ما في كلم هيزعلك ده كلم هيزعلني من الاخر انتي بكلمك وصفتيني اني متناك كده وده غلط يمكن انتي مش واخده بالك بس معلش ده حاجه متنفعش وله ايه

و**** ابدا بس زي ما في كلم هيزعلك ده كلم هيزعلني من الاخر انتي بكلمك وصفتيني اني متناك كده وده غلط يمكن انتي مش واخده بالك بس معلش ده حاجه متنفعش وله ايه
انا ده مكنش قصدي انا قصدي انك افكارك الغلط كتير فبتتاخد كتير

• أتفق
انا ده مكنش قصدي انا قصدي انك افكارك الغلط كتير فبتتاخد كتير
ايوا انا فاهم قصدك وعارف تقصدي ايه كويس بس اي حد لو شافها هيفهم حاجه تاني ومعلش انا محدش يتكلم عليه ربع كلامه فاهمه
وعلي العموم حصل خير وانتي اختي محصلش حاجه

ايوا انا فاهم قصدك وعارف تقصدي ايه كويس بس اي حد لو شافها هيفهم حاجه تاني ومعلش انا محدش يتكلم عليه ربع كلامه فاهمه
وعلي العموم حصل خير وانتي اختي محصلش حاجه
وانت ليه تخاف من كلام الناس يبني

• بيضحكني
وانا ايه الي يخوفني بس ده شرف من الاخر وانتي كده بتغلطي في شرفي 😂😂😂

للاسف اللى بيهم البعض الناس طظ بالناس هى سبب التعاسه لينا

• بيضحكني
القصة حلوة واهم حاجه ان الواحد يعمل اللي هو عايزه وميركزش مع الناس اهم حاجه راحته وسعادته

القصة حلوة واهم حاجه ان الواحد يعمل اللي هو عايزه وميركزش مع الناس اهم حاجه راحته وسعادته
ايه اكتر حته عجبتك

سيبك من المعجنه دي كلها ايه رأيك ف القصه
اكيد طالما منك رح تكون قمة ابداع ، بس بصراحة انا ما قرأتهاش عشان بحاول ابعد عن الاستمناء على قد ما اقدر وقصة مثيرة من قصصك رح تضيع تعب 10 ايام من الاقلاع عالفاضي ، بس اكيد اكيد طالما منك معناها رح تكون تحفة فاهمة قصدي ❤️😁

اكيد طالما منك رح تكون قمة ابداع ، بس بصراحة انا ما قرأتهاش عشان بحاول ابعد عن الاستمناء على قد ما اقدر وقصة مثيرة من قصصك رح تضيع تعب 10 ايام من الاقلاع عالفاضي ، بس اكيد اكيد طالما منك معناها رح تكون تحفة فاهمة قصدي ❤️😁
لأ دي اسمها مجامله

• أتفق
التفاعلات: aser el bahar
لازم تقرا علشان تقول رأيك بمصداقية

• أتفق
التفاعلات: aser el bahar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%