NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اولا اعرفكم بنفسي
اني سوني طالب في التأهيل المهني
فاشل بالدراسة وغاوي مشاكل حصري
لوني ابيض ونحيف ورقبتي طويلة مسميني زرافة
سالب ممحون واعشق الزب الاسود الكبير الزنجي
انهاردة روحت المدرسة بأندر رفيع لاني ممحون
ههههاي الاندر بيحك فطيزي مولعني فكرت ازاي اهرب من المدرسة بطريقة مباشرة خليت المس بتاعت الرياضيات بتكتب علي السبورة وبرمت ورقة صغيرة و حطيتها فجراب القلم ونفختها فوووو رشقت في طيزها الكبيرة والعيال تضحك،
اي مين الحيوان ال عمل كدة كله يقوم يوقف نهاركم اسود اقوم انت مين عمل كده،
انا انا يا ابلتي نط مني غصب عني ياعني،
اقوم وخد شنطتك واطلع برا يا روح امك هطلع عينك طراخخخ طراخخخ،
اي اي طيزي وجعتني ههههاي اح اح،
وكمان بتضحك اطلع برا المدرسة وتيجي معاك امك،
هخخخخ خلعت وانا فرحان وجريت واتزحلقت علي الارض وصاروخ برا المدرسة ورفعت شنطتي علي ضهري ومشيت اتسكع ادور علي حد كبير ينيكني وقفت قدام محل للالعاب الجنسية لقيت زوبر صناعي اسود وكبير اشتريته وحطيته فالشنطة وروحت كدا عند اممممم اه حي الزنوج،

سوني في حي الزنوج:
------------------------->
طبعا هنا كل الرجالة ازبارهم كبيرة لقيت مبني جديد تحت الانشاء مليان عمال بلاك مان واو فرصة دخلت اتسحب اتفرج عليهم وهما شغالين قفشني الحارس راجل اسود وضخم،
بتعمل ايه هنا يا وايت بوي جاي تسرق ولا بتدور علي شغل وريني شنطتك سرقت ايه،
مش عملت حاجا يا عموا واهه الشنطة فيها كتوباتي،
ايه ده يا علق كل ده زوبر وكمان اسود باين عليك بتحب بتتناك من الازبار الكبيرة،
انا لسة شاريه من المحل ال هناااااك ده اوعا وشك،

خطفت الشنطة والزوبر وجيت اجري اتكعبلت وقعت قفشني من شعري وسحبني علي مخزن العدة وقعدني علي كرسي وربط ايديا بأسورة حديد بسلسلة في ماسورة الاطفاء واخد شنطتي وحطها علي الرف وقعد يبصلي،

طبعا انت جاي هنا علشان تتناك ماشي انا هساعدك واكل علي طيزك عيش هههه اخخخخخ،
عمو عمو عمو عاوز اطرطر ميا محزوق هنزل علي نفسي ارجوك فكني،
قوم اقف هفتحلك السحاب وطرطر فالجردل ده،
لاه لاه بلاش اي اي عيب هطرطر عليك،
وكمان لابس لباس امك الاسود اقلع يا بن المتناكة طيزك هتبقي نفق انهاردا،
لا ياعمو مش بتاع ماما ده حملات للطيز بيريحني ومفتوح من ورا حتي شوف،

خلاني قلعت وفضلت بالاندر وفرش كرتونة جمب حديدة كبيرة رافعة السقف وحط فأيدي كلابوش وولع طيزي من الضرب وفسخ الاندر من ورا ودخل صباعو الطخين فخورقي يفحر فيه و يبعبص ويضحك، انت واسع بس طيزك قشطة، نزلني علي ركبي وطلع زوبرة بتاع 12 بوصة واسود ههههاي اح هو ده متعتي وحشرو فبوقي، مممممم ها يخنوقني يا عموووه مممممم، وبعد ما بلو قومني وتفل فطيزي وفشخ فخودي الصغيرة وهوبا قام رشقوا، اي اي ايييييي ياحححححح، انت لسه شوفت وجع يا كس اختك انته صيده ليا شهر ما روحتش، واشتغل نيك، اححححححح اوووووووف مش تنيك جامد، وزبي عمال ينقط لبن ومسكني من جناب فخودي وشغال بسرعة وصوت ضرب طيزي ههههاي اح مسمع في اخر المبني شويا واتشنج وسحبه ونزلني علي الارض ولف نطر حليبه علي وشي، ههههاي انت حمتني لبن فكني بقا اروح عندي درس، نزلني علي الارض وسابني ومشي غاب يجي نص ساعة وسمعته جاي قمت وقفت وقعدت دخل ومعاه شاب اسود جثة ومعضل،
ايه رأيك فالنتاية دي ياجو هتدفع فيها كام،
قشطة تستاهل عشرين دولار يا جاكسون،
معلشي ياعمو جو خليه يفكني ايدي توجعني أوي،
طراخخخ طراخخخ طيزك حلوة ياعلق تستاهل العشرين دولار تحفة يا جاكسون العمال هنا كلهم شرقنين شغلة ترفيه،

قلع كل هدومه وهوا واقف ورايا وانا ببص عليه ومرعوب واو جسمه مصارعاتي يالهوي زوبرو طخين وبيضاته كبيرة قومني وقفني وضربني علي وشي، وطي يا مخنوث، وطيت فشخ طيزي وتفل فيها ونزل لحس، يااااح حللللللو يا جو الحس جامد، وقام رفع طيزي بأديه بقيت متعلق من ايدي ورجليا مش علي الارض وصاروخ رشق مدفعه في طيزي شرمها، اي اي هتقتلني، طراخخخ اخرس خد خد خد هفشخ كس امك يا بن اللبوة اخخخخخ اخخخخخ خد ياح ياح بيوجع طيزي أوي أوي، وزبي راح ناطر اللبن من غير ما المسو، كفايا بقا نزلني ايديا هتتقطع، نزلني علي ركبي واشتغل نيك بقوة واتنفض وطلعه وصرخ، اخخخخخخخ وغرق طيزي لبن كتير اوي وضربني عليها ولبس وعطاه اجرة نيكي وخرجوا، شويا ورجع قعد ورايا، هههههههههه عندك حفلة جهز نفسك هتشبع نيك، فكني طيب يعني هو انا هاجري، سمعت رجلين كتير جايين بصيت علي الباب لقيت اتنين داخلين، هاهاها وقعت عليه منين ده يا جاكسون خايف ابهت عليه ده حليب هخخخ، وقلعوا ازبارهم ياييي كبيرة، اجرته عشرين دولار يعني تدفعوا اربعين انتو الجوز مفهوم، واحد ضربني بزوبره علي وشي زي الخرطوم ضحكت دخلوا كلوا فزوري والتاني دخلوا بغباوة فطيزي زوبر داخل وزبر خارج متعه مممممم وزبي عمال ينقط لبني، طراخخخ علي وشي و طراخخخ علي طيزي وكل شويا يبدلوا عليا ياجي نص ساعة واكتر ال قدامي حشروا جامد، ياخخخخ ونطر حليبه فزوري علي طول وبعدين طلعوا وقالي الحس بيضاني والتاني دخلوا بقوة واتنفض ونطر حليبه جوا طيزي خخخخخخ ولبسوا هدومهم وحاسبوا وخرجوا ولبنهم ينزل من طيزي رجع جاكسون وقعد قدامي، شبعت نيك، فكني بقا ياعمووو قالي،
كفايا عليك كداا انهاردة البس هدومك وابقا تعال بكرا علشان وقت الشغل انتهي كل العمال هنا محروقين وخلي كارنيه المدرسة معايا علشان تيجي غصب عنك يا مومس،
حاضر يا عموا جاكسون كل يوم هجيلك بمزاجي بس مش تبقي تربطني مش هتديني مصروف،
انا كسبت ستين دولار خد منهم عشرين دولار وبكرا هارفع سعرك اياك تتأخر،

اخدت شنطتي وجريت طيزي مليانة لبن ومسحت وشي وروحت البيت اتساحبت احسن ماما تشوفني واللبن مغرق بنطلوني من ورا دخلت الحمام وقلعت هدومي غسلتها وخبيت الاندر الوسخ وبصيت فالمرايا لقيت خرم طيزي قد بوقي ههههاي اح شبعت نيك امتي بكرا يجي بقااااااااااااااه ههههاي ههههاي اح،

Bosy Boy

ثانيا تاني يوم
ماما صحتني من النوم علشان اروح المعهد قمت لبست اندر مفتوح من ورا يعني حمالات لرفع الارداف وبنطلون استريتش وشيرت كت وجهزت نفسي علشان مش هاقدر اقول لماما مس الرياضيات طلباكي ولبست شنطة الضهر وقولت اروح لعمو جاكسون ولا اروح الملاهي بلاش جاكسون رخم الملاهي الزنجية افضل فيها عمال زنوج شغالين ممكن اصطاد اتنين يفشخوني المهم مشيت اتسكع بشوارع حي الزنوج زي عادتي ووقفت علي محطة الباص لقيت بنت واقفة مع شاب وشكلهم بيتخانقوا هخخخ روحت اغلس عليهم وقفت وراها واديتها ضهري ولفيت ايدي بعبصتها راحت ضربتني علي وشي،
بتضربيني ليه يا اخا انا مش كلمتك ميصحش تضربي شاب من غير سبب،
وهو انت فيك ريحة المرجلة ده انت باين عليك عيل علق وبتتناك اتلم احسنلك،
مش تسكت الجيرل فراند بتاعتك يا كابتن هيا ناوية تجيبلك التهزيق،
يلا غوري فداهية مالك شيطة فالواد كده ليه انا خلاص كرهتك جتك القرف،
هدي نفسك يا عموا وتعالي نتمشي انا وانت وخليها تتحرق دمها،

بكت ومسكت فيه قام حضنها وقعدوا يبوسوا بعض واول ما طلعوا الباص روحت غارفهم بعبوصين واوبا حمامة فالجري مين يقدر يحصلني،
دخلت محل بيتزا اشتريت واحدة بدولارين واخدت البون وروحت استلم العلبة لقيت ال بتناولني العلبة بنت سوداء قولتلها،

سوني في غابة العفاريت
----------------------------->

هو انتي من حي الزنوج لقيت بعبوص غرفني وقلم علي قفايا خطفت علبة البيتزا وخرجت جري ليقيت فحلين جاموس قفشوني علي الباب ودخلوا بيا كميون مقفول ومعاهم البنت والولد ال انا بعبصتهم وكتفوني وغمو عينيا وحطوا كمامه فبوقي وبعد مدة طويلة من المشي نزلوني وربطوني اممم اه فشجرة وسمعت غشوله وصوت السيارة مشيت وقلم علي قفايا وايد فكت و سحبت بنطلوني لتحت وبعديت شالوا الغمامة والكمامة وفكو ايديا وشالوا شنطتي من علي ضهري هههها لقيت نفسي في غابة كبيرة وحوليا البنت والولد وثلاث رجالة مثل التيران عملت نفسي ببكي اهئ اهئ اهئ،

معلشي يا عموووة مش هاعمل كدا تاني خدوا علبة البيتزا واعتقوني اهاهاهاء،
خايف من ايه احنا بس هنعلمك الادب ونعلم عليك،

قطعوا التيشيرت وحطوا طوق كلب فرقبتي بسلسلة ونزلوني علي ركباتي ومشيوا وساحوبني مثل الكلب والبنت ماشية ورايا كل شويه تضربني علي طيزي العريانة بحزام البنطلون وبعدين دخلوا كهف فالجبل فارشينوا قش وربطوني علي الباب وكتفوا ايديا وقعدوا ياكلو فراخ مشوية ويرمولي العضم فالارض،

كل يا ابن المرة المتناكة زي الكلب من الارض،
معلشي معلشي مش هاعمل كدا تاني ابوس رجليكم بس بلاش تنيكوني،
هعهعهعهع انت ال حكمت علي نفسك اسحبية يا جينا وهاتيه ياكل معانا،
كل البيتزا بتاعتك يا علق طراخخخخ هعهعهعهع هنشبعك نيك تحلف بيه بحياتك العمر كله،

وولعوا نار يدفوا ويشربوا بيرة ويغنو قامت البنت قلعت هدومها ونامت علي الارض وسحبت السلسلة عليها وانا ماشي علي ركباتي وفشخت رجليها الحس يا متناك كس ستك، ممممممم اعععع رحته معفنه ممممممم، لقيت الكل قلع وازبارهم واقفة قرب مني الكبير بتاعهم وفضل يقفش فطيزي ويفعص والشاب حط طيزو قدامي ورفع رجلين البنت وشحط زوبروا فيها والبغل ال بيلعب فطيزي قالي، الحس طيزو يا ابن الوسخه وكسها ودرب رشق زوبرو فخورق طيزي، اي اي حرام ههههايييي، زوبرو زي زوبر الحمار الشرقان، نازل نيك بقوة وضرب علي طيزي، طراخخخخ طيزك مهلبيه، ههههايييي زوبرك زي التعبان، بعدين رفعني علي زوبرو وقام ينططني عليه، هتوقعني يا عموووة ههههايييي، عامل زي ما اكون في ملاهي نياكة عفاريت، تعالي يا بت خودي ثأرك منه، راحت مسكاني من بيوضي وفعصاهم، ايييي هتموتيني يا مس ارحميني، هو انتا لسه شوفت موت يا علق اصبر لما عفاريت الغابة يجولك، ياااالاهوتي هوا احنا في غابة العفاريت، بعدين نزلني علي ايديا وهو رافع رجليا وشغال فيا فشخ، احححح كفايا انا شبعت نيك ههههايييي، جه راجل تاني ربط رجليا بحبل كل رجل لوحدها وعلقوني في فرع الشجرة مفشوخ زي الزبيحة ورجع رشق زوبرو واشتغل بسرعة 30 حصان ههههايييي وصرخ حسيت بخرطوم مطافئ بيرخ فبطني وراح ساحب زوبرو وشدني من شعري ودخلو فبوقي نضفتهوله وراح سايبني بقيت زي المرجيحة ههههايييي وجه راجل تاني فشخني ونطر لبنه فبطني وجات البنت قالتلي، شبعت نيك يا كس امك ولا لسة، وحيات امك خليهم ينزلوني وهخليكي تنيكيني، انيكك بايه صباعي رفيع، لا فشنطتي زوبر سيلكون دخليه فكوسك ونيكيني بيه، طلعت الزوبر من الشنطة، نزلوه يا رجالة خليني انيكو براحتي، نزلوني ورفعت رجليا وشحطت الميكانيكل ديك فطيزي وجه الولد بتاعها دخل زوبرو ينيكني فبوقي وهيا شغالة نيك فطيزي، يناس حرام بقا تعبت طيزي مش حاسس بيها اهئ اهئ اهئ اااااااههئ، سيبوه يريح شويا وتعالوا، ربطوا السلسلة تاني فالشجرة وكتفوني نمت علي الارض من التعب وطيزي شغاله تنزل لبنهم وصحيت يا مامي الدنيا ليل وضلمه انتو روحتو فين الديب هايكولني، لقيتهم راجعين وولعوا نار وفشخو البنت واشتغلوا فيها نيك، ياعمو تعال فكني عوز اشخ كاكا، سحبني بالسلسلة وداني علي شط ماية نازلة من شلال قرفصت اشخ لبن كتير نازل من طيزي، عموا عاوز اغسل طيزي، راح زقني برجلوا فالنهر، هغرق مش عارف اسبح ايدي مربوطة، مد ايده سحبني بالسلسلة ومسكني من شعري وطلعني وبعد ما ناكو البنت رجعو ينيكو فيا فشخ وضرب ونطرو لبنهم عليا بعدين فكوني واجت السيارة ركبوا وسابوني في غابة العفاريت لوحدي روحت النهر استحميت ولبست البنطلون وولعت نار ودخلت الكهف وانا هموت من الخوف ولبست التيشرت المقطع وحضنت شنطتي سمعت صوت كلاب جايا يا مامي هيعضوني لقيت اتنين من حراس الغابة ومعاهم كلاب الصيد، بتعمل ايه هنا لوحدك، ابدا ياعمو ناس سود خطفوني ووووعملولي قلة ادب وسابوني ومشيوا، اخدوني معاهم كشك الحراسه وفتشوا شنطتي لقيوا السليكون ديك الشاويش قومني،
وبتقول خطفوك وعملولك قلة ادب نزل بنطلونك وواطي وريني خرم طيزك،
اهه ياعمو العسكري بس منهم كانوا 4 وبنت فشخوني ووساعوني،
هههههههه ولابس لباس متناك يعني علق رسمي ايه رأيك يا ميجور،
بصراحة طيزوا بيضا وقفت زوبري ولازم نوجب معااه هههها،

تاني حطو فأيدي كلابوش وتنوني علي حرف التيبول والميجور وقف قدامي وطلع زوبرو ياي كبير ومعرقب يجنن واشتغل نيك فبوقي ههههايييي والشاويش يحك طيزي بعصاية البوليس الكاوتش طيزي فتحت حسيت بسخونه وخورقي ولع راح شاحط زوبرو ومسكني من شعر واديني ادي اديني ادي ههههايييي شغل عالي وانا بتلوي، معلشي يا ظبابيط مش هتناك تاني، وبعد ماهروني نيك فبوقي و طيزي نزلوني علي ركبي وغرقوا وشي وبوقي بحليبهم اللذيذ وحاسس بطيزي بقيت بوابة بتفتح وتقفل ودخلوا ازبارهم فبوقي يصفوا شهوتهم وبعدين قوموني ولبسوني قميص من بتاعهم وبنطلوني واتصلوا بالشرطة جم رواحوني البيت ومشيوا،
اتسحبت ودخلت اوضتي ونمت بعد حفلة فشخ وتعذيب طويلة 4 حراميه وبنت و اتنين بوليس،

اه ياني طيزي وجعاني وحرقاني امتي هتناك تاني.

Bosy Boy

ثالثا اليوم الخامس
يومين نايم طيزي بتوجعني و مش راضيه تقفل وهموت من الموحن مامي جبتلي الدكتور وقالي بتشتكي من ايه وشوشته فودنه خرج مامي فطلب منها تسيبنا لوحدنا ولما فهمتو قلبني دوجي استايل وفتح طيزي وقالي، انت اتناكت من حمار محتاج عملية جراحية ضروري استغربت وقلتله مفيش حاجة تضيق خرمي من غير جراحة عطاني مراهم وقفل شنطته ومشي دهنت خمس مرات يدوب حسيت انها قفلت مامي جاتلي تقولي فيه خطاب من المعهد بيقول انك متغيب ليك ثلاثة أيام قولتلها هما رفدوني وطلبينك تروحي معايا الصبح صحتني لبست كورسية استرتش علشان يقفل طيزي واتسندت عليها وروحنا وقابلت المس ههههايي وقعت بينهم مامي شتمتها اجي المدير هداهم وقالي انت ولد فاشل وبليد ومشاغب وهتضيع مستقبلك خدي ابنك يا مدام شغلية احسن وانا موافق يتحول منازل يعني يحضر الاختبارات فقط ويحضر حصص العملي يومين بالاسبوع اخدته علي جامب وشوشته انا عارف انك فاتح محل بيتزا ممكن تشغلني عندك مجانا وكفاية عليا التبس فرح قوي وقالها خلاص يا مدام اتركيه وروحي هو وعدني انه هيتغير بعد انتهاء اليوم الدراسي روحت المحل بتاعة وبصيت فالاوردر ونقيت طلبات الشباب ال في حي الزنوج وعطاني دراجة اخدت علبتين وروحت علي العنوان،

سوني في بياع البيتزا اح:
------------------------------>
طلعت رنيت الجرس طلع الطلب اونطة عيلين و اتنين نساوين عطوني التبس ونزلت لقيت نسوان واقفين في اوضاع سكسي بيصطادو النييكة ههههايي لقيت واحدة نص طيزها باين روحت وقفت وراها ابحلق،

عجبتك ياض ياحلو انته اجرتي خمسين دولار بالساعة ولو معاك صاحبك يبقا خمسة وسبعين،
ههههايي يا اختي انا زيك عاوز اتناك تشغليني معاكي وتخدي نص اجرتي،
ماشي يا علق موافقة اقف لاغي الزباين بس البس هوت شورت يا ابيض انت ههههه،
خدي ده رقمي ولو زبون زبير او اكتر اتصلي بيا بس تكون رجالة زنوج بيج ديك،

واخدت الدراجة ورجعت المحل واخدت كذا اوردر وزعتهم وجمعت تبس 15 دولار وانا نازل قابلني وحش يا مااااامي يجنن حلق عليا علشان مش انزل بصيتلوا بصة علوقيه سحبني فاوضة تحت السلم فاضية وفيها طاولة وكرسي وقالي،
انت باين عليك واد مفتح وشقي هطلب منك طلب لو صعب عليك طنش،
عادي يا كابتن اهم شيء مش فيه مشاكل انا بس بحب المال او او،
متخفش اطلع الدور الخامس عشر هتلاقي باب شقة اسود وعليه تيبول نحاس رقم 222 خد المفتاح افتح هتلاقي ظرف كبير هاتو وانزل بس رن الجرس الاول لو حد فتح قولوا اتنين و اربعين واحد،
ام ممممم 15 باب 222 اه اهه رنيت مرتين مش حد رد فتحت ودخلت لفيت الشقة اهه ظرف كبير اخدته وفتحت الباب لقيت اتنين دفعوني جوا وقفلو الباب،

انت مين ياض وازاي دخلت هنا، اص اص اص واحد قالي 2401 تمام، طيب انزله قولوا ال**** عاجبنا 31، نزلت عطيتو الظرف باسني وبلغته الرسالة عطاني 20 دولار وقالي انت عاجبهم وهيعطوك 31 دولار اطلعلهم، طيب متيجي معايا انت عاجبني، اطلع انت وهصرف الظرف ده وارجعلك يا بيضة اموووح،

طيزي كلتني بس خوفت بصراحة خرجت وراه وركبت الدراجه لقيت سيارة فان عدت مني وزنقت عليا وقفت نزل راجل في ايده شوجن ودخلني فيها انا والدراجة وركب معايا وقفل الباب والسيارة مشيت بسرعة كبيرة،

عاوز مني ايه يا عمو انا مسكين مش معايا فلوس،
اقفل بوقك ومتتكلمش فاهم احسن اقطع رقبتك يا حلو انته ياحلو،
سؤال واسكت خالص انا معايا 35 دولار خدهم ليك ونزلني ومش هفتح بوقي خالص،

لطشني بكفه علي وشي وجعني قعدت ابكي بعد شويا السيارة وقفت ربط ايدي ورا ضهري ولبس راسي في كيس قماش اسود ونزلني وقعدني علي طيزي فالارض وسمعت ناس بتتكلم لغة غريبة وبعدين سمعت السيارة مشيت وباب بيتقفل وحد شدني قومني ورفع الكيس من علي وشي ودخلني فاوضة وقعدني علي كرسي وقالي،

انت بتشتغل مع جورج بقالك قد ايه وبتودي البضاعة فين قول ما تخافش،
اقسم لك ما اعرف حد اسمه جورج انا بوزع بيتزا دليفري وشغال فمطعم فايس،
هصدقك طبعآ علي العموم احنا شرطة وهدخلك زنزانة فيها مجرمين انت حر،
اهئ اهئ اهئ معلشي ياعمو الظابط دول اكيد شارقنين نيك و ها يفشخوني،
طيب جاوب فيه مجرم راجل ضخم انت اديته ظرف كبير تعرفوا منين،
اااااه ده واحد طلعتله علبة بيتزا ادهولي انزله ليه وعطاني 5 دولار،

قومني وفتشني وحسس علي طيزي ياحححححح اتمحنت ورجعت بضهري لزقت فزوبرو قام نزلي البنطلون وقلعني الكورسيه وبعبصني ونزلني علي ركبي ودموعي نازلة علي خدي وطلع زوبرو وشحطوا فبوقي ومسك راسي ينكني فبوقي ههههايي وانا عامل نفسي ببكي، قوم حط بطنك علي الكرسي، هتعمل فيا ايه تاني، احا ده انت طيزك مهريا نيك يا علق، لسه هيدخلو الباب اتفتح ودخلوا الاتنين ال عطولي الظرف، ايه يا سو عجبك الدكر الابيض، ده طيزو اوسع من بقوا، خلص احنا شرقنين وعمل علينا شريفة، هتنكوني كلكم حرام، قلعوا وحطوني علي التيبول علي ضهري واحد فطيزي والتاني فبوقي والتالت بيمص زوبري واشتغلو فيا حفر وردم وانا اقول حرااااام كفايا قاموا نزلوني علي الارض وطلع سو نام علي التيبول علي ضهرو شالوني قعدوني علي زوبرو وضهري ليه قمت نمت علي صدره واحد رفع رجليا ودخل زوبرو هوا كمان بقوا زوبرين فطيزي والتالت طلع قعد علي صدري ورشق زوبرو فبوقي وانا مش مصدق ال بيجرالي من غير سبب وفضلوا يبدلوا عليا لما هروني نيك وغرقوني لبن، كفايا بقا تعبت خلاص، قام سو قالهم خلاص كفايا، لبست هدومي وانا ببكي بجد عطوني 30 دولار وادوني الدراجة وخرجوني وروحت المحل اكلت ومش عارف اقعد علي طيزي قولتلهم هروح تعبان وروحت خبيت الدولارات في جيب المرتبة و نمت بوساختي من التعب وانا بقول امتي بقا هتناك تاني،
ههههايي،

Bosy Boy

الجزء الرابع

اليوم العاشر

خمس ايام وانا شغال في محل البيتزا بوصل فيهم طلبات للزباين وماسك نفسي علشان طيزي تلم وتخف واليوم روحت حي الزنوج وديت خمس طلبات قابلني شاب رياضي اسود بيجري بشورط قصير واسع وزبرو عمال يرقص وبما اني سوني مشاكل ههههايي جريت جمبه وانا ساحب الدراجة يبوصلي ويضحك ويسرع فالجري وانا اسبقه وقف يقعد ويقوم وانا اعمل زيه،

هو انت ياض ظلي ولا انا ال ظلك، ليه يا عمو انا بشجعك، طيب اربط دراجتك فالباركينج ده وسابقني، اهه يلا هاعد من واحد لعشرة، لا لازم تكون رياضي اقلع البنطلون و التيشيرت، بس انا مش لابس شورط تحت البنطلون، اممممم خلاص يلا عد واحد عشرة ڤووووووووا صاروخ جريت بأقصي سرعة وببص ورايا مش لقيته استعجبت رجعت جري لقيته سرق الدراجة بتاعت المحل وضحك عليا وقفت حزين وزعلان وهاين عليا ابكي لقيت واحد جه من ورايا وقالي، بع، يا مامي خضيتني يا انته، طلع هوا ومعاه دراجتي قالي، اركب قدامي، ههههايي فرحت والعت شنطة الضهر حطيتها في سلة الدراجة وركبت قدامو وهو كل شويه يحك زوبرو فيا لحد ما وصلنا عشة في حظيرة خنازير ووقف ودخلناها قالي، عاوز انيكك يا وايت بوي، نزلت علي ركبي وطلعت زوبرو من رجل الشورط اخدت مقلب طلع مش كبير بس طخين حطيتوا فبوقي امصوا شويا دخلو تو مان قفشوني وقالولوا، وقعت علي المتناك ده فين، يلا هاتوا فالباص الخربان ال واقف برا، معلشي يا عموا عندي شغل سيبني، نسيبك يا خي كس امك لازم نفشخك نيك، طيب بس بسرعة ارجوكم، وطلعنا الباص الخربان اتريه شغال واحد منهم دورو وطلع علي الغابة وركن وقلعوا التلاتة ونزلوني علي ركباتي وحاوطوني مسكت زوبرين بكفوفي والتالت دخلو فبوقي و نازلين ورايا يبعبصوا فيا لحد ما هروا طيزي بعدين قوموني وقلعوني عريان خالص ونزلنا من الباص وفرشوا بطانية ونيموني علي بطني واحد يميني والتاني شمالي وواحد منهم دخل الباص ورجع معاه كوتشينة وعملو طيزي تيبول يلعبوا عليها وكل ما واحد يغلب يطرقع علي طيزي وطلع واحد منهم ال غلب قالوله انت الملك قوموني و كتفوني وفشخوا طيزي ورشق زوبرو فيها، اي اي اييييي بيوجعني يا عموا، واشتغل فشخ فيا وواحد دخل زوبرو في بوقي اتناك وامص ويغيروا عليا لما بقيت مش قادر، كفايا حراام عليكم طيزي مش حاسس بيها الملك قلهم سيبوه يريح شويا وبعدين ننيكوا وواحد لبس وراح جاب اكل ورجع وقعدوا ياكلوا قومت اتسحبت ولبست واخدت الدراجة وجريت وسط الشجر طلعت خايبان لقيتهم قدامي، فاهم نفسك ناصح تقدر تهرب بسهوله، مش بهرب يا عموا ولا حاجة كنت بجرب الدراجة، وكان عقابي قاتل زوبرين مجتمعين في طيزي وزوبر فبوقي، حرمت خلاص يا همووووووت يا همووووووت شبعوني لبن فبوقي وفطيزي وبعدين رجعوني وانا عمال اقول اه ياطيزي اه ياطيزي ورجعت المحل عطيتهم حساب الاوردر وروحت وقولت فنفسي اه ياني طيزي وجعاني يتري

امتي بقا هتناك تاني

ههههايي.

Bosy Boy
👋

الجزء الخامس

يوم الامتحان النهائي ذهبت إلى المعهد وانا معتمد علي إن المستر هيغششني لكن للأسف عرفت إنه بيراقب في معهد أخر وقعدت مش عارف أكتب حاجه خالص والعيال مش بيغششوني وقرب مني مراقب واو هو ده استايلي زنجي ضخم وزوبرو بيتهز وهو ماشي اخخخخخ اهه،

مستر لو سمحت مش عارف أقرأ السؤال ده خالص خالص،
انت علق ياض ده مش سؤال يا جميل ده استفسار عن الجو،
بصراحه أنا أنا قرب كده ممكن تغششني كل الامتحان وتنيكني،
انت عيل جرئ جدا بس اعتقد أنك هتندم لان احنا سبعة فحول،
اموت في كده بس بشرط أنجح واخلص من المعهد ده خالص،

وعطاني كل إجابات المادة وكارت فيه عنوانه طبعا روحتله بعد الاختبارات زي ما اتفقنا بس مش لقيتو تركت رسالة أسفل الباب فيها رقم موبايلي بس هوا مش اتصل اضطريت اروحلوا تاني بليل فتح الباب وقالي،

حظك حلو ما فيش حد هنا غيري الليلية أدخل حبيبي،
جيتك بعد الاختبارات بس مش لقيتك وتركت لك رقم موبايلي ليه مش اتصلت،
لانك حمار ماكتبتش أسمك علي الرقم يلا اقلع فرجني علي طيزك يا وايت بوي

هههههاهههاي اول ماشف طيزي اتهبل وفقعني بعبوص،يخرب بيتك يا سوني دي دي كس كبير يا علق، لو مش عجبتك خلاص بسقط بالامتحان، دي ممتازه جدا علي قد زوبري، طيب ورهوني أنا بحب الكبير، أنزل يا علق طلعوا، واو كل ده زوبر ده و هيقتلني يا معلمي، طيب مص يا متناك ولا، ب ممممممم موووووووووه، وشدني من شعري وقومني وضربني بالقلم علي وشي جامد، لف يا جميل وامسك زوبري ودخلوا فطيزك، اهوه دخلوا براحه، سووووو و، اي أي، ورشقوا للبيضات وهو ماسك شعري، نيكني يا معلمي براحة كده هتطلع صورمي، شيلك شيلاك اقمط جامد يا وايت بوي حسسني اني بنيك طيز مش بلاعة،* نيكني يا مستر بس نجحني في الامتحان، اخخخخخخ ااااااااأااه حبيبتي، كل ده حليب سائل طيزي اتملت، يلا بسرعه ألبس وأهرب زمان زميلي راجعين،

ولبست وهربت كفايا زوبر واحد ناكني 7 كتير وكل يوم يغششني وينيكني استمر الحال اسبوعين وخلص الامتحان النهائي ذهبت إلي بيت المستر لاشكره يالهوي ياليتني ماروحت فتحلي الباب فحل جاموس ياجي 150 كيلو ،

هاي عمو مستر بلاك موجود أنا جاي اتشكرله،
أنت مين ياض وعاوز بلاك ليه ادخل وشوف بنفسك يا بلاك،
أي أي أنت بتزقني كده ليه يا عمو انته أنا مش عملتلك حاجه الحقني يا مستر بلاك،
أهلا بيك يا علق الليلة امك داعيه عليك هههههههههههه هتتناك من سبع فحول،
لأه لأه حرام عليكم أنا مسكين وغلبان أنا كنت جاي اتشكر لك وامشي اهئ اهئ،
اقلع يا جميل وارقص عريان وايت بوي في حضرة 7 نيجرو هتكون كلب،
هو هو هو هو يا مامي كلكم عليا ولا إيه فيش حد يرحمني منيكم اهئ اهئ،

وقلعوا كلهم وربطوني من زبي ورقبتي وفضلت أرقص واهوهو مثل الكلب وأبكي لحد ما تعبت عملت نفسي مغما عليا قاموا شالوني وعلي التيبول نيموني علي بطني وهات بعبصة فيا وضرب علي طيزي لقيت بلاك نام علي الأرض وزبوا واقف مثل الخذوق شالوني وقعدوني عليه رشق وواحد رشق زوبروا فبوقي ومسكت زوبرين اجلخهم واتنين واقفين بيلعبو ببزازي والسابع نزل ورايا عاوز يدخل زوبروا مع زوبر بلاك، هاموت يا ناس طيب خليكم واحد واحد، شالوني نيموني علي التيبول ونزلوا راسي ورفعوا رجليا نيك فطيزي وفبوقي، أي أي ياحح طيزي اتشقيت،الليله هتروح لامك حامل يا خول، وبدلوا عليا من غير رحمة زوبر يطلع وزوبر يدخل، أي أي أيييييي كفايا تعبت وبطني اتملت لبن اهئ اهئ، كفايا يا شباب خلوه يريح شويا، مش حاسس بطيزي خلوني اروح واجيكم بكرا، دخلوني الحمام ووقفوا يبولو عليا وبعدين قفلوا عليا باللوك قومت اتسند ووقفت تحت المياه أغسل بولهم ولبنهم واتصيرت حليبهم من طيزي ونشفت نفسي بالفوطة،افتحولي عاوز أروح، لأ خليك هنا، عاوز أروح، زهقت نمت بالبانيو وصحيت علي صوت اللوك بيتفتح قومت وخرجت لقيتهم مشيوا لبست بسرعة وهربت وطيزي مفتوحه وبتوجعني ودخلت البيت نمت وأنا ميت من الوجع وبقول،

اه ياني طيزي وجعاني أمتي بقا هتناك تاني،

Bosy Boy

اتصل بيا مستر بلاك وقالي مبروك يا سوني انت نجحت جريت روحتله اتشكرله خبطت عليه فتحلي ليقتوا الخاين بينيك صاحبي سرياني زعلت منه وقلتله،

اخص عليك يا مستر بلاك انا هامشي بقا انت لقيت ال يستحمل زوبرك غيري،
زعلان ليه يا سوني انا كنت جاي اشكره تعالي بس اتناك معايا وعندي ليك مفاجأة،
اقعد يا متناك انت و سرياني لازم تكونوا فرحنين اني نجحتكم ثم خلاص انا شبعتوا نيك،

المهم شكرتوا واخدت سرياني ومشينا فرحنين ان احنا مش هنذاكر تاني واتفقنا نطلع رحلة في الغابة ال هو بيشتغل فيها حارس وودعته وجريت علي البيت افرح مامتي،

ماما مامي ماميتا خلاص نجحت مفيش دراسة تاني،
شاطر حبيبي انتبه لشغلك في محل البيتزا لحد ما تلاقي شغل افضل منه،
هطلع رحلة مع واحد صاحبي في الغابة بيشتغل حارس هناك،
انت حر طول عمرك ماشي زي ما انت عاوز ولا انت فاكر اني مش عارفه انك بتتناك زي النسوان،
انا لا انا عيب يا ماما انا طيب وانتي عرفتي منين بقا كدا ومتأكده،
مش مهم عرفت زي ماعرفت كلوتاتك كلها لبن ومخبي زوبر مطاطي تحت الحوض خيبت املي فيك،
انتي السبب في كل ال حصلي ده اصحابك الزنوج هما ال فتحوني وخلوني بحبهم ثم انا مبسوط بكده لو مش عاجبك هسيب البيت واعيش برا،
انت حر من اليوم مش هصرف عليك اتكفل انت بنفسك لكن خليك معايا فالبيت،

ههههاااييي ماما عارفة اني متناك وانا ال كنت خايف تعرف خلاص بقا اشتغل ممثل بورنو بعد ما ارجع من الرحلة لبست واخدت كل الفلوس ال حوشتها وشوية غيارات داخليه ورفعت شنطتي علي ضهري وروحت لصاحبي ،

مساء الخير يا سرياني الساعة بقت اربعة هنطلع الغابة امتي،
نص ساعة زمان الباص علي وصول يلا ننتظره بالخارج،
اسكت ماما طلعت عارفة اني علق وبتناك وكانت مخبيه،
بتتكلم جد يا نهار نصيبة لا يكون بابا كمان عارف اني متناك،
وايه يعني ما يعرف يا ابني هنا في حرية جنسية ولينا نقابة
اهه الباص وصل يلا بينا،

وركبنا الباص وصلنا علي غابة اسبارتيرو ونزلنا ومعانا الخريطة وخيمة صغيرة ودراجة رياضية وفضلنا ماشيين تقريبا ساعتين،

الليل قرب يدخل علينا هنخيم هنا فوق الشجرة الكبيرة دي علشان نكون بعيد عن الذئاب،
ذئاب يا مامي انت بتتكلم جد لا يا عم انا خايف هرجع احسن،
طيب بص هناك في نور ظاهر ممكن يكون معسكر حرس الغابة،
اكيد عندهم أئمن يلا بسرعة،

ووصلنا عند مصدر النور لقينا خمس صيادين عاملين مخيم سلمنا عليهم وطلبنا نبيت معاهم للصباح وافقوا ونصبنا الخيمة جمبهم وقعدنا معاهم شويا ودخلنا ننام،

قولي يا سرياني مش يصح واحد ينام والتاني يفضل حرس وبعدين نبدل،
يا عم نام هيحصل ايه ياعني اكيد الصيادين عاملين حسابهم ومعاهم كلاب حراسة مدربه،
هخرج انا مش جايلي نوم هاعمل شاي للحارس واقعد معاه طيزي ممحونة،

مساء الخير يا عمووه اتفضل شاي بالقرنفل عملتهولك مخصوص ممكن اقعد معااك شويه،
شكرا يا وايت بوي انا اسمي مايكل اسمك ايه حبيبي،
سوني لسه متخرج من المعهد وبنتفسح انا وصاحبي سرياني،
شوية شاي فالتمام يا قمر شكرا ليك تعالي اقعد جمبي،

قعدت جمبه شويا قام وقف ورا شجرة يطرطر بصيت عليه واو حتة زوبر حكاية قومت بسرعة وقفت جمبه وطلعت زبي اطرطر وابص علي زوبرو،

عجبك زوبري يا سوني شايفك مهتم بيه، جميل قوي يا عمو مايكل ممكن مممممم امسكه، غالي والطلب رخيص ادخل الخيمة بتاعتي فاضل ربع ساعة واسلم الحراسة واجيلك هو صاحبك بردو بيتناك، ايون حبيبي احنا الاتنين مناويك حصري ههههاااييي، خلاص اقضوا رحلتكم معانا وهتشبعوا نيك،

اول نيكة بعد النجاح،

دخلت الخيمة كانت ضلمه نمت علي فرشته شويا وسمعت واحد بيشخر ببص ورايا لقيت راجل ضخم نايم خوفت قوي جيت ااقوم لقيته حط ايده عليا وقال،

خلصت حراستك يا مايكل، انا مش مايكل يا عمو انا سوني الضيف، معلشي يا سوني افتكرتك مايكل، عادي يا عمو هو قالي انام مكانه، بصراحة يا ولد انت دخلت مزاجي وعاوز انيكك مش باردو مايكل كان هينيكك، في ايه يا دنجل الواد احلو فعنيك ولا ايه قوم معاد حرستك خليني اريح شويا، ماشي هقوم امسك الحراسة مع ان زوبري مولع، متقلقش سوني و سرياني هيقضوا معانا اسبوع، ايوا يا عمو اهه نبقي في حراستكم ونتحامي فيكم، وخرج عمو دنجل ولقيت بعبوص فشخ بيلعب فطيزي، هههههااايي مستعجل ليه يا عمو، ونزلت تحت رجليه قلعته ومسكت زوبروا العب فيه وامصمصه ممممم مم زوبر كبير، اخخ خخخخ مصك ممتع يا علق، ممممم مم بيضانك شكلها مليانة لبن، راح منيمني علي بطني وقلعني الشورط رفعت طيزي تفل فيها ودخل صوباعه، طيزك واسعة انت محترف يا علق، ايوا نيكني بقا انا ممحون، خد خد خخخخ كسك مولع، ايييييييي يا مامي طلعوا بيوجعني انت مفتري، راح مطلعوا ورجع دخلوا اقوي، ياححح هحححح هحححح نيكني حححح اووووه دخلوا اقوي، خخخخ زوبري هاينفجر من سخونة طيزك خد، وبعد شويا قلبني علي ضهري و رفع رجليا ورشق الوحش بتاعو حسيت انه وصل لقلبي، هحححح نيكني حححح اقوي وفضل شغال كتير وزبري بينقط لبن وانا مستمتع وبعد كتير نطر لبنه جوا بطني وسلت زوبروا ونام لبست الشورط واتسحبت روحت خيمتي ونمت جمب سرياني وانا مستمتع،
ايه يا سوني شكلك اتروقت وشبعت نيك،
ههههاههاي اتفقت معاهم نقضي رحلتنا فضيافتهم ونشتغل معاهم ونتناك ونحصد المال،
تفتكر هما معاهم ترخيص ولا صيادين فضوليين ضد القانون،
واحنا مالنا يا عم المهم نتكيف ونكسب ايه رأيك نشتغل ممثلين بورنو ونكسب المال،
اخاف بابا يعرف يزعل مني اصله بيحبني قوي واعتقد انه بيثق فيا انسيي،
يلا ننام بقا النهار قرب يطلع هنمشي كتير ولا محروق وعاوز تتناك ازبارهم كبيرة،
لا مستر بلاك امبارح شبعني نيك عاوزك لما نرجع من الرحلة تزورني بالبيت وتجس بابا يمكن ينيكك وتسهل عليا مهمتي،
من عيوني حبيبي حتي لو مش ليه فالعيال انا هغريه لحد ما اخليه يولع ههههاههاي،

هههههااايي طيزي وكلاني اه ياني بكرا هتناك تاني،

Bosy Boy

الجزء السابع

صباح اليوم التالي

سرياني قوم يلا انت ايه مش بتشبع نوم الصيادين بيلموا مخيامتهم،
صباح الخير يا سوني انا من رأيي بلاش نروح وياهم ممكن يكونوا عصابة يسرقونا ويقتلونا،
قلقتني ليه بس انا حبيت ازبارهم بس باردو ممكن يكون كلامك صح خلاص هعتذرلهم،

طلعت صبحت عليهم وقولتلهم سرياني مريض ومش هنقدر نمشي معاهم جمعوا اغراضهم وودعوني ومشيوا وانا زعلان جدا كيف نضيع فرصة زي دي،

تعالي يا سوني الفطور جاهز والشاي علي النار،
انا جعان قوي يم يم يام اعتذرتلهم ومشيوا مش مبسوطين،
اشرب الشاي وانا هجمع الهايك قدمنا 3 ساعات علي معسكر الحرس هناك العديد من الاصدقاء،
مش افضل تتصل بيهم ياجو يخدونا بسيارة بدل ما نمشي ونوجع رجلينا،
لو تعبان اركب انت الدراجة وانا هامشي لان سيارة الحراسة اكيد بتلف حول الغابة،
رايحين فين يا منايك يلا امشوا قدامي الريس رفض اعتذاركم وامرني اقتادكم معانا،
عموا مايكل اصل سرياني خايف منكم لانه من حرس الغابة ورايح يستلم عمله،
شايفين الكلبين دول لو مسمعتوش الكلام يا ولاد المنايك يا علوق هخليهم يكلوا لحمكم مفهوم،

ومشينا معاهم غصب عننا وكل ما نبطئ بالمشي يفقعنا بعبوص شرم لحد ما حصلنا باقي الصيادين ومشينا معاهم اكتر من 4 ساعات ودخلنا كهف ووضعوا اغراضهم واحنا كمان وامرونا ننضف الكهف ونجمع حطب ونشعل نار علي ما يصطادون شيء للغداء،

ايه رأيك في ال حصل ده لو كانوا عصابة مثل ما بتقول مش كانوا كتفونا،
مش عارف يا سوني قلبي مش مطمن لكن ما باليد حيلة يمكن يكونوا طيبين وطي صوتك دول وصلوا،
هأهها انت يا ولد يا سوني خد الدلو ده وروح عند الشلال ال هناك املئه مايه علي ما نجهز الخنزير ده للشواء،
حاضر يا عموا مايكل انا جهزت لكم الفراش داخل الكهف،

واخدت الدالو وروحت الشلال قلعت واستحميت ولبست ورجعت للكهف وضعت الدلو كانوا جهزوا الغدا اكلنا معاهم وعملتلهم الشاي،

بصوا يا ولاد احنا هنطلع للصيد وهنترك كل اغراضنا في حراستكم لازم تثقوا فينا واياكم والخيانة كلابنا مدربة تقدر تشم ريحتكم ولو علي بعد 20 ميل مفهوم،
طيب مش كنتم تخدونا معاكم نصطاد ونتفسح احسن من القعده هنا،
الطريق خطر عليكم وفيه ضباع واسود هنا امان وخد البندقية دي احموا بيها نفسكم وخلي النار مشتعلة مفهوم وانصبوا سور علشان هنصطاد حيوانات حيه،

غابوا حتي غروب الشمس وانا وصاحبي سرياني انشئنا الحظيرة و جمعنا حطب ياما وولعنا عدة مشاعل تضيئ الكهف من الداخل والخارج ورجعم ومعاهم قطيع من البقر الوحشي ووضعوهم بالحظيرة وربطوا الخيل بتاعهم علي باب الكهف واتلموا حولين النار يسقفوا ويغنوا ويسكرو شويا شاور لنا الريس بتاعهم،

اول الرحلة اتفشخت انا و سرياني

تعالوا يا شباب اتونسوا معانا وشكم حلو علينا جمعنا كل ما تحتاجه يلا ارقصوا وهيصوا،
ورقصت قدامهم ولا اجدع شرموطة وقاموا رقصوا معانا وانا احك طيزي فزوبر الريس بتاعهم و الفحل دونجل حضن سرياني واخدة علي الكهف ينيكوا واخدني الريس علي حجره وقال،
صاحبك بيصرخ من النيك جوا ههههه هبعتله مايكل يبدل عليه وانا و عمك جميل وعمك درغام هنفشخك يا حلو، واتلموا عليا وطلعوا ازبارهم امصمص فيهم واجلخهم وقلعوني عريان وانا مرعوب منهم مممممم اهيئ اهيئ مممممم، بتبكي ليه حبيبي مش انت اصلا متناك، ايوه وبعشق الزوبر الكبير قوي بس خايف منكم، شدني من شعري ووقفني وشفط شفيفي فبوقو وعمو درغام شغال بعبصه فطيزي وضرب وعمو جميل بيلحس رقبتي، ياح عليا نيكوني بقي، حضني عمو درغام من تحت باطي ورفع عموا جميل رجليا والريس رشق زوبروا بقوة وجعني، اي اي اي بيوجعني يا عموا، نزلني عموا درغام علي الارض ورجليا مرفوعة فوق والريس شغال نيك فوضع الفراشة، ياحححح احبوا نيك بقوة عموا، بعدين قلبوني دوجي استايل زوبر فبوقي وزوبر فطيزي وعمو جميل ركبني حمار، هاحححح مممممم، و سرياني صوتوا طالع من الكهف صراخ وبكاء، عموا درغام خليهم حنينين علي صاحبي يسعدك، ههههه ههه ده بيصرخ من الكللابب يا متناك، اي اي بس كفايا طيزي مولعه نار، ولا هما هنا ههههه عاهرة انا وبدلوا عليا نيك بقوة ونزلوا لبنهم الكتير فبطني اكيد هحبل راحوا الشلال يستحموا ودخلت اشقر علي سرياني لقيت الكلب بينيكوا وهوا بيبكي شافني عموا مايكل ركعني جمبوا وطرقع بصوابعو للكلب التاني هجم عليا يدقرلي ودخل زوبروا جوا واتنفخ اييييييي حراام عموا مايكل طيزي مفشوخه من تلاته زوبر الكلب هيفرقع بطني اهيئ اهيئ اهيئ، اتهزقنا خالص يا سرياني ده رابع زوبر فساعة، مش قولتلك يا سوني نهرب احسن، وسبونا ومشيوا والكللابب نطرت لبنهم الكتير فبطننا وبعدين لحست طيزنا وجريت وراهم اترميت فحوضن سرياني من التعب وبعدين رجعوا وقالولي، خد الصابون و صاحبك وروحوا استحموا فالشلال، ايه رأيك يا سوني نهرب الليلة انا ميت من التعب، طيب والكللابب هنعمل فيهم ايه، استحمينا ونضفنا طيازنا ورجعنا لقيناهم نايمين لبسنا وقعدنا جمب النار نعمل شاي واجت الكللابب تلعب معانا تقول فكرنا نسوينهم ههههه صحيت عموا مايكل، عاوز ايه يا سوني سيبني انام انا تعبان، ارجوك عموا سيبنا نمشي خلاص طيازنا مش تنفع تاني للنيك، مش بأيدي يا سوني روح للريس، عموا الريس اصحا يا عموا، في ايه يا سوني مالك بتترعش كدا ليه، ارجوك عموا اعتقنا احنا خلاص مش هننفع نتناك تاني، طيب روحوا ناموا والنهار ليه عينين لو مشيتو بليل الوحوش هتفترسكم، دخلنا نمنا و سرياني حضني من ضهري وصحينا الصباح لقيناهم مشيوا وسابولنا 50دولار* لمينا اغراضنا ومشينا علي خريطة جوجل ووصلنا معسكر حرس الغابة رحبوا بينا وجهزولنا فطور وشاي واحنا مش مصدقين حجم ما تعرضنا له من اهانه وازلال من هؤلاء الأوغاد وكلابهم وحاسس ان طيزي بتنبض وبطني فيها بيبي يااااااااااااااااح،

هههههااايي طيزي وجعاني اه ياني يا تري مش هنفع اتناك تاني،

Bosy Boy

الأخير

سرياني حبيبي اصحي الحرس كلهم مش موجودين وانا خايف قوي وطيزي بتوجعني فيش معاك مخدر او اي حاجة تريحني،
ادخل الحمام املئ البانيو موية سوخنة وخد ده مطهر ومهدئ حطه فالماية هيريحك حبيبي،

وبعد ما عملت حمام لطيزي استريحت وغسلت جسمي واتعطرت ولبست هوت شورط وعليه تيشيرت طويل ولبست الكوتشي وخرجت اتفسح فالغابة لكن الليل قرب صوت الذئاب ابتدي يعلو رجعت جري لقيت الحرس رجعوا وبيجهزوا العشاء اخدت بلطة وقطعت شوية خشب علشان اولع نار بليل شكلهم فرحوا لما لقوني نشيط وبساعدهم وفرشت سجادة فالهول وولعت النار وجلسنا نتعشي ونتسامر ودخلوا ناموا كلهم وفضلت انا وسرياني نحرس المعسكر الليل هنا مرعب ويخوف وانتهت فترة الحراسة دخلنا نمنا وقاموا اتنين مسكوا مكنا وبعد اسبوع تقريبا قضيناه نلف الغابة مع الحرس ونتفسح قولت لسرياني،

مش يلا بينا نجمع اغرضنا ويوصلونا لحد الطريق ونرجع المدينة،
فاضل يومين علي اجازتي مدة العمل هنا عشرة ايام،
بس انا ممحون قوي ومكسوف من زملائك احسن يعرفوا اننا متناكين ولا ايه رأيك،
بص الليلة في شاويش اسمه فرديناند راجع من اجازته هو الوحيد ال بينيكني لانهم كلهم متجوزين ومش بيحبو المنايك،
حلو هيقدر يكيفنا احنا الاتنين ولا اشاغل انا واحد تاني منهم،
معرفش مش توجع دماغي احسن شيء هخليهم يوصلوك للطريق وانا احصلك فأجازتي،

وركبت سيارة الحرس ووصلوني للطريق ووضعت اغراضي علي دراجتي وقبل ما اوصل المدينة لقيت سيارة ماشية جمبي بسرعتي وزنقو عليا،

اختفاء سوني في ظروف غامضة:

وجدت امتعته ودراجته بالطريق العام¶

ومنذ هذه اللحظة انقطعت أخبار سوني السالب عاشق الزوبر الأسود الكبير والي لقاء مع قصة جديدة

ههههاايييي واختفي سوني السالب الممحون الي الابد

تمـــــThe..Endــــــت

Bosy Boy :cry:

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%