NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

طيز جيلي

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
ازيكم وحشتوني اوي
بعد مازمايلي فالشغل ناكوني فالسكن و جابو لبنهم فطيزي تاني يوم روحت الشغل و لابس اليونيفورم ماسك اوي علي طيزي و اليونيفورم كله ماسك عليا لقيت المدير جايبلي حاجه و بيقلي ده باقي اليونيفورم روح البسه دخلت الروم البسه لقيت اندر باين عليه ضيق بردو فالبسته و كان باين اوي تحت البنطلون و مرسوم و لقيت نفسي فالروم سيرفز المهم روحت عشان اشوف الشغل اول ساعه ليا دخلت اوضه و بنضفها لقيت واحد طالع من الحمام و بيزعق و كان معضل اوي و انا مش فهماه فطالع بره و ماشيه لقيت مسكني من وسطي و قلع الفوطه و زنقني بوشي فالحيطه و قاعد يحك فطيزي و زبه كان كبير اوي و حاسه بيه هيفرتك بنطلوني و يفلق طيزي و انا كنت ممحونه اوي و هو بيحك زبه فيا
انا ... اااه زبك حلو زبك كبير هيفلق طيزي اااه علي زبك حاسه بيه من غير ميدخل ااااااه براااااحه كفايه ضرب فطيزي فشختهااا لقيته قطع البنطلون و شاف الكلوت و طيزي البيضه عليه و اتجنن قعد يضربني و يديلي اسبانكات و انا بصوت اااااه براحه قطعت طيزي اييييي يالهويييي اااه امممم ايييي اااه ايييي و قطع الكلوت و رزع زبه فطيزي اااااااه يا ابن المتناكه فشختني اااااه علي زبك اااه براحه زبك واجعني اوييي اااه انت فشختني ااااه اااه براحه براحه اييييي و من كتر هيجاني جبت من غير ملمس زنبوري الكبير و انا اول مجبت هو هاج اكتر و لقيته مسكني من ايدي الاتنين ووقف و رفعني علي زبه بقيت طايره فالهوه و هو ساندني بايده و زبه و قاعد يرزع فياا اااااه اييي كمان اول مره اتناك كده ارزع اوي اوي اااااه يا دكري اااااه كمان عايزه اتفشخ ايييي ااااه اووووو اففففف ااااااه اوووووو ايييييي ااااه زبك كبير كله فطيزي ااااه ارزع اوييييي انا متناكه كبيره ااااااه نيك طيزي اللبوه الي مش بتشبع لبن ااااااه ايييي كمان فطيزي و نزلني و فتح الباب ووقفني قدام الباب و مديله طيزي الجيلي و هو بيرزع فطيزي و انا زي اللبوه مش هاممني و قاعده اصوت ااااااه نكنييي اااه اوووووو ااااف احححح اااااه نيك اوي اااااه ااااااه يا دكري لقيت واحد معدي طلع زبه قمت نزلت أمص زبه و هو بينكني امممممممم اااغغغغغ امممممم اااااه ايييي امممممم نكوني فطيزي نيك بقي اااااااه اييي ااغغغغغغغ اععععع اغغغعع ااحححح لقيته طلع زبه من طيزي و لفني خلي طيزي بره و انا امصله و التاني رزع زبه فطيزي ااااه اييييي اااه اغغعغغععغعغع اممممم و جابهم فبقي و انا بلعتهم كلهم و زقني و قفل الباب و التاني قاعد يرزع فطيزي فالطرقه ااااه كمل نييييك ااااه نكنييي اااااااه ايييي اوووو ااااه اففففف ااااه انا لبوه بتحب تتناك انا شرموطه ااااه ااااله علي زبك اييييي اوووو و قعد يرزع جامد و جابهم فطيزي و انا اترميت عالارض من الفشخه الي اتفشختها و لبن نازل علي وشي و طيزي و فخادي و هدومي مقطوعه و الكلوت وواحد كان معدي قلي اووم و سندني لغايه مقمت و كنت مفكره هيساعدني لقيته لف وشي الحيطه و حط زبه فطيزي اااااه مش قادره كفايه اااااه ايييي نيك بس براحه انا طيزي وجعاني اييييي اااااه براحه ااااااااه اييييي ااااه ااااه ااااه ارزع اوي كمااان ايييييي و نزل لبنه فطيزي و انا وقعت علي وشي و طيزي مفشوخه نايمه علي بطني و اللبن علي طيزي و نازل من خرم طيزي علي فخادي ......

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
  • حبيته
التفاعلات: armondruzzo, Ahmed zeboo, فحل حريمك ياعرص و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تنشر الأجزاء في تعليق علي قصتك وتبلغنا للدمج

• عجبني
التفاعلات: Ahmed zeboo
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة