NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش مشكلة يمكن انا وحش و بعمل كتير مش كوييس

ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عارف ان محدش كتير يعرفني هنا ..
ويمكن كتير اوي برضو فالحقيقه مبيبحش يتعامل معايا انا هربت من كل حاجه و بلجء لأي حاجه اعملها فالدرى و بعيد.عن الناس لان مش عارف بقيت مش عارف انا بعمل كدا لي ..

انا دخلت علاقات كتير بتاع ٧ علاقات تقريبا
و محدش فيهم كمل .. و حرفيا كل واحد بيطلع مني عيب .. عيب وحيد و بقيت العيوب بتبقا مختلفه من واحده للتانيه ..

و كلهم اجمعوا اني بفكر بتفكير غلط و اني بغير على اقري الناس ليا بطريقه مش عاديه .. بطريقه مفرطه بجد الي هو مش حب امتلاك بس انا بجد بغير على الشخص الي بحبه اوي مبحبش حد يبصله بصه بس و لو حتى بصه !!

لحد مرحت للعلاقه ٨ و دي الي قالت كلام كتير عني وحش غريب مسمعتهوش .. بس سمعت حاجات عارفهم من زمان و هو اني شخص بفكر بتفكير غريب و غلط فالناس كلها و دا بسبب الغيره .. و الحاجه التنيه اني بغير اوي .. مبقتش عارف الصراحه

مبقتش عارف انا صح ؟
طب لا هما صح عشان انا مفرط اوي فحوار الغيره دي
الفرط فالغيره بيخلي البنت بشكل عام تفكر انك بتتحكم فيها .. يبقا اكيد انا غلط ..

ابدء ثقتي فنفسي متبقاش موجوده ..
ابدء اسكت مبتكلمش عشان مديقش الي قدامي بسبب اني بغير ..
و اسكت و اسكت تقريبا بيجيلي نوع من انواع المرض و هو الحمى و دي بتبقا سخنيه عاليه اوي و بقعد فالسرير ..

كدا كدا محدش عرفني و محدش عارف انا مين بس بجد بجد محتاج حد يقولي انت صح و لو ١٪ من افعالي الي كلهم شيفينها غلط .

الاعتدال حلو
بمعني في أوقات لازم تغير وفي أوقات بيكون الأمر عادي
محدش قالك بلاش غيرة بس كله هيقولك بلاش تكون غيرة مفرطة ٩٩٪ من الناس هيشوف ده قلة ثقة وشك في اللي معاك
انت حقك تغيير ومفيش ست غير لما تتمني تشوف الراجل بتاعها بيغير عليها بس بعقل

• عجبني
التفاعلات: ᴍᴀʀɢᴀɴʏ 𓅃 | مرغني
الاعتدال حلو
بمعني في أوقات لازم تغير وفي أوقات بيكون الأمر عادي
محدش قالك بلاش غيرة بس كله هيقولك بلاش تكون غيرة مفرطة ٩٩٪ من الناس هيشوف ده قلة ثقة وشك في اللي معاك
انت حقك تغيير ومفيش ست غير لما تتمني تشوف الراجل بتاعها بيغير عليها بس بعقل
.. على كدا انا اعيش لوحدي بقا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي بتاعتك انت لو مش هتقدر تتحكم في نفسك الأفضل ليك تعيش لوحدك بدل ما تلاقي نفسك لابس قضية وداخل السجن
لا لا عادي هو مش حوار اتحكم فنفسي لان انا بحب اتحكم فأفعالي و مش معدوم الاراده يعني ..

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%