NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يمشي؟

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري
انا زبري طوله 15 سم هل ده كويس ولا صغير لاني بشوف هنا ارقام اكبر بكتير
ي عم فكك انت تقول ١٥ وغيرك يقول ٢٠ ولا ٣٠ احنا يعني هنيجي نقيس وراكم
ياريت الرسالة تكون وصلت ههه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الختيار السوري و Human nature
وسط و كتير كدا

• عجبني
التفاعلات: Sir Jimmy و الختيار السوري
  • عجبني
  • عجبني
  • عجبني
طريقة الممارسة اهم من حجم الزبر... المقياس اللي عندك يكفي لو اتعلمت كويس ازاي تتعامل مع المراة

هكلمك علميا و طبيا
مهبل الست عمقه من 7 ل 8 سم
يعني طول عضوك الذكري دا حتي لو كان 9 سم متقلقش هتبقي تمام
الموضوع كلها متوقف علي تعود عضلات المهبل علي طول معين علشان كده ممكن ال 9 سم بتوعك يخلو مراتك طايره ف السماء لان مهبلها اتعود و تاقلم علي الحجم دا علي خلاف واحده مش متعدده العلاقات ف اخدت ما يكفي من الاطوال دايما مش هتحس بمتعه ما هو اصغر و اقل من اطول حجم جربته

متقلقش و علي فكره هقولك نصيحه بقي من ست اهو
اكتر من 3/4 العنتله في الرجاله متوقفه علي ثقة الراجل في نفسه و ثقته انه قادر يمتع شريكته و الباقي حسن مداعبه و تلبيه لمشتهيات الست اللي معاك
و لو الراجل مكنش واثق في نفسه هيطلع في الاخر بلح حتي لو فضل طول الليل شغال مع مراته

• عجبني
التفاعلات: زوج راقى فكريا
هكلمك علميا و طبيا
مهبل الست عمقه من 7 ل 8 سم
يعني طول عضوك الذكري دا حتي لو كان 9 سم متقلقش هتبقي تمام
الموضوع كلها متوقف علي تعود عضلات المهبل علي طول معين علشان كده ممكن ال 9 سم بتوعك يخلو مراتك طايره ف السماء لان مهبلها اتعود و تاقلم علي الحجم دا علي خلاف واحده مش متعدده العلاقات ف اخدت ما يكفي من الاطوال دايما مش هتحس بمتعه ما هو اصغر و اقل من اطول حجم جربته

متقلقش و علي فكره هقولك نصيحه بقي من ست اهو
اكتر من 3/4 العنتله في الرجاله متوقفه علي ثقة الراجل في نفسه و ثقته انه قادر يمتع شريكته و الباقي حسن مداعبه و تلبيه لمشتهيات الست اللي معاك
و لو الراجل مكنش واثق في نفسه هيطلع في الاخر بلح حتي لو فضل طول الليل شغال مع مراته
عفارم على حضرتك، هي دي الحقيقة واحنا رجال مجربين عرفناها بالممارسة. نصايح حضرتك وتعليقاتك علمية ومفيدة مش زي الخزعبلات والتفاهة اللي هنا من حتة ناس نرجسيين عقلهم في الازبار بس

• عجبني
التفاعلات: الإمبراطورة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عفارم على حضرتك، هي دي الحقيقة واحنا رجال مجربين عرفناها بالممارسة. نصايح حضرتك وتعليقاتك علمية ومفيدة مش زي الخزعبلات والتفاهة اللي هنا من حتة ناس نرجسيين عقلهم في الازبار بس
ميرسي
انا رديت لما تأكد ان عندي المعلومه صحيحه غير كده مكنتش رديت

ده العادي أو أقل شوية بس الرقم مش مشكلة طالما اكتر من ١٠ سم وده رأي العلم سيبك من الي بيقولك انا بتاعي مترين والكلام العبيط ده

بالبلدى كده ارنب نطاط احسن من تعبان كسلان

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%