NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال عن شهوة الابن للام

A

Anonymous (31f9)

ضيف
انا بشوف ديما المواضيع بتاعة الابن اللي نفسه ينيك امه او اللي عمل كده مع امه و عاوز اسأل هل فيه كده و فعلا و ليه الشهوة دي قوية كده لاني فعلا من كتر المواضيع دي بدات افكر في كده و بحس بمتعة مش طبيعية من الفكرة بس لوحدها

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون و ghost_ghost
انا بشوف ديما المواضيع بتاعة الابن اللي نفسه ينيك امه او اللي عمل كده مع امه و عاوز اسأل هل فيه كده و فعلا و ليه الشهوة دي قوية كده لاني فعلا من كتر المواضيع دي بدات افكر في كده و بحس بمتعة مش طبيعية من الفكرة بس لوحدها
لو الحكايات دي بتاثر عليك، ابعد عنها احسن وسيب امك في حالها.. البنات والستات كثير

• عجبني
التفاعلات: omar78_6 و ghost_ghost
انا شايفها انها متنفعش خااالص العلاقه ديه

ابعتلي و انا معاك و اقولك

• عجبني
التفاعلات: Kareem Botamin
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا واحد اتعرضت لموقف زى ده من نظرات من نحيتها وممكن ده السبب
لكن انا عمرى مفكرت كده من غير سبب او لمجرد قراءة مواضيع او قصص
فنصيحه طالما كل واحد قايم بدوره مظبوط بالنسبالها ك ام وانت كابن وهى مبتشوفكش اكتر من كده ابعد عنها ومتفكرش خااالص

شهوه الام والابن غريبه ومش ح تسيطر عليها لو تمت

شهوه الام والابن غريبه ومش ح تسيطر عليها لو تمت
اااه.. هي فعلا موجودة بس بين الحيوانات، لأن الحيوان مالوش مخ ولا عقل وعايش بالغريزة بس، وهدفو الأول والأخير مش المتعة والكلام الفاضي، هدفو هو الحفاظ على النوع. فهو بينيك اي أنثى عشان الفصيلة والنوع ما ينقرضوش من الدنيا... أما البشر، فالمفروض له حدود وتربية وعقل ودين وأخلاق... الأم في كل الدنيا حاجة مقدسة.. مش للمتعة الجنسية، حتى التفكير فيها حرام ويستحق عقوبة الاعدام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%