NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال للشباب اللي دخلت الجيش هو الجيش في الكشفات اللي قبل التجنيد بيكشفو علي علي خرم الواحد وبيعرفه انسان مفتوح ولا لا ولو كان مفتوح بيدخلوا ولا بيخرجوه وهل بيفضحوه ويسيحوله ولا ايه

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed و Nermin Banouti
بص لو مفتوح مش بيدخل وبيعملوله شهادة حمرا كدة ان دة شخص بيتناك لكن حوار الفضيحة دة انت وحظك ممكن الظابط بعد م يكشف عليك يفضحك وسط الشباب الي معاك الي بتكشف فاهمني ازاي ؟ وبعدين تروح البيت عادي

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed و Boda algamed
بص يسطا م الاخر انا مدخلتش جيش لسه بس كنت كلمت كام سالب علي حوار الجيش انت اهم حاجه يسطا ميكتشوفوش انك خول لما تخش الكشف الي بيبقا في االاول دا عباره عن البواسير ولو عندك مشكله اومال لو ع الجيش فانت هتدخل عادي بس لما تدخل متبينش ميولك اي جوا عشان هتتهان وهيطلعوك بالشهااده الحمرا
+
انا موجب 😂❤️

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed و Amrhany
بص لو مفتوح مش بيدخل وبيعملوله شهادة حمرا كدة ان دة شخص بيتناك لكن حوار الفضيحة دة انت وحظك ممكن الظابط بعد م يكشف عليك يفضحك وسط الشباب الي معاك الي بتكشف فاهمني ازاي ؟ وبعدين تروح البيت عادي
مفيش الكلام دا يسطا طب منت لمؤاخذه لو شخيت يسطا لمؤاخذه البراز بتاعك بيوسع فتحت الشرج حاجه بسيطه وبعدين يسطا طالما واحد هيدخل الجيش ع الاقل يقعد قبيلها من شهرين ميتناكش وخرم طيزه هيرجع لطبيعته

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
مفيش الكلام دا يسطا طب منت لمؤاخذه لو شخيت يسطا لمؤاخذه البراز بتاعك بيوسع فتحت الشرج حاجه بسيطه وبعدين يسطا طالما واحد هيدخل الجيش ع الاقل يقعد قبيلها من شهرين ميتناكش وخرم طيزه هيرجع لطبيعته
يسطا مختلفناش قصدي ب كلمة "مفتوح" انهم او عرفو انك بتتناك لان لو حد شك فيك مش هيحلك 😂

لو عرفو *

• عجبني
التفاعلات: Boda algamed
+ لامؤاخدة لما بتشخ الحجم بيرجع ل الطبيعي بعدها بوقت قليل مش ايام فمش هتبقي مفتوح ٢٢ ساعة ع بعض😂

بص انا كواحد دخل الجيش مكنش فى كشف جراحة لانه دة الكشف الوحيد الى بيبين فى ناس من الدفعات القبلى اتكشفلهم جراحة ومفيش حاجة اسمها الخرم بيرجع لو متنكتش شهرين انت اصلا مزقت عضلات الشرج البترجعه لطبيعته فا هوا باين فى كل الاحوال

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
انا دخلت الجيش وكشفت انا موجب مش سالب ومحدش كشف ع خرمي هو سال بس بتشتكي من حاجه وهو بياخد باله من اللي بيبقى خايف أو لا المهم انك تبقى واثق من نفسك تاني حاجه هم اصلا مش بيدو الشهاده الحمرا الا لو قفشوك بتتناك ونت فالجيش

• عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed و Boda algamed
انا دخلت الجيش وكشفت انا موجب مش سالب ومحدش كشف ع خرمي هو سال بس بتشتكي من حاجه وهو بياخد باله من اللي بيبقى خايف أو لا المهم انك تبقى واثق من نفسك تاني حاجه هم اصلا مش بيدو الشهاده الحمرا الا لو قفشوك بتتناك ونت فالجيش
بص انا مدخلتش بس إتحكالي من واحد صحبي يعني إنه كان ف الكشف وف واد دخل والظابط طلعه ل الشهادة الحمرا وقاله روح يولدها ع بيتكم قبل م حد م العيال دي تنيكك يعني القصد الي عايز اوصلهولك ان ف شخص اهو خد الشهادة الحمرا من غير م يتقفش وهو بيتناك ف الجيش

بص انا مدخلتش بس إتحكالي من واحد صحبي يعني إنه كان ف الكشف وف واد دخل والظابط طلعه ل الشهادة الحمرا وقاله روح يولدها ع بيتكم قبل م حد م العيال دي تنيكك يعني القصد الي عايز اوصلهولك ان ف شخص اهو خد الشهادة الحمرا من غير م يتقفش وهو بيتناك ف الجيش
...ياعم مفيش الكلام ده صاحبك بيشتغلك انا عارف انا بقولك ايه وبعدين صحابي منهم دكاتره ف قسم الجراحه ف الجيش واللي بياخد الشهاده وحده ست من علتك

...ياعم مفيش الكلام ده صاحبك بيشتغلك انا عارف انا بقولك ايه وبعدين صحابي منهم دكاتره ف قسم الجراحه ف الجيش واللي بياخد الشهاده وحده ست من علتك

م علينا كلها ٤ سنين ونشوف الدنيا بتمشي ازاي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يسطا م الاخر انا مدخلتش جيش لسه بس كنت كلمت كام سالب علي حوار الجيش انت اهم حاجه يسطا ميكتشوفوش انك خول لما تخش الكشف الي بيبقا في االاول دا عباره عن البواسير ولو عندك مشكله اومال لو ع الجيش فانت هتدخل عادي بس لما تدخل متبينش ميولك اي جوا عشان هتتهان وهيطلعوك بالشهااده الحمرا
+
انا موجب 😂❤️
طيب لو نتا دخلت ولقيت زميل ليك سالب هتعمل ايه

انا كنت مفتوح قبل الجيش ودخلت الجيش عادي وبالنسبه للكشف هوه في كشف عباره انك بتقلع ملط وتفلقس قدام الدكتور اللي بيكشف ورا الستاره بس تقريبا الكشف ده ملوش علاقه بموضوع بتتناك ولا لا عشان انا فلقس قدام الدكتور وكتب في الورقه لائق ومحصلش حاجه تقريبا الشهاده الحمرا للي بيتمسك بيتناك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%