NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

و انتوا لوحدها ايه احلى حاجات بتعملوها عشان تستمتعوا و ازاي مثلا مش بتلعبوا في زبكوا و انتوا بتلعبوا في طيزهم عشان متجيبش بسرعه و ايه الوضعيات الحلوه و كده ، كل واحد يشاركنا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Khaled6، ديوث ممحون و ponomonoo
و انتوا لوحدها ايه احلى حاجات بتعملوها عشان تستمتعوا و ازاي مثلا مش بتلعبوا في زبكوا و انتوا بتلعبوا في طيزهم عشان متجيبش بسرعه و ايه الوضعيات الحلوه و كده ، كل واحد يشاركنا
انا بهري زبي لعب وكمان حلمة صدري بتهيجني اوي وطول الوقت بتفرج على افلام شيميلات وبنوتي واحلم ان ده حيتحقق في يوم من الايام

• جامد
التفاعلات: Jordn
في فترة كنت بتمتع لوحدي و لوًانو عندي حبيبي
بصراحة هذا خلاني غير قادر علً الاستمتاع بالعلاقات العادية
فما انصحش بيه
و ما انصحشًانك تطول في اللعب مع نفسك! لانو يخليك متوتر بعدين و يعنل حالة من الادمان

• عجبني
التفاعلات: Jordn و ahmed 32
حاجة مقرفة لازم طرف تاني يمتعك

• حبيته
التفاعلات: ahmed 32
زبت زيتون وفازلين واهرى زبك وبيوضك والجزء بين خرمك وزبك 🔥
اخلط الزيت مع الفازلين كويس.. دا متعتى بتوصل لساعتين لعب في لعب

• عجبني
التفاعلات: Jordn و ديوث ممحون
زبت زيتون وفازلين واهرى زبك وبيوضك والجزء بين خرمك وزبك 🔥
اخلط الزيت مع الفازلين كويس.. دا متعتى بتوصل لساعتين لعب في لعب
طب ازاي مش بتجيبهم أو لما بتجيبهم بتعمل ايه عشان لما بجيبهم بحس المتعه بتقل اوي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Jordn
جيب خيارة وادهنها ونام على ظهرك وفوت راسها بطيزك وثبتها تحت طيزك مش بتخرج وشوف فلم سكس او اقرا قصة جنسية وبنفس الوقت بتفوت الخيارة اكتر وافرك زبك بايدك يعني بتعمل ال٣ اشياء بنفس الوقت بتنبسط لوقت طويل وحلوه انا بعمل كده

• عجبني
التفاعلات: Jordn، ahmed 32 و ديوث ممحون
جيب خيارة وادهنها ونام على ظهرك وفوت راسها بطيزك وثبتها تحت طيزك مش بتخرج وشوف فلم سكس او اقرا قصة جنسية وبنفس الوقت بتفوت الخيارة اكتر وافرك زبك بايدك يعني بتعمل ال٣ اشياء بنفس الوقت بتنبسط لوقت طويل وحلوه انا بعمل كده
تعالي نكلم

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%