NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: محمد ايزل
بعتزر منكم بجد يا جماعه ومنك يا معاذ بشكل خاص.

انا مودي مش اد كدة فعلا واسفة علي تقصيري في حقكم بجد .. وانا أن كنت غائبة عنكم بالكلام صدقوني متابعة معاكم لو بصمتي ..انا دخلت مخصوص اقول لكم اني مقصرة في حقكم فعلا .. موضوع زي دة المفروض مكونتش خرجت منه لكن فعلا مش عارفة اكتب حاجة والأسباب خاصة 🙏🏻
دمتم أصدقاء وأخوة لي 🙏🏻🙏🏻
وفي اقرب فرصة هرجع الي الأجواء اكيد .معاكم

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: كريم سعد مكرم، محمد ايزل و Range Rover

انا مودي مش اد كدة فعلا واسفة علي تقصيري في حقكم بجد .. وانا أن كنت غائبة عنكم بالكلام صدقوني متابعة معاكم لو بصمتي ..انا دخلت مخصوص اقول لكم اني مقصرة في حقكم فعلا .. موضوع زي دة المفروض مكونتش خرجت منه لكن فعلا مش عارفة اكتب حاجة والأسباب خاصة 🙏🏻
انتي مش مقصرة ولا احنا زعلانين منك احنا بالعكس زعلانين علشانك و نفسينا نعمل اي حاجة علشان تبقي كويسة و مودك يتظبط انا عن نفسي مستعد اعمل قرد بس ضحكتك ترجع تاني خليكي معانا و انا و **** هعمل اي حاجة علشان ابسطك و اخرجك من حالتك دي بليز خليكي معانا و مهما قولتي مش هنزعل منك بس متبقيش لوحدك بليز يارودي🙏🙏

• عجبني

صدقيني كل ما بتمري بيه او كل من بيمر بازمه صرنا نحس ببعض عائله واحد . اقصد اتمنا لو بمقدورنا نعمل شئ فأمانه ما تترددي ابدآ وتعالي قوليها

• عجبني
انتي مش مقصرة ولا احنا زعلانين منك احنا بالعكس زعلانين علشانك و نفسينا نعمل اي حاجة علشان تبقي كويسة و مودك يتظبط انا عن نفسي مستعد اعمل قرد بس ضحكتك ترجع تاني خليكي معانا و انا و **** هعمل اي حاجة علشان ابسطك و اخرجك من حالتك دي بليز خليكي معانا و مهما قولتي مش هنزعل منك بس متبقيش لوحدك بليز يارودي🙏🙏
انا فعلا كويسة وهبقي احسن اكيد مش اول مرة

• عجبني
التفاعلات: Range Rover و محمد ايزل
صدقيني كل ما بتمري بيه او كل من بيمر بازمه صرنا نحس ببعض عائله واحد . اقصد اتمنا لو بمقدورنا نعمل شئ فأمانه ما تترددي ابدآ وتعالي قوليها
صدقني وجوكم معايا بالدنيا كلها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Range Rover، محمد ايزل و كريم سعد مكرم
انا فعلا كويسة وهبقي احسن اكيد مش اول مرة
انتي شخصية قوية و عندك ارادة اقوي علشان مهما حصل انتي هتعدي و هتتخطي دا زي ما المثل بيقول الاحمال علي اد الكتف الي بيشيل

صدقني وجوكم معايا بالدنيا كلها
وانتي وجودك بالدنيا و لما ضحكتك بتختفي الدنيا بتضلم روقي كدا علشان ضحكتك ترجع تنور تاني ياريت يا رودي تتخطي الي حصل دا بسرعة علشان مفتقدك جدا🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: Range Rover
نعم يا معاذ معلش كنت بحدث الحالة
لا ولا يهمك بس انا متعودتش اشوفك كدا و مش عاوز اشوفك كدا يا رودي الواحد لما بيقع في مشكلة بيستقوي باصحابه و اخواته لي تاخدي جمب لوحدك ادينا فرصة نساعدك و نقف جمبك و نخرجك من الحالة دي

لا ولا يهمك بس انا متعودتش اشوفك كدا و مش عاوز اشوفك كدا يا رودي الواحد لما بيقع في مشكلة بيستقوي باصحابه و اخواته لي تاخدي جمب لوحدك ادينا فرصة نساعدك و نقف جمبك و نخرجك من الحالة دي
وانت بالدنيا كلها يا معاذ ... فعلا شوية ارق وخلاص وهبقي كويسة

• عجبني
وانت بالدنيا كلها يا معاذ ... فعلا شوية ارق وخلاص وهبقي كويسة
بما انك بتقولي اني اخوكي و طلعتي عليا ابو اخته يبقي مش هسيبك و هفضل فوق دماغك و تخسبيه زي ما تحسبيه تطفل رخامة غلاسة غتاتة مش مهم المهم انك تروقي و في داهية اي حاجة الزعل عمره ما بيغير حاجة

بما انك بتقولي اني اخوكي و طلعتي عليا ابو اخته يبقي مش هسيبك و هفضل فوق دماغك و تخسبيه زي ما تحسبيه تطفل رخامة غلاسة غتاتة مش مهم المهم انك تروقي و في داهية اي حاجة الزعل عمره ما بيغير حاجة
صدقني انا تمام ... انا كدة كل شوي ارق وخمول وبرجع تاني

• عجبني
صدقني انا تمام ... انا كدة كل شوي ارق وخمول وبرجع تاني
انا مش زعلان انك بتخبي عليا و بتضحكي عليا بكلمتين و انتي متاكدة و عارفة اني مش هصدقهم بس انا همشيها و اعتبر انه ارق و خمول بس كبيرك الساعتين دول و بقيت اليون تروقي علي ما اعتقد ان الموضوع بسيط زي ما انتي بتقولي يبقي ساعتين بس اتفقنا؟

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: ALZEIN
  • حبيته
  • حبيته
التفاعلات: ALZEIN
  • بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة