NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا ريت الرد

kamelko

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل ممارسة الجنس مع سالب ممتعه والا دا كلام وخيالات بس انا ممارستش مع سالب قبل كدا بس نفسي اجرب عشان عاوز اعرف الشعور مميز والا حاجه مشمئذه يا ريت رد من حد خبير
وشكرا انا موجب

• عجبني
التفاعلات: Bisexual, الختيار السوري, MM011 و شخص آخر
أنا تبادل سوفت بس مش عارف بصراحة ، حتى لو بمارس مع تبادل زيي مش مع اي حد ببقي مرتاح

• عجبني
التفاعلات: hani1
هل ممارسة الجنس مع سالب ممتعه والا دا كلام وخيالات بس انا ممارستش مع سالب قبل كدا بس نفسي اجرب عشان عاوز اعرف الشعور مميز والا حاجه مشمئذه يا ريت رد من حد خبير
وشكرا انا موجب
انت كيف شايف حسب الشخص طبعا في سوالب مش مهتمين بجسمهن بس الاغلبية تحس معاهم بمتعة اكثر من بنات حسب الشخص بس لازم تشيل من ظماغك كلمة اشمىزاز لان عيب سوالب ليهم كرامتهم زيك واكثر كمان احتراماتي

• عجبني
التفاعلات: hamada_x و hani1
الشذوذ مش حلو تحت أي مسمى

النوم مع السالب متعة تانية خالص غير النسوان وخاصة لو سالب نضيف ومهتم بنفسه

• عجبني
التفاعلات: hani1، الختيار السوري و MM011
لو انت طبيعي هتقر ف من نفسك

النوم مع السالب متعة تانية خالص غير النسوان وخاصة لو سالب نضيف ومهتم بنفسه
انتا جربت يعنى انا عاوز حد يكون جرب يعرفنى فاهمنى

انت كيف شايف حسب الشخص طبعا في سوالب مش مهتمين بجسمهن بس الاغلبية تحس معاهم بمتعة اكثر من بنات حسب الشخص بس لازم تشيل من ظماغك كلمة اشمىزاز لان عيب سوالب ليهم كرامتهم زيك واكثر كمان احتراماتي
انا مقصدتش اشمئزاز منهم اقصد من نفسي فاهمنى انا مجربتش فبسأل

انتا جربت يعنى انا عاوز حد يكون جرب يعرفنى فاهمنى
انت بتقول انك طبيعي يبقي اكيد حتقرف من كده ولا انت مش لاقى نسوان وعشان كده عاوز اي حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صح كلامك

صح كلامك
انا مقصدش انا ليا صحابى سوالب بس مش هينفع امارس معاهم كنت عاوز امارس بس مع حد تانى فاهمنى
انما السوالب انا مقصدش اهانه ليهم

• عجبني
التفاعلات: off.a7 و hani1
انت بتقول انك طبيعي يبقي اكيد حتقرف من كده ولا انت مش لاقى نسوان وعشان كده عاوز اي حاجة
لا بس فضول لان ناس كتير بتقول حلو وممتع

• عجبني
التفاعلات: kamelko

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%