NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

استشارة مشكلة حفلة جميلة قد تتحول الى شىء،مؤلم

فى بعض التجمعات من أصدقاء و صديقات يوجد بينهم بنت تحب و تعشق ممارسة الجنس بشكل زيادة شوية عن الطبيعى الجنس الفردى
او يوجد ولد سالب مثلى انا عاشق لممارسة الجنس بزيادة شوية مع اكثر من فرد واحد موجب
بيتم التنفيذ بدخول البنت أو الولد السالب حجرة نوم مريحة فيها تكيف و ثلاجة فيها عصير و انواع فواكه وجبن و اكلات خفيفة و ملابس و أدوات و كريمات مثيرة جنسيا

ثم يدخل عليها او عليها واحد واحد يمارس الجنس معاها او مع السالب و لما يخلص و يقذف مرة او مرتين يخرج يروح الحمام و يدخل حجرة الجنس شاب جميل ذوق مهذب جديد موجب على البنت او السالب و يمارس الجنس لغاية ما يشبع ويجيب ويخرج و يدخل اللى بعده .. و عادة العدد الكلى بيتراوح بين اثنين او اكثر الى اثناشر اثنا عشرة شاب فاعل موجب ينيك بالدور البنت او الولد السالب بالدور .

احيانا يدخل الجروب كله مع بعض و يمارس منهم عدد ثلاثة او أربعة او خمسة فى وقت واحد و الباقى يتفرج ومنتظر دورهم. و اللى عليه الدور يدخل قضيبه فى البنت او السالب مكان الشاب السابق اللى قذف وخلص و طلع بتاعه من السالب او البنت . وهنا هو يدخل قضيبه على لبن الشاب السابق له علشان مفيش فرصة للتشطيف وإزالة تنزيل اللبن السابق . و الطريقة دى تبقى الذ و اكثر متعة مضاعفة مركزة للسالب او البنت . لكن عيبها الإجهاد و الاصابه بالتهاب او أورام و جروح بسبب التنافس فى قوة الأداء و الرزع و الاستعراض أمام بعضهم على امتاع و آهات وشهقات وغنج السالب او البنت . دى بتسيب وجع و إصابات تستغرق من اسبوع لشهرين علاج و راحة .. لكن بتكون احلى و الذ جديد ..
لكن
عندما يكون السالب او البنت رومانسي حبوب و دلوعة فانهما يفضلان استقبال الشباب فى السرير و حجرة مغلقة عليهم واحد واحد على انفراد لممارسة الحب برومانسية و مزاج و ذوبان .. انا سالب اعشق الفردى بالدور واحد بعد واحد ..
.
ياترى منكم اللى جرب اكثر من واحد خبراتك ايه ؟ حسيت بإيه ؟ يا ريت نعرف رايك كويس !!!

• عجبني
التفاعلات: ميدو ملبن, Koko koke, Toommc و شخص آخر
جربت الاتنان مرة تلاتة ورا بعض ومرة اتنان مع بعض

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: كوكوواكى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%