NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة يا جماعه انا مش عارف الحق نفسى

زبى ملك ليكى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا بقيت ماشى فى سكه عكس شخصيتى انا طيب ومحترم بس من جواى عاوز اى وحده اشوفها افشخها فشخ وبقيت عاوز انيك على طول نسوان ووصلت انى بنيك رجاله ممكن اعرف دى ايه

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي
انت المشكله عقلك وقناعتك الشخصيه بضعفك وعدم القدره انك تقدر تتغير أو تعدل حياتك وانك ملكش سيطره على نفسك وذاتك.
هقولك بلاش تكون سلبى وابدا بجد فتغيير نفسك وحياتك وثقك فنفسك انك تقدر عادى وأنه التغيير سهل. المهم اقتناعك الشخصى بكده فعلا وتحاول بقى تبعد عن كل حاجه شايفها سلبيه فحياتك .
أصحاب أو نت أو أى حاجه تديلك افكار سلبيه تقصر عليك وتضعفك.
وقصاد ده عوض وقتك واشغل نفسك بالمفيد حسب اللى بتحبه. أن كان نوع رياضه، شويه جرى، قرائه، قعدات مع ناس ايجابيه تفكيرهم غير النوعيات دى
غض البصر من أهم النقط اللى هتساعدك
والمقصود بيها مش فالشارع وبس لا ولو حتى قرائه موضوع أو المكان نفسه هنا.
ابعد عن اى حاجه تضفعك وتبقى سكه تلعب فدماغك من تانى. وأمن بقدراتك وبنفسك انك تقدر.
بالتوفيق والسعاده فحياتك دايما

• عجبني
التفاعلات: بحب خالتي و فحل هايجان
لا خد بالك ي صحبي عشان ميقلبش معاك ب سعار جنسي وحاول كدا تسيطر ع شهواتك و ع نفسك وحاول تشغل نفسك وتملى يومك كله يعني مثلا انزل جيم والعب رياضه حلوه واخرج مع صحابك وكل ما تحس انك مش قادر خلاص ولازم تنيك حد قوم خدلك دش ساقع وهتهدى شويه ولو مهديتش انزل الشارع فورا واشغل نفسك ب اي حاجه (غير انك تبص ع طياز الحريم😂😂) اقعد ع القهوه مثلا شدلك حجرين معسل كدا وهتروق او كلم صحابك وانزل العبو بلايستيشن كدا يعني المهم متسيبش نفسك لشهواتك وصدقني وما يوجد اخطر من النفس على النفس واقسى من الذات على الذات❤

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت المشكله عقلك وقناعتك الشخصيه بضعفك وعدم القدره انك تقدر تتغير أو تعدل حياتك وانك ملكش سيطره على نفسك وذاتك.
هقولك بلاش تكون سلبى وابدا بجد فتغيير نفسك وحياتك وثقك فنفسك انك تقدر عادى وأنه التغيير سهل. المهم اقتناعك الشخصى بكده فعلا وتحاول بقى تبعد عن كل حاجه شايفها سلبيه فحياتك .
أصحاب أو نت أو أى حاجه تديلك افكار سلبيه تقصر عليك وتضعفك.
وقصاد ده عوض وقتك واشغل نفسك بالمفيد حسب اللى بتحبه. أن كان نوع رياضه، شويه جرى، قرائه، قعدات مع ناس ايجابيه تفكيرهم غير النوعيات دى
غض البصر من أهم النقط اللى هتساعدك
والمقصود بيها مش فالشارع وبس لا ولو حتى قرائه موضوع أو المكان نفسه هنا.
ابعد عن اى حاجه تضفعك وتبقى سكه تلعب فدماغك من تانى. وأمن بقدراتك وبنفسك انك تقدر.
بالتوفيق والسعاده فحياتك دايما
تسلم يا صحبى شكرا بجد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%