NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: جان الفحل🔥🔥 و kpi
يسطا الفضيحة قبل كل حاجه

يسطا الفضيحة قبل كل حاجه
اى فضيحة و هوا بالأصل كذاب مش جاد اذا كان فى الموجود و هو عاوز الأمن اكتر من الديوث لظروف خاصة اكيد كل إنسان عنده ظروف لكن الى بيقول بيطلع فى الاخير آخره شات و كذاب يبقى عن اى فضيحة نتحدث اذا كان فى الأصل مفيش حقيقة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اى فضيحة و هوا بالأصل كذاب مش جاد اذا كان فى الموجود و هو عاوز الأمن اكتر من الديوث لظروف خاصة اكيد كل إنسان عنده ظروف لكن الى بيقول بيطلع فى الاخير آخره شات و كذاب يبقى عن اى فضيحة نتحدث اذا كان فى الأصل مفيش حقيقة
عن اول شات لم يقولو ابعتلي صورة محارمك ياديوث أو افتحلي كام واحد كل هم يضرب عشره هيثق فيه ازي

عن اول شات لم يقولو ابعتلي صورة محارمك ياديوث أو افتحلي كام واحد كل هم يضرب عشره هيثق فيه ازي
يسطا حتي لو اديته الامان مش هيبعت حاجه لان معندوش اصلا و لو في كان بعت حتي لو صوره وحده حقيقية مش من جوجل😅

يسطا حتي لو اديته الامان مش هيبعت حاجه لان معندوش اصلا و لو في كان بعت حتي لو صوره وحده حقيقية مش من جوجل😅
عشان هو مش كده هو سالب عايز يتناك فهمت بس ولذالك هتلقيه مركذ على نفسو اول متقلو انيك هتلاقيه يوفق 😂

انا بقى بتكلم انه يكون تعارف الأول و لقاء فردى شخصى الأول دا طبيعى لأى حد عنده اصلا النيه مافى معرفة حد

عشان هو مش كده هو سالب عايز يتناك فهمت بس ولذالك هتلقيه مركذ على نفسو اول متقلو انيك هتلاقيه يوفق 😂
حتي ولو يا عم ابعت و بعد كده نتفق على كل حاجه لاكن تقعد تقولي مش واثق فيك و مقدرش و نظامي تهيجني صور متحركه بس ده شغل صغيرين 😅

ده الولاد الي في تالته تاني ارجل من كده يا راجل مش فاهم انا قال ابعتلي صور و انا اوصفلك شكلها من الصور تحس ان بيهرب اسرار دوله😅😅😅

حتي ولو يا عم ابعت و بعد كده نتفق على كل حاجه لاكن تقعد تقولي مش واثق فيك و مقدرش و نظامي تهيجني صور متحركه بس ده شغل صغيرين 😅
بص ياسطا صور متحركه يعني واحد كل عايز يهيج ومش عارف

انا بقى بتكلم انه يكون تعارف الأول و لقاء فردى شخصى الأول دا طبيعى لأى حد عنده اصلا النيه مافى معرفة حد
بعدين موض الثقه ده ولا فضيحه أن اتحطيت فيه وعشان أطلع من طلعة بصعوبه

ده الولاد الي في تالته تاني ارجل من كده يا راجل مش فاهم انا قال ابعتلي صور و انا اوصفلك شكلها من الصور تحس ان بيهرب اسرار دوله😅😅😅
ياعم انا قلت لواحد اتعرف بيك و اقابلك و اتجوز امك قالى مش لما اثق فيك ابقى اقابلك مع ان المقابلة فى مكان عام بين اى ٢ رجالة ههههههههههههههههه تقولى انت مش عارف ايه ياعم دول شوية شباب تافهة حاب تتكلم وخلاص

بص ياسطا صور متحركه يعني واحد كل عايز يهيج ومش عارف
بالظبط هما عاوزين يهيج وينزلوا وبحسن بشهوة خلاص بس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%