NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

جان الفحل🔥🔥

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
نص الي هنا بتوع كلام ولا ايه مفيش واحد جه و اثبت انه ديوث بجد و بيبعت صور حقيقيه للحم محارمه الملبن كله بيبعت صور من جوجل و لمه اجبله الصوره من جوجل يقعد يشتم و يقول مفبرك الصور و يحلف كدب ان ده لحم محارمه انا تعبت بجد ياريت الجاد بس هو الي يجي 😩

• عجبني
التفاعلات: الشاعر الباكى
نص الي هنا بتوع كلام ولا ايه مفيش واحد جه و اثبت انه ديوث بجد و بيبعت صور حقيقيه للحم محارمه الملبن كله بيبعت صور من جوجل و لمه اجبله الصوره من جوجل يقعد يشتم و يقول مفبرك الصور و يحلف كدب ان ده لحم محارمه انا تعبت بجد ياريت الجاد بس هو الي يجي 😩
فيه جاد. بس مش كتير

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لسه برضه كلهم مش جادين هههههههههههه

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
حصل من كتر الكدب و عدم الجادية .. بقيت فحل وبنيك في اي حاجهحت في الكرسي

مسألة الثقه بتيجي مع الوقت وإحنا إللي بنحدد
مين إللي يثق فينا أو لأ

ياعمى انا لسانى وجعني من كتر ما قلت انه اغلب الموجودين كذابين بس آخرهم كلام وانه مافى حد واضح ولا صريح كله كذب فكذب

فيه جاد. بس مش كتير
فين الجاد ومين مفيش صدقنى حتى رغم انه لو اتكلم مع انسان بصراحة و لو حس فى كلامه بشىء من الكذب يكون سهل ينسحب لكن لما الواحد يكون صريح للأسف اللى قصادك لازم يطلع كذاب

لسه برضه كلهم مش جادين هههههههههههه
اكيد كله كذاااااااااااااااااااااااااااااااب و ***** لان تصرفات ***** كلها

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
طيب تعالي ونشوف اذا كنا كذب ولا لاء
قصدى بالكذب انو كله هنا لايستطيع ولا يقدر ان يفعل ما يدعى حقا و واقعا ملموس

مسألة الثقه بتيجي مع الوقت وإحنا إللي بنحدد
مين إللي يثق فينا أو لأ
حبيبي مش حوار ثقه الديوث بيتمتع ان حد غريب يشوف لحم محامه و يفشخهم اذا كان في الحقيقه او شات لاكن حوار الثقه ده طلع من الكدابين المحوراتيه عشان لمه حد يقوله انت كداب يقولك و انا اثق فيك ازاي عشان ابعتلك و هو معهوش سهله اهي🤷🏻‍♂️😅

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%