NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا ترى راحت عليا ؟ محتاج اجابة

انا مش بدللهم ولا حاجة بس دول اهلى برده اللى ربونى يعنى المفروض ان ليهم حق عليا ولا ايه رأيك؟
بهذي الطريقة انت تذلل نفسلك ايه معك حق هوما لهم حق عليك و انت لك حق عليهم مو فقط هم اهلك يعني تصبح مثل الة

بهذي الطريقة انت تذلل نفسلك ايه معك حق هوما لهم حق عليك و انت لك حق عليهم مو فقط هم اهلك يعني تصبح مثل الة
صدقنى الحكاية مش زى ما انت فاكر يعنى هما مش بيغصبونى على حاجة بس ف نفس الوقت بحس ان كلامهم صح حتى لو انا مش عايز اتجوز

صدقنى الحكاية مش زى ما انت فاكر يعنى هما مش بيغصبونى على حاجة بس ف نفس الوقت بحس ان كلامهم صح حتى لو انا مش عايز اتجوز
ياسطا صدقني انه فهمان عليك بس ولا مرة سألت نفسك ليه انت خجول ولست اجتماعي و من كلامك حسيت بك ضعيف الشخصية شوي (الأني كنت مثلك ) افهمك بس اهلك هوما سبب كل هذا اكيد كانو يضربونك و يسبونك لما كنت صغير و هذا يخلق مشاكل في الكبر و زايدين الطين بلة لما يفشلوك بكلامهم ... شوف انا اتكلم معك كاني اكلم اخي كفاية يارجل ما تزعم اهلك عليك انت لك حياتك الخاصة هل مرة امك او ابوك شاوروك في حاجة اكيد لا و الان لما كبرت و تشتغل يطلبون منك الزواج من بنت خالتك او بنت تعرفها عائلتك هذا مرادهم صدقني بس اقول لك كفاية تذلل نفسك و ضع لهم خط حدودي بينك و بينهم اهلي لما تحاوزوه عملت مشكلة معهم و علمته انو لي حدود لايجب تعديها وبالفعل بعد صراعات حققت هدفي ... نصيحتي لك واجه امك و ابوك واضهر بعض الخشونة معهم قليلا ليبتعدو عنك و يحارمو رغبتك

ياسطا صدقني انه فهمان عليك بس ولا مرة سألت نفسك ليه انت خجول ولست اجتماعي و من كلامك حسيت بك ضعيف الشخصية شوي (الأني كنت مثلك ) افهمك بس اهلك هوما سبب كل هذا اكيد كانو يضربونك و يسبونك لما كنت صغير و هذا يخلق مشاكل في الكبر و زايدين الطين بلة لما يفشلوك بكلامهم ... شوف انا اتكلم معك كاني اكلم اخي كفاية يارجل ما تزعم اهلك عليك انت لك حياتك الخاصة هل مرة امك او ابوك شاوروك في حاجة اكيد لا و الان لما كبرت و تشتغل يطلبون منك الزواج من بنت خالتك او بنت تعرفها عائلتك هذا مرادهم صدقني بس اقول لك كفاية تذلل نفسك و ضع لهم خط حدودي بينك و بينهم اهلي لما تحاوزوه عملت مشكلة معهم و علمته انو لي حدود لايجب تعديها وبالفعل بعد صراعات حققت هدفي ... نصيحتي لك واجه امك و ابوك واضهر بعض الخشونة معهم قليلا ليبتعدو عنك و يحارمو رغبتك
للاسف برده انت فاهمنى غلط صدقنى انا شخصيتى مش ضعيفة ابدا معاهم وهما بصراحة عمرهم ما شتمونى ولا سبونى ولا الكلام ده خالص بالعكس بيحترمونى جدا وعمرهم ما غصبونى على حاجة انا مش عايزها وصدقنى انا مش عارف انت جايب الغلط عليهم ليه المشكلة فيا انا اللى خجول وعمرى ما كلمت بنات من صغرى وانا كده وده اللى مسببلى المشكلة اللى حكيت عنها لكن صدقنى لو هما المشكلة كنت قولتلك واشكرك على ردك برده يا غالى

يابنى هو فيه شاب بيتجوز قبل سن ال 30 دلوقتى؟
اذا كانت البنات بقت تقعد للسن ده
مابالك بالشباب بقى!!!!!!

• عجبني
التفاعلات: عاشقالنسوان الكبيرة
يابنى هو فيه شاب بيتجوز قبل سن ال 30 دلوقتى؟
اذا كانت البنات بقت تقعد للسن ده
مابالك بالشباب بقى!!!!!!
تصدق كلامك صح لانى لاحظت كتير كده الفترة دى (y)(y)

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%