NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا ترى راحت عليا ؟ محتاج اجابة

البريق اللامع

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
موضوعى بعيد شوية عن الجنس بس محتاج اسمع رأيكم بصراحة انا عندى 29 سنة ولسه عازب واللى مخلينى مش عارف اخطب لحد دلوقتى انى خجول جدا ومش بعرف اتكلم مع بنات ومشكلتى الاكبر انى مش اجتماعى انا شغلى فى المحل بتاعى فمش بخرج ولا ليا اصدقاء واكتر حاجة بتحطمنى نفسيا دلوقتى هى كلام اهلى ليا لما بيقولولى انت كده كبرت ومش هتلاقى واحدة تتجوزك ولا ترضى بيك انت داخل على سن التلاتين وكل الكلام اللى يحطم النفسية ده هما طبعا عندهم حق اكيد عايزين يفرحوا بيا خصوصا انى ابنهم الوحيد على 3 بنات ومش عايز اشكر فى نفسى بس بشهادة كل اللى حواليا ان انا وسيم جدا بس مش عارف اعمل ايه خجلى ده مضيعنى انا يمكن اكتر حاجة شاغلة تفكيرى دلوقتى هى الحكاية دى والمشكلة مفيش بنات حواليا مناسبين وانا مؤهلى متوسط خايف اتقدم لأى بنت ترفضنى عشان مؤهلى برده لان كل البنات دلوقتى بتكمل تعليمها فمش عارف اعمل ايه انا حاسس انى بفقد ثقتى فى نفسى شوية بشوية 😟😟😟

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس, Nermin Banouti, دكتور اسوانى و 2 آخرين
كسم الجواز

• عجبني
التفاعلات: ثلاثيني هايج و البريق اللامع
موضوعى بعيد شوية عن الجنس بس محتاج اسمع رأيكم بصراحة انا عندى 29 سنة ولسه عازب واللى مخلينى مش عارف اخطب لحد دلوقتى انى خجول جدا ومش بعرف اتكلم مع بنات ومشكلتى الاكبر انى مش اجتماعى انا شغلى فى المحل بتاعى فمش بخرج ولا ليا اصدقاء واكتر حاجة بتحطمنى نفسيا دلوقتى هى كلام اهلى ليا لما بيقولولى انت كده كبرت ومش هتلاقى واحدة تتجوزك ولا ترضى بيك انت داخل على سن التلاتين وكل الكلام اللى يحطم النفسية ده هما طبعا عندهم حق اكيد عايزين يفرحوا بيا خصوصا انى ابنهم الوحيد على 3 بنات ومش عايز اشكر فى نفسى بس بشهادة كل اللى حواليا ان انا وسيم جدا بس مش عارف اعمل ايه خجلى ده مضيعنى انا يمكن اكتر حاجة شاغلة تفكيرى دلوقتى هى الحكاية دى والمشكلة مفيش بنات حواليا مناسبين وانا مؤهلى متوسط خايف اتقدم لأى بنت ترفضنى عشان مؤهلى برده لان كل البنات دلوقتى بتكمل تعليمها فمش عارف اعمل ايه انا حاسس انى بفقد ثقتى فى نفسى شوية بشوية 😟😟😟
متفقدش ثقتك بنفسك انت سنك مناسب جدا دلوقتي انك تتجوز
ابحث عن زوجة كويسه والكلام والخجل ده هيروح مع الوقت لوفعلا. ارتحت ليه

• عجبني
التفاعلات: Yasser0014 و البريق اللامع
ياعم معقد نفسك ايه اتقدم للى تعجبك هما اللى معاهم مؤهلات عليا لاقين شغل وانت زى ما بتقول عندك محل ووسيم ومحترم يعنى اى بيت يتمناك والخجل دا لانك متعودتش تتكلم مع بنات انما لما تخطب هتلاقى نفسك راح الخجل معاها زى اى حد قريب منك وانت اكيد بتلاغى الزبون فى المحل يلا انوى واتقدم للى تعجبك ولو اترفضت ايه المشكلة وتاكد طالما انت زى ما بتقول مش هتترفض

• عجبني
التفاعلات: Yasser0014 و البريق اللامع
شد الهمة

• عجبني
التفاعلات: البريق اللامع
متفقدش ثقتك بنفسك انت سنك مناسب جدا دلوقتي انك تتجوز
ابحث عن زوجة كويسه والكلام والخجل ده هيروح مع الوقت لوفعلا. ارتحت ليه
تفتكر كده السن مناسب وهل مش هتفرق اوى حكاية السن دى

• عجبني
التفاعلات: الجنتل الزبير
ياعم معقد نفسك ايه اتقدم للى تعجبك هما اللى معاهم مؤهلات عليا لاقين شغل وانت زى ما بتقول عندك محل ووسيم ومحترم يعنى اى بيت يتمناك والخجل دا لانك متعودتش تتكلم مع بنات انما لما تخطب هتلاقى نفسك راح الخجل معاها زى اى حد قريب منك وانت اكيد بتلاغى الزبون فى المحل يلا انوى واتقدم للى تعجبك ولو اترفضت ايه المشكلة وتاكد طالما انت زى ما بتقول مش هتترفض
حبيبى كلامك بيحسن النفسية شوية وصدقنى انا مكدبتش ودى الحقيقة

تعال على كيك وانا هديك درس خصوصي

• عجبني
التفاعلات: عاشقالنسوان الكبيرة و ملك الصمت
تفتكر كده السن مناسب وهل مش هتفرق اوى حكاية السن دى
طبعا شن النضج الفكري والجنسي تشوف عروسه ٢٢ ولا ٢٣ سنه يكون في عنده نضج وعقل وعايز تعيش بالتوفيق

يا عم معقد الدنيا ليه
شوفلك بنت كويسه واخطبها وانت مع الوقت هتتعايش عادي

يا عم معقد الدنيا ليه
شوفلك بنت كويسه واخطبها وانت مع الوقت هتتعايش عادي
حبيبى اشكرك على تفاعلك (y) (y)

• عجبني
التفاعلات: dandash
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياعم انا قريبي ٤١ سنه لسه متجوز من كام يوم واخد بنت ٢٠ سنه مين قالك راحت عليك

هههه اهلك بيقولو اي كلام عاوزينك تتجوز و خلاص

• بيضحكني
التفاعلات: البريق اللامع