NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو الجيزاوى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا عندى فرط في العادة السريه ممكن اعملها تلت مرات في اليوم وعلي طول هيجان وللعلم انا عندى 23 سنه ومش عارف اعمل اي وعلي طول هايج وعاوز ابطل العاده السريه ومش عارف انا خايف ل يحصلي مضعفت بعد كدة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عندى فرط في العادة السريه ممكن اعملها تلت مرات في اليوم وعلي طول هيجان وللعلم انا عندى 23 سنه ومش عارف اعمل اي وعلي طول هايج وعاوز ابطل العاده السريه ومش عارف انا خايف ل يحصلي مضعفت بعد كدة
بطل عشان هيحصل مضاعفات فعلا و بطل تفكير في الجنس بس و متقعدش لوحدك كتييير

هو أنا عندي ٤١ سنه و ابتديت العادة السرية و انا ١٥ و بعملها حوالي ٢ ل ٥ مرات في اليوم يعني داخل على ال ١٩٠٠٠ مرة او احتمال اكون عديتهم و لسه ما قابلتش المضاعفات الي كل الناس خايفه منها دي
يا ترى انا كده بتاعي هايوقع؟؟!!

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby و ميدو الجيزاوى
بطل عشان هيحصل مضاعفات فعلا و بطل تفكير في الجنس بس و متقعدش لوحدك كتييير
انا مش عارف ابطل ومش عارف ابطل تفكير في الجنس خصوصا اني النسوان الايام دى بقت فاجرة علي الاخر

هو أنا عندي ٤١ سنه و ابتديت العادة السرية و انا ١٥ و بعملها حوالي ٢ ل ٥ مرات في اليوم يعني داخل على ال ١٩٠٠٠ مرة او احتمال اكون عديتهم و لسه ما قابلتش المضاعفات الي كل الناس خايفه منها دي
أستمتع يا وحش المجره وماله يا أبا مش عيب

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
انت وقعت منو 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: monkeyextender و Cuckold hubby

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%