NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ياريت الكل يجاوب من كلا الطرفين

Ahmed semoo2e

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
معلش لو طريقة كلامي مش مرتبه لان اول مره اكتب هنا هو مش في جواز عرفي للمتعه بس ولا لا لان مش عارف

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم و بحب الا
معلش لو طريقة كلامي مش مرتبه لان اول مره اكتب هنا هو مش في جواز عرفي للمتعه بس ولا لا لان مش عارف

بص هو في بص دي ناس بتبقى معاها فلوس بمقابل وكده لكن غير كده لا

• عجبني
التفاعلات: Ahmed semoo2e
بص هو في بص دي ناس بتبقى معاها فلوس بمقابل وكده لكن غير كده لا
اها معرفش بس اسمع ان من السهل انك تتجوز عرفي عادي وفي ناس بتحب كدا

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Zoro
بيكون بمقابل مادي والنيك بالمقابل المادي عمرك ما هتلاقي فيه متعة النيك الي في مشاعر

• عجبني
انا معرفشى يعنى ايه جواز عرفى لحد الان اصلا

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ZAIN Al ZEBAWE و Ahmed semoo2e
بيكون بمقابل مادي والنيك بالمقابل المادي عمرك ما هتلاقي فيه متعة النيك الي في مشاعر
أنا بتكلم ان مثلا واحد يتجوز واحده للمتعه بس من غير فلوس

• عجبني
في الغالب بيبقى متعة لكن فيه ناس بتحب بعض و مافيش قدامهم غير العرفي و في السر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الجنتل حوده و Ahmed semoo2e
بظبط بتكلم ف حتت المتعه بدون مقابل
شوف أنا كنت أعرف بنت أسنها هند و دي كان عندها 29 سنة و كانت مطلقة بسبب أن جوزها إللي بتحبو و اتجوزتو غصب عن أهلها راح خانها مع مديرتو في الشغل و طلقها و اتجوزها و هى أكبر منه ب 15 سنة ، و هى كانت تعبانه نفسياً هند و أنا اتعرفت عليها عن طريق شلة أصحاب خروجة و أتكلمنا كتير و فتحتلي قلبها و أعجبت بيا و عرت عليا الجواز العرفي ، لانها كمان مركبة وسيلة لمنع الحمل و كلامها كان باين أنها حبتني و عاوزة متعة معايا بس ماتقدرش تعمل كدا منغير جواز ، و كانت قعدة في شقتها لوحدها تمليك ، و الصراحة أنا أعتذرتلها و أنسحبت واحدة واحدة

• عجبني
  • معجبنيش
التفاعلات: غريب عن العالم، الجنتل حوده و Ahmed semoo2e
شوف أنا كنت أعرف بنت أسنها هند و دي كان عندها 29 سنة و كانت مطلقة بسبب أن جوزها إللي بتحبو و اتجوزتو غصب عن أهلها راح خانها مع مديرتو في الشغل و طلقها و اتجوزها و هى أكبر منه ب 15 سنة ، و هى كانت تعبانه نفسياً هند و أنا اتعرفت عليها عن طريق شلة أصحاب خروجة و أتكلمنا كتير و فتحتلي قلبها و أعجبت بيا و عرت عليا الجواز العرفي ، لانها كمان مركبة وسيلة لمنع الحمل و كلامها كان باين أنها حبتني و عاوزة متعة معايا بس ماتقدرش تعمل كدا منغير جواز ، و كانت قعدة في شقتها لوحدها تمليك ، و الصراحة أنا أعتذرتلها و أنسحبت واحدة واحدة
دا الي أنا بتكلم فيه ان الموضوع سهل يكون موجود ولا لا

انا معرفشى يعنى ايه جواز عرفى لحد الان اصلا
ده معناه انهم بيمضوا علي تلات ورقات ورقه معاه وورقه معاها وورقه عند المحامي وبيشهده اتنين في علي العقد

ده معناه انهم بيمضوا علي تلات ورقات ورقه معاه وورقه معاها وورقه عند المحامي وبيشهده اتنين في علي العقد
طب دا ظروفو دينيا ايه

اه فيه

طب دا ظروفو دينيا ايه
الجواز اصله اشهار وولي
ولي يعني ولي أمرها
عرفي بقي مؤذون مفيش مشكله من ناحيه الدين
المؤذون ما هو إلا تسجيل أوراق في الحكومه عشان ضمان الحقوق والانساب يعني تسجيل الاولاد
لكن زماااان جداً مكنش في حاجه اسمها مؤذون كان اشهار وخلاص
بس لكن العرفي الي في السر هو الي حرام لأن سقط عنه بند الاشهار الي هو اصلا أساس الزواج شرعاً
فهمت

طب ليه كده هي حبتك وحبت تعمل كده وتبقى صح علشان مايبقاش في مشكله ليكم ليه تسيبها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
موج
موجود في اوقات بتبقي واحده جوزها ميت وبتقبض معاش فامش عاوزه ينقطع وفي نفس الوقت عاوزه تتمتع فابتكتب الورقه لو حد قفشهم وكده بيقولو ضمان لهم وفي ناس كتير كده بس هو اغلبه للمتعه فقط

الجواز اصله اشهار وولي
ولي يعني ولي أمرها
عرفي بقي مؤذون مفيش مشكله من ناحيه الدين
المؤذون ما هو إلا تسجيل أوراق في الحكومه عشان ضمان الحقوق والانساب يعني تسجيل الاولاد
لكن زماااان جداً مكنش في حاجه اسمها مؤذون كان اشهار وخلاص
بس لكن العرفي الي في السر هو الي حرام لأن سقط عنه بند الاشهار الي هو اصلا أساس الزواج شرعاً
فهمت
يعنى هو عادى بس مؤذون وولى امرها طب ما كدا مفيش فرق بينو وبين التانى

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%