NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش سيكولوجية السايكوبتيك الجنسيه

3FreTa HaNeM

عفريته نسوانجى
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
هييييح اكيد فهمتوا العنوان
واللي مفهمش العنوان
ده مش سؤال ده مقال عن سيكوباتي الجنسي
اللي كل تفكيرة وهمه في الحياه جنس جنس وبس
مع العلم أنه غير قادر علي إتمام العلاقه بصورة حيده
وانما من خيالاته هي من توصله للسيكولوجيه دي
ويمكن انا هنا بخص بالذكر الطرف المذكورة اكتر لان هو الفاعل وليس المفعول به
سؤالي هل انت سيكوباتي لاني شايفه معظم الاسئله بتبقي في إدارة جنسي بحت بطريقه عشوائيه أو بطريقه التدوير علي شئ للماىسه فقط وليس للتعلم ؟؟
والسؤال للبنات أو الستات اللي انا منهم ايه رايك ودورك مع السيكوباتي هل فيه اعجاب أو علاقات عابرة أو نزوة ولا بتبعدي عنه؟؟؟
التوبيك ده مهم جدا ارجو جميع الاعضاء المشاركه فيه لسبب عشان نفهم ازاي نمشي العلاقه بين الطرفين وميكنش فيه مننا اللي بيحرى ورا اي حد بهدف للمتعه فقط

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: Abo hassan, الصقر_الجارح, Savvy و 3 آخرين
واللي مفهمش العنوان
سؤالي هل انت سيكوباتي لاني شايفه معظم الاسئله بتبقي في إدارة جنسي بحت بطريقه عشوائيه أو بطريقه التدوير علي شئ للماىسه فقط وليس للتعلم ؟؟
والسؤال للبنات أو الستات اللي انا منهم ايه رايك ودورك مع السيكوباتي هل فيه اعجاب أو علاقات عابرة أو نزوة ولا بتبعدي عنه؟؟؟
التوبيك ده مهم جدا ارجو جميع الاعضاء المشاركه فيه لسبب عشان نفهم ازاي نمشي العلاقه بين الطرفين وميكنش فيه مننا اللي بيحرى ورا اي حد بهدف للمتعه فقط
عاوز اعرف اجابتك إيه

• أتفق
التفاعلات: 3FreTa HaNeM
طيب بما أن الموضوع في سيكوباتية
احب اعرف تحليلك ليا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طيب بما أن الموضوع في سيكوباتية
احب اعرف تحليلك ليا
ماليش تحليل غير لما انت تحلل نفسك من وجهة نظرك تحليلك لنفسك أقيم ويبين للي ادامك كل التحاليل للممكنه

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: sexypump
ماليش تحليل غير لما انت تحلل نفسك من وجهة نظرك تحليلك لنفسك أقيم ويبين للي ادامك كل التحاليل للممكنه
بس مافيش حد يعرف يقول رائيه في نفسه
أو الطباعه عن نفسه
ولا اية

واللي مفهمش العنوان
طيب قوليها واضحة لأن مهم اعرف رأيك بشكل واضح وصريح هل حصل ان حد اعجب بيكي بالطريقة دي ...وهل انتي فيه حد عجبك كان كل حاجة فيه حلوة بس بيفكر كدة ؟!

واللي مفهمش العنوان
هاي انا بحترمك جدا ومحترم رايك
بس انا مش فاهم حاجه 🤓🫣
ومش محتاجه انك تشرحي ليا
لاني الموضوع اكبر من قواي العقلية 😅
فا هتابع في صمت

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: 3FreTa HaNeM و sexypump
بس مافيش حد يعرف يقول رائيه في نفسه
أو الطباعه عن نفسه
ولا اية
بالعكس كلنا بنقول راينا في نفسنا من وجهة نظرنا لأننا عارفين مميزاتها وعيوبنا وبردو بنكدب علي نفسنا وتصدق نفسنا في أمور كتيرة وعشان اللي ادامك يعرفك لازم تتكلم انت عن وجهة نظرك لتفسك

طيب قوليها واضحة لأن مهم اعرف رأيك بشكل واضح وصريح هل حصل ان حد اعجب بيكي بالطريقة دي ...وهل انتي فيه حد عجبك كان كل حاجة فيه حلوة بس بيفكر كدة ؟!
الوضوح في الكلمات شئ سهل الاصعب والاحلي التمعن والوصول للمغى واحد دلوقتي كلامك ما بين السطور بيقول اجابات كتيرة جااوب علي المقال وزي ما قلتلك دور ما بين السحور هتعرف اجابتي اي بوست أو نقال بنزله بشكل عام ببقي حاجه فيه كلمات معينه فيها اجابتي عشان يبقي مقال وبوست هادف مش مجرد بوست وتفكير

هاي انا بحترمك جدا ومحترم رايك
بس انا مش فاهم حاجه 🤓🫣
ومش محتاجه انك تشرحي ليا
لاني الموضوع اكبر من قواي العقلية 😅
فا هتابع في صمت
بالعكس تابع وشارك وخد الكلام واحدة واحده ببساطه ومتصعبش الدنيا خالص الدنيا بسيطه وحاول علي اد ما فهمت عادي خالص

الوضوح في الكلمات شئ سهل الاصعب والاحلي التمعن والوصول للمغى واحد دلوقتي كلامك ما بين السطور بيقول اجابات كتيرة جااوب علي المقال وزي ما قلتلك دور ما بين السحور هتعرف اجابتي اي بوست أو نقال بنزله بشكل عام ببقي حاجه فيه كلمات معينه فيها اجابتي عشان يبقي مقال وبوست هادف مش مجرد بوست وتفكير
غلابوية اوي شكلك...
عموما
بصي هو البوست بتاعك اسمحيلي هو ف منتدي جنسي ترفيهي يعني طبيعي تلاقي نسبة ٨٠٪ اسئلة وموضوعات وتفكير جنسي انا مقصدش حاجة بس المكان نفسه الجو بتاعه كله جنسي ف لازم تلاقي كدة
ومش دايما الذكر اللي ممكن يكون سيكوباتي بالجنس فيه بنات برضو سيكوباتية بالجنس ف العلاقات مش الذكور بس
هو ممكن الموضوع سواء كان ذكر او انثي ان العملية عملية متكونة من ميكس كدة زي ما بنقول بين الشهوة والتفكير ف نظرة الحب وضرورة اقامة علاقة جنسية وان ده اطمئنان بين الطرفين وان ده صورة للتعبير عن الحب و هرموناته الجنسية عالية بطبيعته.....كذا حاجة

• هممم
بالعكس تابع وشارك وخد الكلام واحدة واحده ببساطه ومتصعبش الدنيا خالص الدنيا بسيطه وحاول علي اد ما فهمت عادي خالص
يا ستي علي راسي كل ده 😂بس عظم رجل عرف قدر نفسه وانا بهزر في حكاية مش فاهم اه انا فاهم بس حجات بسيطه والحجات دي متكونش جملة مفيدة 😅

• بيضحكني
كنت لسه بسأل نفسى سؤال قريب من كلامك ... بعد قراءة بعض القصص سواء الجنسيه او المحارم او الشواذ
هل كل اللى بيكتب بما انه عنتيل بالنسبه فى القصص وخصوصا اللى بيكتب واقعيه ... طب هو هنا ليه
ليه بيبرز العنتريه الفظيعه فى ممارسة الجنس مع زميلاته فى العمل وجيرانه او نساء عائلته كامله او فى قصص الشواذ وبعض قصص الشواذ كان المفعول به الذى لا مثيل له مغرى الرجال ومثير لهم أكثر من النساء بل ويكاد يجزم انه اثناء العلاقه ان الفاعل اشاد به استحسانا انهى اشهى من النساء
ويبقى الفاعل كأنه الرجل الأوحد الواقع فى هواه الجنسى كل المفعول بهم ... فلما هم ههنا ؟؟
تبقى الاجابه محيره بالنسبه لى
اما عن نفسى فوجودى ههنا لقتل الملل والوحده لا بحثا عن الجنس بشكل اساسى يمكن أيضا للتعرف على الاراء والنقاشات بعيدا عن ضغوط العمل وتعقيدات الحياه الممله الروتينه
اما علاقات الحب او الجنس او التعارف ... تكاد تكون مستحيله ولا انكر اننى حاولت ... ولكن أدركت مع الوقت أنها مستحيله

• عجبني
التفاعلات: 3FreTa HaNeM، Savvy و Alexander_Alakbr
صعب جدا تتعاملى مع حد منغير مشاعر
و هيفضل لغز الرجل فى انه ادامه الواقع مباح باربع زيجات و جاى يفرغ على موقع باسامى و شخصيات منافيه لوجوده هنا من الاساس

و مهما كان نوع المشاعر هنا فهى ناقصه و مستحيل اكتمالها فهى اقرب لفرض السيطره و الحصار او تعويض نقص و ما الى ذلك و لا ترتقى للحب قد نجد احتياجاتنا ثم نجد نفسنا فى مأزق لا احنا اتقدرنا حق قدرنا و لا عرفنا نصل لعمق شخصيات اللى حوالينا وصعب نخرج بيها لارض الواقع هيفضل الشك سيد الموقف و لا استثنى نفسي

مهما بعدنا احنا فى الدايره و بنتاثر و بناثر بالبيئه المحيطه و الافكار ، مش بشوف المنتدى جنسي بشوفه تنفيسى كل واحد بيطلع عقده باريحيه و بالتالى هى فرصه اكبر لمواجهه انفسنا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: 3FreTa HaNeM، Haneybail2007 و أحسسك بأنوثتك
كنت لسه بسأل نفسى سؤال قريب من كلامك ... بعد قراءة بعض القصص سواء الجنسيه او المحارم او الشواذ
هل كل اللى بيكتب بما انه عنتيل بالنسبه فى القصص وخصوصا اللى بيكتب واقعيه ... طب هو هنا ليه
ليه بيبرز العنتريه الفظيعه فى ممارسة الجنس مع زميلاته فى العمل وجيرانه او نساء عائلته كامله او فى قصص الشواذ وبعض قصص الشواذ كان المفعول به الذى لا مثيل له مغرى الرجال ومثير لهم أكثر من النساء بل ويكاد يجزم انه اثناء العلاقه ان الفاعل اشاد به استحسانا انهى اشهى من النساء
ويبقى الفاعل كأنه الرجل الأوحد الواقع فى هواه الجنسى كل المفعول بهم ... فلما هم ههنا ؟؟
تبقى الاجابه محيره بالنسبه لى
اما عن نفسى فوجودى ههنا لقتل الملل والوحده لا بحثا عن الجنس بشكل اساسى يمكن أيضا للتعرف على الاراء والنقاشات بعيدا عن ضغوط العمل وتعقيدات الحياه الممله الروتينه
اما علاقات الحب او الجنس او التعارف ... تكاد تكون مستحيله ولا انكر اننى حاولت ... ولكن أدركت مع الوقت أنها مستحيله
من افضل واحسن ردود التصالح مع النفس ....... وزى ما انت قلت هنا عالم خيالى زى الافلام نقول اكشششن كلو بيخش جوة قصه لوحده

• عجبني
التفاعلات: Savvy
صعب جدا تتعاملى مع حد منغير مشاعر
و هيفضل لغز الرجل فى انه ادامه الواقع مباح باربع زيجات و جاى يفرغ على موقع باسامى و شخصيات منافيه لوجوده هنا من الاساس

و مهما كان نوع المشاعر هنا فهى ناقصه و مستحيل اكتمالها فهى اقرب لفرض السيطره و الحصار او تعويض نقص و ما الى ذلك و لا ترتقى للحب قد نجد احتياجاتنا ثم نجد نفسنا فى مأزق لا احنا اتقدرنا حق قدرنا و لا عرفنا نصل لعمق شخصيات اللى حوالينا وصعب نخرج بيها لارض الواقع هيفضل الشك سيد الموقف و لا استثنى نفسي

مهما بعدنا احنا فى الدايره و بنتاثر و بناثر بالبيئه المحيطه و الافكار ، مش بشوف المنتدى جنسي بشوفه تنفيسى كل واحد بيطلع عقده باريحيه و بالتالى هى فرصه اكبر لمواجهه انفسنا
فعلا تنفيسي وخيالى قاتل لحاجات كتيرة اوى جوانا بتحسسنا ااننا في واقع وحياه احنا الى عاملينها بايدينا

• أتفق
التفاعلات: Savvy
مين كمان عنده ردود ؟؟

واللي مفهمش العنوان
بمعنى !!!

• الموضوع ده يدعو للتفكير
بصى كل شخص سيكوباتى ليه مواقف فى الصغر وصلته لانه يبقى كدا فا متلوميش انسان سيكوباتى انه كدا طيب ما انتى بيجى عليكى وقت بتتعبى زى اى حد موجود هنا بيجيله نوبه اهتياج جنسى تخيلى بقى دا موجوده عنده على طول النوبه دى فا دا مش عيب و لكن هو لو يقدر يقوم نفسه يتحكم فى نفسه يشغل نفسه ساعتها هيرتاح

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%