NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش وما الحب الا للحبيب الأول

• حبيته
التفاعلات: Life selector
انا كنت هناك ورجعت من سنه :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
فى ليفل اعلى من كده بكتييييير
شاطر انا لسة هناك 👌👌😂😂 بس ححصلك قوريب حركب العروبية و اجيلك افول بس تاني 😅

• بيضحكني
التفاعلات: ماستر_جو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: Life selector
  • بيضحكني
مش حاسك يا قرمط ههههههههه قال اللى ماحبش قال
ده انت مقطع السمكه وديلها ودماغها ههههههه
لا مش مقطعها ولا حاجة ادينى سنه واكون قطعتها 😁

هنعرف نحب مهما كان حبنا الاول عظيم هنحب مره تانيه خصوصا لو تظلمنا في اول حب وهيكون تاني حب ليه نكهة تانيه وغلاوة تانيه وهيكون عظيم بس كل ده يتحقق لو حبينا نفسنا بعد الحب الاول ومنقعدش نبكي ونشكي من حب ملوش مستقبل وقتها بجد الل ه هيعوضنا بحب جميل اختارو لينا علشان فيه مصلحه لينا وبنسيه 100% هينتهي بجواز❤️

• حبيته
في علم النفس بقول ان الحب الأول هو الأم

هنعرف نحب مهما كان حبنا الاول عظيم هنحب مره تانيه خصوصا لو تظلمنا في اول حب وهيكون تاني حب ليه نكهة تانيه وغلاوة تانيه وهيكون عظيم بس كل ده يتحقق لو حبينا نفسنا بعد الحب الاول ومنقعدش نبكي ونشكي من حب ملوش مستقبل وقتها بجد الل ه هيعوضنا بحب جميل اختارو لينا علشان فيه مصلحه لينا وبنسيه 100% هينتهي بجواز❤️
جواز سعيد يارب وتتهنى

• بيضحكني
التفاعلات: 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀
  • بيضحكني
باعتبار ما سيكون
ما دوقش يا جيمى :ROFLMAO: :ROFLMAO:
تقصد ايه ممكن توضح ؟ اسفه مش فاهمه حاجه انا مش مصريه فصعب افهم كل الكلام😅

• عجبني
التفاعلات: 𝕄𝔸𝕃𝔸𝕂 𝔸𝕃𝕀
انا سالب بنوتي صورتي في الخلفيه حبيت لاول مره لما كان عمري 16 سنه وكنت من صغري بنجدب للشباب بسبب الي ساواه فيا اخويا لما اغتصبني ولما بلغت سن الخامسه عشر اجا اعندنا ابن الجيران واعجبت فيه لدرجه كنت بجلس في الشباك ساعه او ساعتين من شان غشوفه ثانيه لما يكون خارج من البيت واستمر ده الحال لسنتين وفي يوم اهلي وصونا اجيب حاجه من عندهم فرحت وهو فتح الي وكان عريان مش لابس شي بالجزء العلوي انا اتجننت وصرت اتهته في الكلام وهو ضحك وبعدها تجوز وانا جلست يومين ماناكل وزعلانه ولعد ضعر وصل لاامي خبر انه زوجته حامل وانا انجرحت تاني وبعدها شفته وهو بيهيج اخوه وشكيت فيهم يعني بيجي من طهره وبيلشع فيه وبيحك زبه بطيزه او بينزل راسه عند زبه وهو بيشمه والي شكيت فيه انه بسرعه راح جاب قفول السياره وركبو وماجاو الا بعد ساعتين فانا تشجعت واعترفت اله بانه انا سالب وبحبه بس هو اول شي تماشا معي وبعدين قال ده حرام وانته رجال وانا صارحته الي بقلبي وحدفته وبعدها نطرته تغيرت لي ادا شافني بمكان جلس يضحك وبعدها تحولو من عندنا واجا طلب مننا شغله وعطيته اياه وضحك الي وبعدها بيومين جاء هو وصاحبه وكان غرفتي مطله لحوش غرفته فكانو بينزلون المكيف تبعه وهو بيعرف انه انا اتطلع عليه بالنافده وبيتطلعون علي وبيضحكون وبعدها راح ولما مر شهرين شفته هو و ابن عمه فجاو الي في مكان مافي احد فيه وجلسو واحد بيلمس صدري وواحد ايدي ولسه مقربين لطيزي انا هربت بدي نصبحتكم علي اتركهم او ابعد منهم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%