NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

poda2511

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا 26 سنه وجسمي حلو وطولي وشكلي بتكلم كويس جدا وبشتغل ف مكان راقي علي مستوي عالي بس دايما بتكسف جدا جدا عمري م جربت الجنس ولا حتي العاده السريه وممكن اعمل جامد وانه مش ف بالي بس حرفيا فضولي هيموتني 🙂 واللي مزعلني ان مفيش حد مقتنع اني مش خاربها علشان شكلي وشغلي وكده واني نسوانجي وانا اصلا طيييز مليش ف اي حاجه 🙂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: حنان و حب, thalover, samrnapal و 2 آخرين
خليك نضيف هتعيش مرتاح اكتر بعد الجواز

• عجبني
التفاعلات: poda2511
انا 26 سنه وجسمي حلو وطولي وشكلي بتكلم كويس جدا وبشتغل ف مكان راقي علي مستوي عالي بس دايما بتكسف جدا جدا عمري م جربت الجنس ولا حتي العاده السريه وممكن اعمل جامد وانه مش ف بالي بس حرفيا فضولي هيموتني 🙂 واللي مزعلني ان مفيش حد مقتنع اني مش خاربها علشان شكلي وشغلي وكده واني نسوانجي وانا اصلا طيييز مليش ف اي حاجه 🙂
الجدعنة انك تعرف الغلط و متعملهوش (ياريت الرساله تكون وصلت)😄😄✌

• عجبني
التفاعلات: .𝐓.𝐇.𝐄.𝐁.𝐎.𝐆.𝐄.𝐘.𝐌.𝐀.𝐍 و poda2511
خليهم واخدين الصوره دى عنك بس انت خليلك فى طريقك وبلاش الغلط

الصح وسط كل الغلط بيتشاف شاذ اصلا مش مهم اتشاف ازاي بس فعلا انا حاسس اني متعقد
متعقد من ايه طيب

اني بعمل بطل وبتاع وبكلم بنات وكده ولو جات اي فرصه اني اعمل علاقه بتكسف نيك وبهرب من الموضوع
عادي على فكرة في حاجة اسمها الضمير دي **** خلقها عشان الواحد لما هيعمل غلط يحس انو غلط ويكون سبب في انو يتراجع عن الغلط ده

عادي على فكرة في حاجة اسمها الضمير دي **** خلقها عشان الواحد لما هيعمل غلط يحس انو غلط ويكون سبب في انو يتر
عادي على فكرة في حاجة اسمها الضمير دي **** خلقها عشان الواحد لما هيعمل غلط يحس انو غلط ويكون سبب في انو يتراجع عن الغلط د
اجع عن الغلط

عادي على فكرة في حاجة اسمها الضمير دي **** خلقها عشان الواحد لما هيعمل غلط يحس انو غلط ويكون سبب في انو يتراجع عن الغلط ده
صح بس انا جيلي وجيل اللي بعدي خاربها انا ازاي ابقي متعقد كده ومليش اي حد ينفع طبعا احكيله الكلام اللي علشان كده نزلت هنا وانا قديم فشخ هنا من زمان بس معملتش اكونت غير من قريب وكنت متابع قصص كتييير جدا قضيت سنتين قصص لما كنت ف المير*

شاطر بجد خليك كدة .. انا تكيد اتمني اتجوز وتحد خاف زيك و يكون زيي .
احلي حاجة تجرب اول مع مع اللي هتحبها و تتجوز ها

• أتفق
التفاعلات: Teeetoooo
احلي حاجة تجرب اول مع مع اللي هتحبها و تتج

احلي حاجة تجرب اول مع مع اللي هتحبها و تتجوز ها
خايف علشان مكسوف وخايف اكون عندي سرعه *** ومفيش بلد سافرتها بحكم شغلي الا وممكن اعمل فيها علاقات كتيره بس عندي وسواس ف دماغي 🙂

الصح وسط كل الغلط بيتشاف شاذ اصلا مش مهم اتشاف ازاي بس فعلا انا حاسس اني متعقد
هتحس بالفرق لما تتجوز واحدة شبهك وتتمتع معاها وتلاقي كل اللى حواليك مش مبسوط وانت سعيد ديما

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%