NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

قصيرة مرات خالي عاوزة تخلف ولد!!

عاشق الورود

نسوانجى شايف نفسة
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
19 يناير 2022
المشاركات
51
مستوى التفاعل
14
نقاط
81
الجنس
ذكر
الدولة
افغانستان
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اسمي فارس 22 سنه لسه طالب في كلية صيدلة عايش في قرية في الصعيد لكن اصل العيلة بتاعتنا من اسكندريه ولينا قرايبنا هناك وبنروح ونيجي عليهم وكده المهم انا عايش مع ابويا وامي واخواتي وجزء كبير من عيلتي في القرية الصعيديه دي العيله عايشه فيها ليها اكتر من 70 سنه من ايام جدي اللي قرر يعيش هنا واحنا بالتالي عيشنا هنا واتولدنا هنا وابويا اتجوز امي اللي صعيديه واصلها صعيدي اباً عن جداً وليها 3 اخوات عايشين ف نفس القرية بس كل واحد عايش في بيت لوحده ومن ضمن ال3 دول خالي شريف متجوز ومخلف 3 بنات من مراته اللي في المره الرابعه كانت بتولد ولد واتوفت هي والولد وبعد سنتين اتجوز تاني من مرات خالي الحاليه امل اسمها امل وخلف منها بنت واحده وكان نفسه يخلف ولد بطبيعة الصعايده لازم اخلف ولد وهي كانت مصممه اكتر منه انها تخلف ولد لكن راحوا لدكاتره كتير جدا ومفيش فايده وفي الاخر دكتور طلب من خالي يعمل تحليل معين وعمله وقاله الدكتور ان الراجل هو اللي بيحدد نوع الجنين اذا كان ولد او بنت وانت بتخلف بنات بس عشان متروحش لدكاتره كتير وتصرف فلوس ع الفاضي لكن ممكن ف المستقبل تخلف ولد محدش يعرف ومش غريبه انها تحصل وتخلف الولد لكن نسبة انك تخلف ولد ضعيفه جدا ...ورجعوا من عند الدكتور محبطين ومعنوياتهم تحت الصفر مع مرور الزمن اقتنعوا ورضوا بالامر الواقع انا كنت فاكر والكل فاكر كده لكن هما كانوا عاوزين يخلفوا ولد ......

كنت بروح عند بيت خالي من وقت للتاني وكانت تصرفات مرات خالي بالنسبالي غريبه زي مثلا انها لابسه قميص نوم قدامي عادي ايوة في شقتها وبراحتها بس مش للدرجة دي انا شاب ومش متجوز وده غلط بالاخص اننا عايشين ف الصعيد وكمان كانت لما ترضع بنتها بتخرج بزازها الاتنين وترضعها قدامي ومره كنت انا وابن خالتي من نفس سني هناك وعملت كده فكان الموضوع غريب فابن خالتي قالي بعد ما مشينا هي مرات خالك بتتصرف تصرفات شرموطة كده ليه قولتله انا لاحظت كده بس هعمل ايه يعني نقول لخالك ولا ايه الدنيا قالي ملناش دعوه ياعم فارس لاحسن يقول ان احنا بنبص ع مراته وساعتها ابويا وابوك هينيكونا في عينينا وطيازنا رحت انا ضحكت وقولتله ياريت نيك بس ده هيضربونا بالنار بعد النيك وضحكنا وطنشنا الموضوع وعدت الايام ....
جات ف يوم امي ادتني شوية بسكويت وحلويات عملاهم وقالتلي وديهم بيت خالك شريف وودي شويه كمان لخالك فلان وخالك علان وجدك وعمك قولتلها انا هلف البلد كلها ع كده قالتلي روح ياواد وبطل كسل اتصخي مره ف حياتك

(اتصخي معناها خليك سخي وكريم وهنا قصدها خليك سخي وكريم بمجهودك وروح المشوار اللي بقولك عليه)

المهم لفيت عليهم كلهم وروحت لبيت خالي لقيت مرات خالي قاعده ف الشارع قدام بيتهم بقميص النوم ولابسه عليه خمار اللي هي الطرحه الكبيرة للي مش عارفها واصلة لحد تحت بطنها بس ده ميمنعش اني اعرف ان ده قميص نوم يدوب مغطي سمانة رجلها وعشان تبقوا فاهمين معظم الشوارع ف القرية بتبقا شوارع ممتدة من الشارع الرئيس اللي صغير مقارنة بشوراع المدينة فبالتالي اللي الشارع الفرعي بيبقا اصغر مكون من مجموعة بيوت قصاد بعضهم وفي ستات بتحب تقعد مع بعضها قدام البيوت دي ويفضلوا يتكلموا ويرغوا مع بعض والشارع اللي فيه بيت خالي بهذا النظام وهي قاعدة بالشكل ده مع الستات في الشارع لكن مهما كان لايحق ليها انها تقعد بقميص النوم لان في رجاله الشارع نفسهم ممكن يخرجوا او يدخلوا بيوتهم ويشفوها كده المهم اديتها الحاجه ودخلت بيت خالي سلمت ع بنات خالي وقولتلهم اني عاوز ادخل الحمام وسمعت ست من الشارع بتقول لمرات خالي ايه اللي انتي بتعمليه ده يا امل قالتلها عملت ايه يعني قالتلها لابسه قميص نوم في الشارع طب والشباب اللي رايحه جايه دي ولا الرجاله دنا معايا اربع ولاد اقل واحد عنده 16 سنه وجوزك لو شافك ممكن يطلقك فيها ردت مرات خالي جوزي ايه ده هو اللي قالي البس كده ف البيت والشارع وبراحتي يعني الست ردت جوزك اللي قالك طيب ...طيب ايه...يعني براحتكم انا مكنتش افتكر ان جوزك هو اللي قالك....فخرجت انا من الحمام واكتشفت انهم بيتكلموا ف المطبخ اللي جنب الحمام ع طول فمشيت وقولت لبنات خالي عاوزين حاجه قالوا تسلم وسلمت عليهم ومشيت....

وبعد فتره كنت قاعد ع القهوة بتفرج ع ماتش ف دوري ابطال اوربا بين باريس وبايرن والماتش سخن ومولع ولقيت واحد بيقولي فارس خد عاوزك بصيتله لقيته صاحب خالي الانتيم بيمشوا مع بعض ع طول وكده كنت عاوز اسبله بسبب اني هسيب الماتش واروحله المهم قومت وروحت معاه وقفنا بعيد عن الناس فلقيته بيقولي هو في مشاكل بين خالك ومراته فبصتله بصه معناها وانت مالك بس قولتله معرفش حاجه ومظنش ان بينهم مشاكل ليه بتقول كده...
صاحب خالي:اصل خالك بيشكيلي منها وكده
انا:بيشكيلك انت لكن متكلمش معايا ف حاجه ولا هي ومليش اني اتدخل ما بينهم ومتزعلش مني انت كمان ملكش انك تدخل اي كان المشكلة اللي بينهم
صاحب خالي:لا انا مش هتدخل طبعا متفهمنيش غلط بس بسال عشان لو هو مضايق من حاجه اهديه وكده عشان متوصلش للطلاق انا قصدي خير
انا:تمام بس انا شايف انهم عايشين عادي زي اي اتنين متجوزين هو بيشكيلك من ايه مضايقه ممكن يوصله انه يطلقها يعني
صاحب خالي:يشكي زي ما يشكي ياعم

انا:يعني انت مسيبني الماتش والماتش سخن هجمة هنا وهجمة هناك والحاج ليفا جايب جون والحاج نيمار جايب جون عشان تقولي يشكي زي مايشكي وهتسيبني وتمشي مكنتش ناديت عليا احسن
صاحب خالي:ياد انت حمقي ليه وكلامك رخم زيك كده
انا:انا رخم شكرا ياعم
صاحب خالي:بص انا مش عاوز احكيلك الصراحه لان الموضوع محرج ليا وكمان هحط خالك قدام ابن اخته بصورة وحشه ممكن تفهم غلط انت كمان بمخك ده فبلاش اقولك واعتبرني مقولتش حاجه
انا:لا كده الكلام خد طريق وداخل ع منحدر ف دماغي بيسقط الكلام ف الحته الشمال وكده هفهم غلط وخيالي وتفكيري هيروح لحتت مينفعش يروح ليها
صاحب خالي:اهو عشان كده انا كنت متردد اقولك المهم افهمك عشان متفهمش غلط ومينزلش الكلام ف المنحدر يا خفيف بص يا دكتور فارس خالك بيقول ان مراته..وسكت
انا:ما تقول ياعم
صاحب خالي:انها باردة معاه ف السرير فاهمني طبعا
انا:فهمتك بس...بس
صاحب خالي:بس ايه
انا:ليه يحكي بالكلام ده اصلا مينفعش عارف انك صاحبه وقريب منه جدا بس مينفعش
صاحب خالي:انا قولتلك بحيث اخد منك معلومه لو في مشاكل تانيه عشان اصلح ما بينهم عن طريقه هو واكلمه هو وانصحه وكده عشان ميتهورش بس مش اكتر فمتفهمنيش غلط
انا:تمام انا مش شايف ان في مشاكل ما بينهم عن اذنك بقا
صاحب خالي:اتفضل

مشيت وروحت البيت وانا بفكر ف كلامه ومشيت بسرعه لان الكلام ده يفضحنا ومش عاوز اكتر معاه ف الكلام عشان محدش يسمع هنا او هنا وقعدت افكر ازاي الواحدة تكون باردة ف السرير وروحت ف النوم وتاني يوم قابلت واحد صاحبي يبقا جيران خالي وقعدنا نتكلم واثناء ما بنتكلم بيقولي انا مش عاوزك تزعل مني بس ف حوار عاوز اكلمك فيه..
انا:قول يا صحبي هزعل من ايه يعني
صاحبي:لا الموضوع يتفهم غلط فممكن تزعل
انا:ياعم عيب عليك ازعل منك انت ازاي
صاحبي:طيب بص حاول تلاقي حل توصل لخالك ان اللي بيحصل مينفعش
انا:حصل ايه ياعم عملتوا مشكلة مع بعض ولا ايه
صاحبي:ياريت
انا:ياعم انجز مبحبش كده كلمه ونص وخلص الحوار ايه اللي حصل بقا
صاحبي:بص انت عارف ان البيوت ف وش بعض وقريبه من بعض لدرجة ان ممكن تبص من البلكونة او الشباك تشوف كل حاجه ف البيت اللي قدامك عشان كده كله بيقفل الشبابيك والبلكونات الا اللي عاوز يفتحهم براحته هو بقا ومش شايل هم انه يبقا مكشوف
انا:مش كل البيوت تتشاف من اللي البيت اللي قدامه بس ما علينا ايه المشكله بقا
صاحبي:المشكله مش في ان حد شاف حد المشكله ان الساعه 2.5 او3 كده سمعت صوت واحده مع واحد ف السرير والصوت جاي من بيت خالك ومعلش يعني الكلام ده مبيحصلش قبل كده او دلوقتي غير المره دي فمش عارف هما قاصدين ولا لا
انا:لا غلط ده كده الشارع كله سمع مش انت بس
صاحبي:شوف حل ازاي توصل لخالك ان ده غلط انا خايف عليهم من الكلام وبلدنا هنا مفيش حد سايب التاني ف حاله كله بيجيب ف سيرة كله
انا:ماشي يصحبي انا هقوم امشي بقا عشان جعان وعاوز اكل
صاحبي:ماتيجي ياعم البيت اهو ناكل مع بعض
انا:حبيبي يصحبي مره تانيه تعالي انت معايا بقا ما البيت قريب برضو
صاحبي:تسلم يا دوك ...
ومشيت وانا ودماغي بتودي وتجيب ازاي اللي بيحصل ده واحد يقولي ان خالي بيقول انها باردة ف السرير وواحد يقولي صوتها وهي وبتتناك مسمع الشارع كله طب اصدق مين والمشكله مش ان اصدق ولا لا المشكله ان ده بيتكلم وده بيتكلم وبتعمل تصرفات تفضح زي انها ف الشارع بقميص النوم كده سيرتنا هتبقا ع كل لسان واللي ما يشتري يتفرج وبعد تفكير كتير قولت لنفسي كسمهم براحتهم اعملهم ايه يعني انا وقت ما يتفضحوا يبقا جدي يتصرف يضربهم بالنار ولا يمشيهم من البلد خالص...

بعد فترة سافرت اسكندرية وقعدت هناك مع صحابي وبعد كده روحت لشقتنا اللي هناك واتفاجأت ان خالي ومرات خالي في الشقه اللي هو ازاي يعني؟
خالي:اهلا بالدكتور بتاعنا
انا:خالي عامل ايه انت جيتوا هنا من امتي
مرات خالي:امبارح
انا:نورتوا و****
خالي:كنت فين يا دكتور يا خلبوص
انا:خلبوص مين ياخالي دنا كنت مع صحابي هي امي جايه من البلد ولا ايه يا خالي؟
خالي:لا احنا جايين هنا هنحضر فرح ابن واحد صاحبي انهاردا وخدنا مفتاح الشقه من امك
مرات خالي:دنا طلع عيني الصبح انا وبنضف الشقه ولسه مخلصتش .
وبصيت ليها وانتبهت دلوقتي انها بعبايه بيتي خفيفه مبلله مايه ولاصقه في جسمها المليان المربرب وبقيت ابص من فوق لتحت من اول شعرها الاسود وعنيها العسلي وشفايها المنتفخه وصدرها الكبير اوي بزازها من النوع الضخم ومدلدل وحلماتها بنيه وكسها منفوخ ولونه بني هو كمان ورجليها الملفوفه وطيزها كبيرة من النوع البلدي موت وليها كرش بس خست بعد ما خلفت بنتها بس لسه في كرش حجمه متوسط كده
انا:متتعبيش نفسك يا مرات خالي انا هنضف
مرات خالي:تنضف ايه وانت هتعرف اصلا
خالي:خش الاوضه دي غير هدومك وتعالي ناكل وبعد كده بالليل هنروح مع بعض الفرح
دخلت وغيرت وكلت وبقول لنفسي انا ببص لمرات خالي البصه دي ليه بصه الشهوة لمرات خالي ده اكبر غلط مينفعش اللي بعمله ده ونمت شويه وباللي صحيت ع صوت خالي شريف اللي بيقولي يلا عشان نروح الفرح قومت فعلا وروحت اخدت دش ولبست هدومي بدله لونها اسود شافتني مرات خالي وقالت ايه الشياكه دي ياواد يا فارس ولا كانك العريس يا ولا وخالي لا عايق زي خالك يا فارس
انا:بتعلم منك ياخالي وحرجتوني
مرات خالي:لا طلعت مز ياولا...
وراحت حطت ايديها ع وشي عينها جت في عيني روحت ضارب عيني في الارض بسرعه ووشي ضرب الوان من الكسوف ...
وطلعنا وروحنا الفرح اللي كان عبارة عن فرح في فيلا واوبن بوفيه والفساتين العريانه بقا والدنيا خربانه ومرات خالي لابسه فستان عادي طويل واسود وواسع من تحت وبيلمع من كتر الترتر اللي عليه فقولت لخالي ايه يا خالو انت مصاحب علي بابا ولا ايه
خالي:انت جاي تحسد الراجل ولا ايه يا دكتور
انا:دكتور مين بس شوفلي الراجل ده شغال ايه وهشتغل معاه
مرات خالي:ايه ده شايف اللي بيحصل يا شريف
خالي:في ايه يا امل حياتي
مرات خالي:الست دي باست الراجل عادي كده قدام الناس
خالي:دول عايشين عيشة الاجانب ملناش دعوه...
جه صاحب خالي اللي سلم علينا وطلع راجل زوق جدا وروحنا عند المكان اللي فيه الكوشه في ااجنينه الواسعه وقضينا شوية وقت ف الفرح ومشينا ولقيت خالي طول السكه سرحان وبيفكر ووصلنا الشقه وانا قاعد سهران في الاوضه سمعت صوت خفيف كده طلعت وقربت من الاوضه اللي فيها خالي ومراته وسامع صوت اهات ضعيفه وجه في بالي كلام صاحبي قولت ما اهي مش بتطلع صوت يبقا هو ده البرود الجنسي وجه كلام صاحب خالي في دماغي ولقيت صوتها بيزيد وخالي بيقولها اكتمي الواد فارس ف الاوضه التانيه مش عاوزه يسمع واشتغل خالي نيك فيها وضرب ع الطياز وانا كنت هموت واشوف بعيني لكن مش قادر غير اسمع اصوات ...
وبعد،ما خلصوا جريت انا ع الاوضه قولت لاحسن حد منهم يطلع يروح الحمام لكن محدش طلع فرجعت اسمع هل ناموا ولا لا عشان لو ناموا هدخل انا الحمام افك عن نفسي احسن انفجر بس سمعت مرات خالي بتقول:وانت دفعت الفلوس دي كلها عشان تسمع منه انه مينفعش
خالي:انا مدفعتش حاجه صاحبي هو اللي فع كل التكاليف
مرات خالي:المهم ليه بقا مينفعش التلقيح الصناعي ونحدد الجنين احنا
خالي:قال المشكله عندك ف التلقيح الصناعي ممكن تتعبي وف الاخر ميحصلش اللي احنا عاوزينه ويطلع الطفل بنت ف الاخر وممكن يطلع ولد بس ميوله الجنسيه غريبه هتبقا الهرمونات عنده مش طبيعيه ده لو حصل اصلا حمل من التلقيح الصناعي لان ف مشكله من ناحيتك في الحته دي وانا مش هغامر بيكي وادفع فلوس عشان تحصلك حاجه

مرات خالي:طب ماشي خلاص مالك بقا من ساعة ما كلمك صاحبك ع جنب كده وانت مش طبيعي حتي وانت وبتنيك كده كنت هايج اوي بس ف حاجه غريبه فيك مالك قولي انت مبتخبيش عني حاجه
خالي:شوفتي الست اللي كانت بتتباس من واحد تاني دي
مرات خالي:ايوة ده الراجل باسها من شفايفها حته بوسه كنت خايف فارس ياخد باله مني انت وببص عليهم او يسمعني انا وبقولك عليهم
انا بقول لنفسي:لا متخافيش مسمعتش ومشفتش حتي دلوقتي انا مش سامعك كملي يا امل حياة خالي
خالي:الست دي تبقا مرات صاحبي وقولتله الست دي شغاله تبوس رجاله وبيحضنوها ملهاش اهل يسالوا عليها قالي انه هو اهلها دي تبقا مراته وقولتله معلش واسف وبتاع لكن ازاي تسيب مراتك كده قالي عادي هنفضل متخلفين كده بقيت العمر وبعدين الموضوع ممتع لما تلاقي مراتك نايمه مع واحد تاني جرب كده حتي ممكن تخلف الولد اللي انت عاوزه من الواحد ده وتكتبه باسمك قولتله انت مجنون ايه اللي بتقوله ده مستحيل طبعا لكن الغريبه اني كل ما اتخيلك مع حد غيري احس بمتعه اكبر وهيجان اكتر وده مخليني عاوز اقتل نفسي
مرات خالي:وتقتل نفسك ليه لو ده هيمتعك انا موافقه
.......
فترة صمت
......
خالي:احا انتي بتقولي ايه يا ولية يا شرموطه ...
مرات خالي:خلاص ياعم مش عاوز خلاص من غير ما تمد ايدك بس
خالي:مهو انتي خلتيني اطلع عن شعوري
مرات خالي:خلاص نام بقا بلا خليتك تطلع عن شعورك ده عنيك لمعت وفرحت لما سمعت اني موافقه
خالي:قصدك اني انا بحب اكون قورني وخروف يا امل
مرات خالي:شكلك كده
خالي:امل متخلنيش ارمي عليكي يمين الطلاق
مرات خالي:خلاص مش هتكلم تاني...
وناموا هما الاتنين وانا روحت الحمام ضربت احلي عشره في حياتي ونمت وتاني يوم خرجنا ع البحر وكلنا اكلة سمك خلت الواحد هايج لدرجة انه ممكن ينيك الحجر
المهم قعدنا شويه ومرات خالي اللي مترحكتش من ع الكرسي لابسه بلوزه وبنطلون عليهم زي البالطو كده واسع المهم روحنا البيت وسهرنا قدام التلفزيون شويه ودخلت الاوضه وبعد شويه خرجت عشان اسمع هما بيعملوا ايه ف الاوضه وكنت بفكر انهم مصممين انهم يخلفوا ولد لدرجة انهم يبيعوا نفسهم مجرد التفكير واني اتخيل خالي قاعد يتفرج ع مراته انها بتتناك من غيره كانت بتهيجني موت ولما كنت احط نفسي مكانه ان مراتي هي اللي بتتناك كنت بحس اني عاوز اتف ع وشي واضربني فبقيت متناقض مع نفسي وقولت سيبك من الافكار دي كلها خلينا نسمع هما بيعملوا ايه.....
خالي بينيك في مراته ويقولها عاوزه تتناكي من غيري يا لبوه يا شرموطة وهي تقوله ايوة طالما انت هتبقا مبسوط ويضربها ع طيزها وانا هجت ع الاخر وروحت الحمام نزلتهم ورجعت تاني وسمعت مرات خالي بتقول يلا يا فارس نيكني كمان نيك فيا براحتك وخالك بيتفرج علينا نيك كسي نزل لبنك جوا خليني اخلف منك الولد اللي نفسي فيه وهنا حسيت ان قلبي اتقبض وبدا ينبض بسرعه وجسمي سخن واتخيلت اني بنيكها قدام خالي وبقيت هايج قوي لدرجة اني فكرت افتح الباب وادخل عليهم واللي يحصل بعد كده يحصل بس مسكت نفسي ولقيت خالي بيقولها عاوزه تتناكي من ابن اختي يالبوه طب خدي وفضل ينيك فيها وانا جريت ع الحمام نزلتهم لتاني مره ونضفت نفسي ورجعت لقيتهم بيتكلموا وبيقولها ليا فترة كبيرة مهجتش قوي كده
مرات خالي:عشان فكرة ان فارس ينيكني عجبتك وخلتك هيجان ع الاخر يا ديوث
خالي: وحياة امي اطبق ف زمارة رقبتك اطلع روحك
مرات خالي:انا بقول الحقيقه متعملش فيها انك مش عجباك الفكره وايه رايك لو يخلف مني الولد ويتكتب باسمك
خالي:انتي اتجننتي صح عاوزه تتطلقي انهاردا
مرات خالي:لا وع ايه انا هنام اهو بس فكر ف الموضوع
خالي:نامي ياشرموطة نامت عليكي حيطه ...

جريت ع الاوضه ونمت وانا قلبي بيدق بسرعه وحاسس بخوف من اللي اتقال ده انه ممكن يكون واقع بس ف نفس الوقت هيجان من الفكره ونفسي انيكها بس مش هخلف منها يعني انا مش عبيط...

تاني يوم صحينا متاخر اكلنا وقعدوا هما قدام التلفزيون وانا في الاوضه وبالليل خرجت اسمع زي كل ليله لقيتهم بيتكلموا قولت لنفسي خرجت متاخر وفاتني النيك لكن خالي قال:شكلك عشان متنكتيش انهاردا دماغك لسعت فعلا اللي بتقولي عليه ده مينفعش
مرات خالي:طب انا عاوزة منك كلمه واحده انت مش عاجبك فكرة اني اتناك من غيرك ولا لا
خالي:ياعم لا انتي بتقولي ايه
مرات خالي:بعرفك لما بتكدب
خالي:انتي عاوزه ايه دلوقتي
مرات خالي:انا عاوزه انك تجاوبني بصراحه
خالي:ايوة يا امل
مرات خالي:خلاص يا شريف فارس موجود
خالي:لا فارس لا...
انا لنفسي:احا يعني انت موافق اصلا وتقولها انا لا عشان مفضحكش ف البلد صح وبعدين مين قالك اني هوافق ع الجنان ده يا اوساخ....
مرات خالي:فارس مننا وعلينا مش هيفضحنا عشان ميفضحش نفسه دي حاجه ومش هيجي ف المستقبل ياخد الواد مننا
انا لنفسي:احا احا احا كسم دماغك دنتي غلبتي الشياطين انا هلم هدومي بكره وع البلد ع طول انا مش فاضي للكلام ده ...جدي واوبويا هيعلقوني من زبي ويقطعوه وقطعوني حتت ويرموني ف الجبل للديابة(الذئاب)وهيقتلوكم يا مجانين...
خالي:بس لو حد عرف ف البلد احنا ال3 هنموت وازاي نقنع فارس بالحكاية دي
مرات خالي:سيب فارس عليا اهم حاجه تخليك معايا عشان يقتنع وحكاية البلد دي محدش هيعرف طول ما الموضوع بينا احنا ال3....

جريت ع الاوضه بعد ما سمعت مرات خالي بتقرب ناحية الباب وقفلت باب اوضتي والنور ونمت لكن اتفاجت انها داخله عندي الاوضه وبقول احااااا هي جايه هنا ليه ولقيتها بتنام جنبي وبتعيط وتعلي ف صوتها يبقا هي عاوزني اصحي من النوم المصطنع اللي انا نايمه ده فقولت اعمل نفسك نايم للاخر لو صحيت هتلبس ف الحوار لقيتها بتصحيني...
مرات خالي:فارس قوم اصحي شايف خالك عمل فيا ايه
انا لنفسي: مش هعرف امثل اكتر من كده قوم وارفض الموضوع وبكره ارجع البلد
انا لمرات خالي:ايه في ايه اللي حصل
مرات خالي:خالك ضربني وطردني من الاوضه
انا:ليه بس؟!
مرات خالي:انا هنام جنبك الليله دي
انا:نامي وماله بس هدي نفسك وكفاية عياط،
مرات خالي:ماشي .....
ونامت وانا بقول لنفسي احا الشقه واسعه يا شرموطة وانا قولت اني هرفض احا عليا انا كمان نام واسكت ومتتحركش والصبح هطير اول قطر او عربيه رايحه الصعيد هكون فيها.....

بعد شوية لقيتها بتلف ايدها عليا وبتحضني من ورا وانا قلبي اتقبض وبقيت خايف من اللي جاي وبقول لنفسي هترفض هترفض هترفض ....
وحطت ايدها ع زبي وبدات تدعك فيه وبدا يوقف في ايدها واتحركت انا فسبتني ولفت الناحية التانية وانا لفيت وبقا ضهرها ليا وبعد شوية لقيتها قربت ولصقت طيزها فيا وزبي رشق بين فلقات طيازها بعد حركة منها سهلت لزبي انه يكون ف هذا المكان الساخن جدا ولقيتها بتقوم مفزوعه وبتقولي انت ايه اللي بتعمله ده وبدات تعلي صوتها وانا عملت نفسي لسه صاحي وبقولها عملت ايه انا مش فاهم حاجه...
مرات خالي:انت بتعمل كده معايا دنا مرات خالك
انا:انا معملتش حاجه يا مرات خالي انا مش فاهم
مرات خالي:انده ع خالك دلوقتي يا نجس عاوز تعمل كده مع مرات خالك..
انا:اعمل ايه انا مش فاهم حاجه
مرات خالي:انت هتستعبط عاوز تنيكني فهمت كده
انا:بتقولي ايه انتي اكيد فهمتي غلط وبعدين مش انتي اللي....
خالي:في ايه صوتكم عالي ليه انتي مش هتجيبيها البر مش كده يا امل شكلك عاوزه تطلقي انهاردا
مرات خالي:انت كل شوية تقولي طلاق تعالي شوف ابن اختك عمل ايه
خالي:عمل ايه يا فارس
انا:معملتش حاجه يا خالي
مرات خالي:ياسلام واللي كان حاضني من ورا ده خيالك وكنت عاوز ت......شوف بقا كان عاوز يعمل ايه في مرات خاله...وقعدت تعيط
خالي:ليلة امك طين ياوسخ يا نجس انت ميت انهاردا
انا:استني يا خال انت مش هتصدقني لو حلفتلك بايه طبعا بس انا عاوز اقولك حاجه واحده امي مش هتصدقك لو انا مرجعتش عايش للبلد وانت عارف جدي بيحب امي قد ايه وهيسمع كلامها وانه بيكره امل مراتك فوقتها انت هتكون الخسران وابويا مش هيسكت لو حصل ليا حاجه فنهدي كده ونفهم ان اي حد فينا هيحصله حاجه مش هتعدي ع خير .....
خالي :انت بتهددني ياخول
مرات خالي:بس هو عنده حق استني بقا
.......
صمت
.......
مرات خالي:انت مش عاوز تعمل كده معايا يا فارس وخالك كمان عاوز كده الواضح ان خالك عنده ميول انه بيحب يكون ديوث وانت نفسك فيا وانا بقا هحقق ليكم انتوا الاتنين اللي عاوزينه بس بشرط
انا:احا استني انتي بتقولي ايه انا مش عاوز كده انا همشي هروح البلد هو بقا ديوث شاذ براحته هو بقا كسم اللي ف دماغك ده غلط انا مش عاوز انيكك....انا لنفسي هموت وانيكك بس هموت فعليا وعملياً لو نكتك وحد عرف ف البلد.....
خالي:ايه اللي انتي باقوليه ده امل
مرات خالي:هي دي الحقيقه يا شريف متنكرش ....وبعدين انت يا فارس كداب انت نفسك ف كده فتعالي بقا خد اللي نفسك فيه او هتصل بامك واقولها انك كنت عاوز وعاوز وشوف بقا جدك هيعمل ايه المهم الشرط بتاعي يتنفذ
انا:بس......
خالي:وشرطك ايه
مرات خالي:هقولك بعدين
.....
وجات نحيتي ومسكتني ولسه بقول لا انا مش عا......
ومسكت شفايفي بشفايفها ونزلت فيا بوس وعض ف شفايفي ونزلت بيا ع السرير وقعدت تبوس فيا وانا سحت ع الاخر وبقيت ف دنيا تانيه ولما فوقت وحاولت اتحرك من تحتها كانت اتملكت مني ومش عارف اتحرك كويس حسيت بزبي في ايدها وحطته ع باب كسها ونزلت عليه وغاص زبي في اعماق كسها المليان وسخونه نار مولعه ملفوفه حول زبي ومش سايبه شفايفي ولا لساني وشغاله بوس وعض ومص فيهم وافتكرت ان خالي موجود لما بدا يخلعها قميص اانوم اللي لبساه وخلعني البنطلون وهي شالت التيشرت بتاعي ولقيته واقف جنبنا ملط وعمال يلعب ف زبه وانا بتنفس بصعوبه بعد البوسه الطويله دي وفضلت تنزل وتطلع ع زبي ومسكت زب خالي تلعب فيه وبدات انا اتجاوب معاهم وبدا احرك وسطي وانيك فيها وقلبتها ع ضهرها وشديت خالي فوقيها وقولتلها مصي زبه وبقت تمص اللي واضح جدا انهم معملوش كده قبل كده وبقيت انا الحس ف كسها وصوتها المكتوم بفعل ان زب خالي ف بوقها هيجني وبقيت الحس في كسها لحد ما نزلت شهوتها ورشقت زبي في كسها وبقيت انيك....وبقول لنفسي انا فعلا رفضت ياخي كسم الارادة بتاعتي ارادة من حديد ....وفضلت انيك فيها لحد ما حسيت اني هنزل لبني ولقيت خالي بيزوم ونزل لبنه ع وشها وقالتله اوعي كده ولسه هيتحرك من فوقيها فلحقت نفسي بالعافية وخرجت زبي من كسها ونزلت لبني ع كسها وبطنها وكمان وصل لحد طيز خالي اللي كان لسه بيقوم من عليها ......
خالي:احا يا متناك بتجيبهم عليا ياعرص
انا:مش قصدي...
مرات خالي:احا ايه السرعه اللي انتوا فيها يا خولات وانت بتجيب ليه من بره يا عرص عيله بنت متناكه بصحيح
انا لنفسي:مرات خالي دي ولا بهجت صابر
خالي:ممسكتش نفسي وبعدين انتي عاوزه في بوقك ليه
مرات خالي:مش بكلمك انت ياخروف ...
انا:وانتي عاوزاني اجيبهم ليه جوا
مرات خالي:ما هو ده الشرط يا روح امك منك ليه
انا:بصي بقا طالما الموضوع بقا ع المكشوف ومفيش مكشوف اكتر من كده احنا ملط قدام بعض وكمان ليه عاملين واحد ابن شرموطة فهقولكم ع كل حاجه ..........
وحكيت كل اللي حصل اني سمعتهم وكده
مرات خالي:ووافقت ف الاخر اهو ونكتني واتبسط اعمل بقا اللي انا عاوزاه الشرط ده انك تجيب جوايا لمعني اصح تخلف مني الولد
انا:لا طبعا مش هوافق ع حاجه زي كده ده جنان
خالي:واللي حصل ده مش جنان
انا:ايوة جنان بس كفاية لحد كده
مرات خال:وانا اضيع شرفي مع واحد زيك عشان ف الاخر تقولي كفاية لحد كده لا مش كفاية
انا:هدي صوتك ده اولاً ...ايه اللي يضمنلك ان اللي هيجي ده ولد ما ممكن يكون بنت ده ثانياً.....وممكن اكون مبخلفش اصلا ده ثالثاً فمفيش فايدة من كده....
مرات خالي:نعمل تحاليل ليك ونشوف
انا:واعمل انا مش هعمل انتي عاوزه ان احنا نتفضح ولا ايه راجل اعزب يعمل تحاليل زي كده ليه...
مرات خالي:خلاص يبقا جرب جيبهم جوايا لو طلعت بنت مش هقرب منك تاني وهنزلها ولو طلع ولد يبقا كده الشرط اتحقق ولو انت مبتخلفش تعرف من دلوقتي عشان تحل الموضوع بقا
انا:لا يا امل مش هعمل كده هنتقتل كلنا اللي حصل ما بينا هنا ممكن محدش يعرفه بس مش مستحيل انه يتعرف لكن حتة انك تحملي وتولدي ويكون ابني لا هيتعرف كل حاجه من الشبه مثلا انه يطلع شبهي
خالي:منتا فيك شبه مني ومحدش هيعرف وزي ما خدت اللي انت عاوزه اعمل اللي احنا عاوزينه
انا:انا مكنتش عاوز وبعدين انت موافق ان يكون ليك ابن مش ابنك
خالي:لا كنت عاوز بدليل انك كملت للاخر وبمزاجك .....وايوة موافق ان يكون ليا ابن مش ابني المهم ان يكون ليا ابن يشيل اسمي ولو حتي بالاسم بس لما يكون ليك ابن شايل اسمك هتفهم زي ما هيكون ليك ابن شايل اسمي بس ف الاخر شايل اسم العيله حقق امنية خالك والحاجه الوحيده اللي عاوزها من الدنيا
انا:ده مسلسل هندي اللي انت بتقوله ده وجنان رسمي....
مرات خالي:خلاص يبقا نموت كلنا تلفوني فين اكلم امك واحكيلها ان ابنها وحش ف السرير ...
خالي:استني يا امل
انا:احا استني يا قحبه انتي نتكلم طيب....
وجريت امل ع الاوضه بتاعتها ووراها شريف وانا وراهم ومسكها شريف وفضل يكلمها لا استني هيقتنع بس اصبري
انا:اهدي يا مرات خالي يا امل حياته ممكن تسمعيني طيب...
مرات خالي:قول عاوز ايه وياريت تقولي انك هتعمل اللي ف دماغي ابوس ع رجلك
انا:بصي انا هعمل التحاليل بس قبل كده مش هنزل فيكي اتفقنا ....ايه الواحد بيقوله ده حاسس ان الواحد بيتفق ع بيعه او شروه والموضوع كله غلط ف غلط
مرات خالي:اتفقنا...ومش غلط انت بتساعدنا
انا:بالغلط بساعدكم اني اعمل الغلط واللي مينفعش يحصل
خالي:خلاص متعملش
مرات خالي:ايوة خلاص متعملش
انا:خلاص مهعملش....
بعد ساعه كنت في الحمام ومعايا مرات خالي بنيك فيها بعد ما دخلت اخد دش وهي دخلت ورايا ونزلتهم من برا وهي ضربتني بالقلم وخرجت واخدت دش وروحت نمت وصحيت اكلت وخرجت اتمشيت شوية ورجعت لقيتهم لسه صاحين وبياكلوا وقولتلهم انا عملت التحاليل ومستني النتيجه وع اتفاقنا ماشي ودخلت غيرت هدومي وخرجت جبت قناة اغاني ع التلفزيون وكانت بترقص صوفينار وانا بقول ايوة ادلعي يا صافي كسم رقصك الفاجر فلقيت مرات خالي قامت وقعدت ترقص قدامي وانا ببصلها باستغراب قولتلها كسم صافي ارقصي يا امل حياة كل زب عطشان وبقيت بتكلم بدون كسوف وببجاحة ووش مكشوف ولا كان ده خالي ولا دي مراته.....وفضلت ترقص وتتمايل راحد ما حضنتها ونزلنا بوس في بعض وخدتها ع اوضتها وخالي دخل ورانا وقعد بعيد وانا وهي بقينا ملط في ثانية وفضلت ابوس فيها ونزلت ع بزازها ارضع فيهم وشيلت واحده منهم وخليتها عند بوقها وقولتلها ارضعي بزك يا لبوه وانا برضع ف البز التاني ونومتها
 
  • عجبني
التفاعلات: حسن ابو علي, ahmd 1, Hus9 و شخص آخر
وحطيت زبي بين بزازها الضخمه المدلدله وفضلت انيك فيهم واحطه في بوقها تصمه شويه وانيك بزازها شوية ونزلت بعد كده الحس في كسها البني اللي بقا احمر من كتر اللحس والمص فيه وجابتهم مرتين ع لحسي لكسها وبدات انيك فيها وهي تصرخ وتصوت وصوتها عالي ولقيت خالي بيقولها وطي صوتك يا لبوه قالتله اوطي صوتي ليه انت كنت خايف يسمعنا فارس وهو كان بيسمعنا اصلا ودلوقتي فارس هو اللي بينيكني فخايف من ايه يا خروف نيك يا فارس مرات خالك نيكها وفي كسها وطيزها وبزازها وبوقها وكل حته انت عاوزها قدام خالك الديوث الخروف اللي بيحب ان مراته تتناك قدامه وفضلت انيك فيها وهي تصرخ واهاتها ملت الاوضه وروحت قالبها ع بطنها وجيت ارشقه ف كسها رشقته في طيزها وهي صرخت وتقول دي طيزي يا ابن الشرموطة قولتلها وانا اعرف منين دي تالت مره انيك يامرات خالي اللي قبل كده ده كان سكس وبس والمرتين كانوا معاكي ولا ناسيه المهم اهو دخل اهدي بقا طيز كس مش فارقه اهو كله نيك وبدات انيك في طيزها وهي تصرخ من الوجع وبعد شوية لقيتها هديت وبدات تصرخ بدلع وحبت النيك في طيزها وجه خالي وبدات تمص في زبه وفجاه لقيت خالي شدني ونومني ع طهري وشد مرات خالي فوق مني. وقال نيكها في كسها انا عاوز انيك طيزها وفضل ينيك في طيزها وهي نايمة فوق مني وهو فوق منها وفضل ينيك فيها وزبي جوا كسها وحسيت اني هجيب لبني فقولت خلاص قوموا من عليا هفطس تحتكم وخلاص هجيبهم لقيت خالي بيقول ما تجيبهم ايه يعني متقطعش المتعه اللي احنا فيها انا بجيبهم في طيزها اهو وهي بتصرخ وتوحوح وتقولي بصوت مقطع جيبهم في كسي ارجوك يا حبيبي وحضنتني جامد وبدات اتحرك لقيت خالي مسك ايدي والايد التانيه تحت رجل مرات خالي وفضلوا الاتنين يتهزوا لحد ما بدات اجيب لبني وحاولت احرك رجليا واطلع من تحتهم لكن كان صعب هما الاتنين وزنهم تقيل عليا ونزلت جوا كسها فعلا وفضلت تبوس فيا ولما قام خالي من عليها روحت انا زقتها من فوقي وقومت متعصب وقعدت ازعق ان بينا اتفاق وانا كل اللي في دماغي انها لو حملت وخلفت مني ممكن الموضوع يتعرف ونموت كلنا وبعد ما هديت جاتلي مرات خالي بتقولي اللي حصل حصل خلاص وهنشوف هحمل منك ولا لا وبعدين انت معملتش تحاليل فخليها للتجربة بقا وسابتني ومشيت....
انا لنفسي ازاي عرفت اني معملتش تحاليل؟
المهم فضلنا ع الحال دي كام يوم لحد ما جاتلي في يوم وقالتلي يلا بينا نرجع البلد وعلي فكرة ده معاد الدورة بتاعتي بس مجتش عارف ده معناه ايه فانا قولت احااااااااااا
ونزلنا البلد والخوف بياكل فيا من جوا وعدي 5 شهور وعرفنا كلنا انها حامل في ولد وبعد ما تمت ال9 شهور جابت
جابت ابني للدنيا والكل كان فرحان ليها ولخالي وانا اقول لنفسي لو حد عرف انك ابني هنموت كلنا ولوقتنا هذا محدش عرف باللي حصل لكن هل ممكن ف المستقبل حد يعرف ان ابني اللي عنده 4 سنين ده وبلعب معاه مخلفه من مرات خالي مش عارف بس مش عاوز.......
 
  • عجبني
التفاعلات: eljokar2، ahmd 1 و Hus9
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وحطيت زبي بين بزازها الضخمه المدلدله وفضلت انيك فيهم واحطه في بوقها تصمه شويه وانيك بزازها شوية ونزلت بعد كده الحس في كسها البني اللي بقا احمر من كتر اللحس والمص فيه وجابتهم مرتين ع لحسي لكسها وبدات انيك فيها وهي تصرخ وتصوت وصوتها عالي ولقيت خالي بيقولها وطي صوتك يا لبوه قالتله اوطي صوتي ليه انت كنت خايف يسمعنا فارس وهو كان بيسمعنا اصلا ودلوقتي فارس هو اللي بينيكني فخايف من ايه يا خروف نيك يا فارس مرات خالك نيكها وفي كسها وطيزها وبزازها وبوقها وكل حته انت عاوزها قدام خالك الديوث الخروف اللي بيحب ان مراته تتناك قدامه وفضلت انيك فيها وهي تصرخ واهاتها ملت الاوضه وروحت قالبها ع بطنها وجيت ارشقه ف كسها رشقته في طيزها وهي صرخت وتقول دي طيزي يا ابن الشرموطة قولتلها وانا اعرف منين دي تالت مره انيك يامرات خالي اللي قبل كده ده كان سكس وبس والمرتين كانوا معاكي ولا ناسيه المهم اهو دخل اهدي بقا طيز كس مش فارقه اهو كله نيك وبدات انيك في طيزها وهي تصرخ من الوجع وبعد شوية لقيتها هديت وبدات تصرخ بدلع وحبت النيك في طيزها وجه خالي وبدات تمص في زبه وفجاه لقيت خالي شدني ونومني ع طهري وشد مرات خالي فوق مني. وقال نيكها في كسها انا عاوز انيك طيزها وفضل ينيك في طيزها وهي نايمة فوق مني وهو فوق منها وفضل ينيك فيها وزبي جوا كسها وحسيت اني هجيب لبني فقولت خلاص قوموا من عليا هفطس تحتكم وخلاص هجيبهم لقيت خالي بيقول ما تجيبهم ايه يعني متقطعش المتعه اللي احنا فيها انا بجيبهم في طيزها اهو وهي بتصرخ وتوحوح وتقولي بصوت مقطع جيبهم في كسي ارجوك يا حبيبي وحضنتني جامد وبدات اتحرك لقيت خالي مسك ايدي والايد التانيه تحت رجل مرات خالي وفضلوا الاتنين يتهزوا لحد ما بدات اجيب لبني وحاولت احرك رجليا واطلع من تحتهم لكن كان صعب هما الاتنين وزنهم تقيل عليا ونزلت جوا كسها فعلا وفضلت تبوس فيا ولما قام خالي من عليها روحت انا زقتها من فوقي وقومت متعصب وقعدت ازعق ان بينا اتفاق وانا كل اللي في دماغي انها لو حملت وخلفت مني ممكن الموضوع يتعرف ونموت كلنا وبعد ما هديت جاتلي مرات خالي بتقولي اللي حصل حصل خلاص وهنشوف هحمل منك ولا لا وبعدين انت معملتش تحاليل فخليها للتجربة بقا وسابتني ومشيت....
انا لنفسي ازاي عرفت اني معملتش تحاليل؟
المهم فضلنا ع الحال دي كام يوم لحد ما جاتلي في يوم وقالتلي يلا بينا نرجع البلد وعلي فكرة ده معاد الدورة بتاعتي بس مجتش عارف ده معناه ايه فانا قولت احااااااااااا
ونزلنا البلد والخوف بياكل فيا من جوا وعدي 5 شهور وعرفنا كلنا انها حامل في ولد وبعد ما تمت ال9 شهور جابت
جابت ابني للدنيا والكل كان فرحان ليها ولخالي وانا اقول لنفسي لو حد عرف انك ابني هنموت كلنا ولوقتنا هذا محدش عرف باللي حصل لكن هل ممكن ف المستقبل حد يعرف ان ابني اللي عنده 4 سنين ده وبلعب معاه مخلفه من مرات خالي مش عارف بس مش عاوز.......
دي تكملة القصه
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%