NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش وكأن لا مفر منك إلا إليك

lilo19

نسوانجى شايف نفسة
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
في تجربتي البسيطة اكتشفت اني الطريق اللي بحاول اهرب منه منهم هو هو نفس الطريق اللي قبلتهم فيه وهقابلهم فيه طريق دائري مفيش منه مفر

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: التبادل مطلوب، أّلَسِـأّحًر و حسام الصياد٢٠٢٢
في تجربتي البسيطة اكتشفت اني الطريق اللي بحاول اهرب منه منهم هو هو نفس الطريق اللي قبلتهم فيه وهقابلهم فيه طريق دائري مفيش منه مفر
نسقطكم من حيث رفعناكم نطويكم طي الصحفِ
فلا يغرنكم مقامكم في قلوبنا فكما رفعناكم ننزلكم وكأن شيئاً لم يكن ‏أعطيتهم أكثر مما يستحقون فظلمت نفسك ثق في نفسك اعرف ان قيمتك غاليه جدا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر و lilo19
هكذا هي الحياة ننهي ما بدائنا لنبداء من نفس النقطه شئ جديد كنا نتألم منه من قبل

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و فكرى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فلسفة الحياة .

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
تجبيها شمال تجبيها يمين هى سكة واحدة بس بالشقلوب

• عجبني
  • حبيته
انا لسة جديد ممكن اعرف اكتر عن الجروب
و ا ل ل ه يا صاحبى أنا داخل أتسلى واطلع على الموضوعات المختلفة والتجارب التى يكتبها الاعضاء والحلول والمشاكل وخلافه . العلم بالشئ ليس اكثر . تحياتى لحضرتك .

• عجبني
التفاعلات: زهايمر و التبادل مطلوب
و ا ل ل ه يا صاحبى أنا داخل أتسلى واطلع على الموضوعات المختلفة والتجارب التى يكتبها الاعضاء والحلول والمشاكل وخلافه . العلم بالشئ ليس اكثر . تحياتى لحضرتك .
يعنى لنكمل أفكارنا صح

• عجبني
  • أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%