NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

وقت الزهق والاحساس بلحرمان من حقوقي الزوجيه

هبة

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
مشكلتي بدأت من ٨ سنين اول معرفت النت والفيس وتويتر وكلامي مع الشباب بس بعد كل مرة اقرف من نفسي وانوي تكون دي اخر مرة وارجع تاني لنفس الموضوع كلامي مع رجاله اغراب عني انا عرفه انو حرام وكدة بس الفضاء صعب علي ابه ست مهما كانت قويه ومتربيه نفسي اقفل النت والغيةخالص من حياتي اعمل ايه حد ينصحني

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Marwan652, gemeks, افندينا123 و 3 آخرين
هرد عليكى فى الخاص
اذا سمحت لي

ولا حاجه خاى عندك اراده وعزيمه واستعملى النت فى المفيد

مشكلتي بدأت من ٨ سنين اول معرفت النت والفيس وتويتر وكلامي مع الشباب بس بعد كل مرة اقرف من نفسي وانوي تكون دي اخر مرة وارجع تاني لنفس الموضوع كلامي مع رجاله اغراب عني انا عرفه انو حرام وكدة بس الفضاء صعب علي ابه ست مهما كانت قويه ومتربيه نفسي اقفل النت والغيةخالص من حياتي اعمل ايه حد ينصحني
اقولك فكرة انا نفسي حد يساعدنى عليها كونى مع حد كويس يصلي ويقربك واحدة واحدة للصح ويملى فراغك وتلعبي رياضة طول ما في وقت فراغ بتكتر الافكار الوحشة

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Gyptos
تجمحي ذاتك
أنا بعت ليها رسالة على الخاص

بكده ..
تجمح ذاتها ..
و تركز في أنها تبنى علاقتها مع جوزها من جديد ..
بغض النظر عن السلبيات اللى هو اساس ليها .. من غير ما نعرف التفاصيل

اكيد في اهمال منكم انتو الاتنين فبتميلي لحد جديد يملاء فراغ في حاجه ناقصه حياتك

تدورى على اى انشطة حركية تكونى بتحبيها حتى لو كانت شغل صعب وتدريجيا هاتركزى فى النشاط ده وتنسى النت او ع الاقل تقللى منه

ده اول موضوع ليكي ينفع ارد عليه
طبيعي ي استاذه احساسك بالذنب وتأنيب الضمير بسبب الحاجات ال قولتيها
وفي ناس زيك كتير هنا رجاله وستات
اشغلي نفسك هنا مع الناس بس بعيدا عن الجنس
يعني ميبقاش سبب وجودك ف المنتدي للجنس لا العكس اعتبريه زي الفيس بوك...اتفاعلي واتكلمي واتناقشي هتنسي الجنس والشهوه
دي طريقه ناس كتير بتعملها بتحجم نفسها بيها هنا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش حتعرفي تبطلى
انا كل ما اقرر ابطل ألاقي حاجات حلوه تشدنى خصوصا ان مراتى بضان

انتي مواضيعك فيها تناقض

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%