NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة وصولي لامي بسبب اختي الكبيره و ازاي جبت اختي التانيه معانا | السلسه الاولى | ـ حتى الجزء الثامن 4/7/2022

جااامد يسطا كمل

• عجبني
التفاعلات: eldawely
رؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤعه

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و eldawely
جامد نيييك

• عجبني
الجديد امتاا بسرعه

جامد استمر o_O o_O :love: :love: 👏 👏 🤪 🤪 :unsure: :coffee: 😘 (y) :D :D
Photo 2022 05 18 05 22 16
:giggle: :giggle: 😍 😍
Photo 2022 05 14 22 49 19

• عجبني
التفاعلات: شرشرح, ليلي احمددد, eldawely و 2 آخرين
جميله..بس فكرة تركيب كاميرات دى اكيد ملهاش لازمه طبعا...وفى بعض الغلطات الاملائيه يريت تراجع قبل النشر معلشيعنى...وكمل باقى الاجزاء لانها مثيره وممتعه جدا واتوقع انك لازم تنيك كل مجموعة الشراميط والمتناكين اللى حواليك كلهم...انا فعلا لو مكانك وفى الاحداث دى..اقل حاجه لازم انيكهم كلهم وافشخهم وبالدور...يعنى على الاقل كل يوم انيك متناكه منهم ولا حاجه...او بالنهار لبوه وشرموطه وبليل مومس متناكه تانيه وهكذا
يريت الجزء اللى جاى يكون فيه نفس الفكره وبسردك الجميل للاحداث طبعا...وفى الانتظار ويريت بسرعه يابطل....

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و eldawely
جامده متتاخرش في كتابه باقي الاجزاء

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حلو استمر . ولاكن انت شفت امك واختك بعملو سحاق مع بعض وشفت اخواتك برضو بعملو مع بعض . وشفت امك بتنتاك من حد غريب . وبعد كل هالحكي بتركب كاميرات وبتهدد بأختك . طيب عنوان القصه بانو اختك الكبيره هي الي وصلتك لامك واول وحده بتنيكها هي بنت خالتك والي تطلب منها وتهددها هي اختك الصغيره واللي اتحرشت فيها امك .. طيب اختك الكبيره وينها بالقصه مش فاهم يعني ..

• عجبني
التفاعلات: Black tiger
حلو استمر . ولاكن انت شفت امك واختك بعملو سحاق مع بعض وشفت اخواتك برضو بعملو مع بعض . وشفت امك بتنتاك من حد غريب . وبعد كل هالحكي بتركب كاميرات وبتهدد بأختك . طيب عنوان القصه بانو اختك الكبيره هي الي وصلتك لامك واول وحده بتنيكها هي بنت خالتك والي تطلب منها وتهددها هي اختك الصغيره واللي اتحرشت فيها امك .. طيب اختك الكبيره وينها بالقصه مش فاهم يعني ..
بص انا معاك انك عايز تعرف الاحداث بسرعه بس هقولك علي كام نقطه في الأول اول حاجه يوسف مكنش يعرف اي حاجه عن امه ولا اخته الصغيره و ال هما بيعملوا غير بسبب اخته الكبيره و دي كانت اول حاجه عملتها لو كملت بقيت القصه و هتشوف الاحداث هيحصل فيها ايه هتلقي انها لسا مخلصتش علي كده و انها هي ال هتوصلوا في الاخر لامه و اخته فعلن و حاجه ليك انتا بقا مخصوص عشان شايفك مستعجل اوي 😂😂
لما تكمل القصه لاخر جزء هتعرف ليه السر كله في اخته الكبيره حرق ليك بقا يلا اهو و انها القصه كلها بكل أبطالها مش هيفضل فيهم غير ٣ بس و الباقي يا هيموت يا هيبعدوا عن بعض فا لو بقا عايز تعرف ايه و ازاي هيحصل كده و مين ال هيفضل عايش و مين هيموت و مين ال ٣ تابع الاحداث و انتا هتعرف كل حاجه في وقتها بس الصبر

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى, ليلي احمددد, Mo7a.love2 و شخص آخر
استمر وكمل يا نجم كمل الباقي، يا برنس مشكوررررررر

• عجبني
ممتازه جدا استمر يا كبير👐👐

• عجبني
جمياااااااااااااااااااااااااال كامل

• عجبني
جامدة نيك

• عجبني
الجزء حلو ي نجم كمل متتاخرش

• عجبني
القصه حلوه جدا جدا جدا ياريت تستمر و تنزل اجزاء اسرع من كده يعني لو جزء كل يوم و تكبر الأجزاء اكتر و تخش في الموضوع و حاول تخليه يصارح أمه و اخواته بالي هو شافه

ممكن التكملة
05dbb28bfd9532cb015ffaa6ac8b0f7a

• عجبني
التفاعلات: الحكمدار.., ميدو٩٨, ممدوح ابو و 4 آخرين

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%