NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة وصولي لامي بسبب اختي الكبيره و ازاي جبت اختي التانيه معانا | السلسه الاولى | ـ حتى الجزء الثامن 4/7/2022

عاش فشخ قصه جامده ..استمر

• عجبني
التفاعلات: eldawely
انا معاك و فهمك بس الفكره و عادي انا عندي حاجات كتير ممكن انزلها و مش عن الجنس خالص كلها أحداث عاديه مفهاش جنس خالص بس الفكره في اني ممكن محدش علي الجروب يقبل انه ينزل قصص عاديه و كده فهمني
مش لازم يكون مفيهاش جنس خالص حط جنس عادي بس مش يكون محور القصه كلها جنس يعني مثلا ميكونش هدفك ف القصه كلها انك تنيك واحده فاهم

انا معاك و فهمك بس الفكره و عادي انا عندي حاجات كتير ممكن انزلها و مش عن الجنس خالص كلها أحداث عاديه مفهاش جنس خالص بس الفكره في اني ممكن محدش علي الجروب يقبل انه ينزل قصص عاديه و كده فهمني
فاهمك

هحاول انزل قصه تكون كده بس اشوف التفاعل علي الاقل علي القصه دي الأول عامل ازاي لحسن لحد دلوقتي التفاعل مش مشجع اوي بصراحه اصلن بس هنزل واحد زي ما انتا عايز كده متقلقش قريب

هحاول انزل قصه تكون كده بس اشوف التفاعل علي الاقل علي القصه دي الأول عامل ازاي لحسن لحد دلوقتي التفاعل مش مشجع اوي بصراحه اصلن بس هنزل واحد زي ما انتا عايز كده متقلقش قريب
مهو التفاعل وحش عشان هيه قصه جنسيه يعني اللي بيدخل عشان يهيج عليها مش اكتر انما لو شوفت مثلا قصص زي خوارق ف حياه طالب او الحرب والجنس والغموض او قصه فهد كل دي قصص مش جنسيه ومع كدا هيه احلي قصص ف المنتدي

مهو التفاعل وحش عشان هيه قصه جنسيه يعني اللي بيدخل عشان يهيج عليها مش اكتر انما لو شوفت مثلا قصص زي خوارق ف حياه طالب او الحرب والجنس والغموض او قصه فهد كل دي قصص مش جنسيه ومع كدا هيه احلي قصص ف المنتدي
تمام انا بس اخلص القصه دي و بعدها هشوف هعمل ايه و كمان لسا عشان زي ما بقولك دي اول مره اكتب حاجه في الحتا دي عموما هتلقيني مش متعود لسا

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى
تمام انا بس اخلص القصه دي و بعدها هشوف هعمل ايه و كمان لسا عشان زي ما بقولك دي اول مره اكتب حاجه في الحتا دي عموما هتلقيني مش متعود لسا
مستنيك يغالي وانا متاكد انها هتكون قصه عظمه

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و eldawely
ياسطا القصة حلوة خالى بالك واحداثها حلوة كمان
بجد جامدة وكمان الحلو فيها انها مش كل حاجة فيها سهلة يعنى فى صعوبة فى الموضوع فاهمنى ومفيش تساهل وكمان شرحك للاحداث هايل وفيه تفاصيل وكده
وانا ملاحظ انك بتستنى الناس تتفاعل وبتبص على التفاعل ف انا حسأل سؤال هل انت كاتب القصة حبا فى الكتابة ولا علشان التفاعل وخلاص صدقنى انا عارف ان التفاعل بيشجع وبيحفز وبيخليك عندك حماس تكتب فى اجزاء ورا بعد من غير ما تريح بس صدقنى
ادائك فى القصة هو الى حيخليها تنجح ومش بالتفاعل ومش شرط القصة ديه الى تخليك تبقا معروف فى المنتدى او فى اى منتدى تانى وتبقا من الكتاب الكبار
ياما كتاب جامدين دلوقتى هنا او فى المنتدى التاني كانوا فى البداية وحشين جدا واسلوبهم وحش وبيقعدوا يعدلوا فى اخطاء واحداث ودنيا بس الاستمرار والافكار الجديدة والاحداث والترابط الى فى الاحداث هو الى حيشد الجمهور لوحده و حتبدأ معاك بتلاتة اربعة حيزيدوا لمية ميتين يوصلوا لالف وبعدها مليون بس الفكرة فى الافكر الجديدة والاحداث الشيقة والمختلفة وكمان ولو انت باصص على موضوع السكس انه هو الى بيجزب ف احب اقولك ان فيه ناس كتير بتنجزب للسكس وفى ناس اكتر بتنجزب للخيال والواقعية والاحداث علشان الناس بيحبوا يعيشوا الحياة الى مش عايشينها ف بيعيشوها بخيالهم فاهمنى بس واتمنى اكون ضيف خفيف عليك
واحلا مسا عليك يا رايق ومستنى الجزء الجديد

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و Mo7a.love2
الجزء الجديد امتي

ياسطا القصة حلوة خالى بالك واحداثها حلوة كمان
بجد جامدة وكمان الحلو فيها انها مش كل حاجة فيها سهلة يعنى فى صعوبة فى الموضوع فاهمنى ومفيش تساهل وكمان شرحك للاحداث هايل وفيه تفاصيل وكده
وانا ملاحظ انك بتستنى الناس تتفاعل وبتبص على التفاعل ف انا حسأل سؤال هل انت كاتب القصة حبا فى الكتابة ولا علشان التفاعل وخلاص صدقنى انا عارف ان التفاعل بيشجع وبيحفز وبيخليك عندك حماس تكتب فى اجزاء ورا بعد من غير ما تريح بس صدقنى
ادائك فى القصة هو الى حيخليها تنجح ومش بالتفاعل ومش شرط القصة ديه الى تخليك تبقا معروف فى المنتدى او فى اى منتدى تانى وتبقا من الكتاب الكبار
ياما كتاب جامدين دلوقتى هنا او فى المنتدى التاني كانوا فى البداية وحشين جدا واسلوبهم وحش وبيقعدوا يعدلوا فى اخطاء واحداث ودنيا بس الاستمرار والافكار الجديدة والاحداث والترابط الى فى الاحداث هو الى حيشد الجمهور لوحده و حتبدأ معاك بتلاتة اربعة حيزيدوا لمية ميتين يوصلوا لالف وبعدها مليون بس الفكرة فى الافكر الجديدة والاحداث الشيقة والمختلفة وكمان ولو انت باصص على موضوع السكس انه هو الى بيجزب ف احب اقولك ان فيه ناس كتير بتنجزب للسكس وفى ناس اكتر بتنجزب للخيال والواقعية والاحداث علشان الناس بيحبوا يعيشوا الحياة الى مش عايشينها ف بيعيشوها بخيالهم فاهمنى بس واتمنى اكون ضيف خفيف عليك
واحلا مسا عليك يا رايق ومستنى الجزء الجديد
اول حاجه احب طبعا اشكرك علي الكلام الجميل ده تاني حاجه انا معاك في كل ال انتا بتقولوا بس انا كل شويه ببص علي التفاعل و كده لاني اصلن دي اول مره اكتب في الحتا دي عموما يعني انا بكتب في كل حاجه و كتبت في حاجات كتير قبل كده بس ملهاش اي علاقه بالجنس بتاتا و دي اول مره اكتب في الحاجه دي عشان كده كل شويه ببص علي التفاعل عشان لو في حد عنده نصيحه او شايف غلطه ولا حاجه اعرفها و بعد كده اصلحها بس

• عجبني
التفاعلات: شرشرح
قصة جامدة نيكك
نيكو.....لا....وليه تبقى قحبة اهوكى بس يعنى...لازم طبعا تتمتعى وتتناكى وتدوقى اكتر من زوبر عشان تتمتحى وتحسى بانوثتك وجسمك الملبن ده...
مستنييكك اووى يااوححح.لى..نيكو..تردى ونتواصل مع بعض وانتى هتشوفى اححح.لى متعه ونيك وبكل الاوضاع طبعا ياقمر...مستنييكك ضرورى

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo, النمر المقنع, شرشرح و شخص آخر
جااامده...وجميله.....
جااامده وجميله....
وفى انتظار الباقى اللى لازم طبعا تنيك كل المتناكين والشراميط اللى حواليك كلهم
امك...وخالتك...وبنتها...
واخواتك الاتنين اهم حاجه
وسيبك فعلا من موضوع الكامرا ده..وكمان موضوع التهديد...وهما صدقنى هيجولك بمزاجهم وبكيفهم اووى وهتشوف
المهم استمر والى الامام

• عجبني
التفاعلات: Mo7a.love2 و ليلي احمددد
احسنت 👏👏
قصه في منتهى الروعه ❤️

احسنت 👏👏
قصه في منتهى الروعه ❤️
بجد طب فيها اي حاجه محتاجه تتظبط اوي أفكار او نصيحه منك يعني

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: eldawely
جامد يسطا بس متكترش الايموجيهات