NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: George tn
طب أيه .....لسة مخلص قصة شمشون ...مفيش جزء هنا كمان ولا أيه😉🧐🧐

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: SAYKO3
أنت ياعم انا دمغ وقعت مني من امبارح لغيط جزء شمشون ومنزل جزء هنا كسم حياتي في أي حرام عليكوا انا قاعد ع قلب ديك.....

ياعم حرام عليك سيب البت فى حالها 😂

تسلم ايدك ياغالي جزء من شمشون وجزء هنا ايه ده داحنا احلوينا خالص
الجزء عظمة على عظمة بجد تسلم ايدك ❤❤🔥💪

ايه يسطا القفلة بنت الاحبه دي وايه اللي هيحصل لملاك انا مش قولتلك سيب البت في حالها ياعم انت بقا عارف لو طلع كاظم اللي كان عندها انا هخطفك انت وهسيبها عارف ليه لانك الكاتب هي ملهاش ذنب حرام عليك ياعم جورج كدة كتير ها بس جزء جامد يا جورج يا عالمي🔥♥️

ياعم حرام عليك سيب البت فى حالها 😂

تسلم ايدك ياغالي جزء من شمشون وجزء هنا ايه ده داحنا احلوينا خالص
الجزء عظمة على عظمة بجد تسلم ايدك ❤❤🔥💪
هيعقد سنه علي ما ينزل الأجزاء الجديدة بقا 🙂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اقول عليك أي يا جورج ولا أدعي عليك ولا اعمل حرام وربنا داغي مش مستحمل تجي تقفل جزء وافكر واتوقع انتو أي كفاره ولا
يهووودي ولا أي ملئ دي.. ابوكم ايه كل شوي حد يخزوقني خخخخخخخ احااااااااااا

احاااااا ايه يعم القفله بنت الوس*ه دى

منتظر الجديد

عشان نبقى على اتفاق تعالى احضرنا يا @Elnamr تعالى رجب @برنس الكون البت هيحصل ليها حاجه هنعمل مظاهرات والي هيكلم غير صاحب ويقول طبيل هقولك كسممممممممممك انت واي حد الكلام لي أي حد يقولك بنطبل احب اقولك تاني كسممممممممممك الكلام لجميع والقصة الي هيحصل فيها مظاهرات لو بدر حصل حاجه الكلام ليك يا بعبعععع @حماده فتحي محمود هجي اعمل مظاهرات والي هيقول بنطبل هقول كسممممممممممك الكلام خلصانه لجميع
بس وربنا وربنا وربنا وربنا ما هسيبك يا جوررررررررررررررج لو ملاك حصلها حاجه انت فشخ فى كل جزء

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون و George tn
عشان نبقى على اتفاق تعالى احضرنا يا @Elnamr تعالى رجب @برنس الكون البت هيحصل ليها حاجه هنعمل مظاهرات والي هيكلم غير صاحب ويقول طبيل هقولك كسممممممممممك انت واي حد الكلام لي أي حد يقولك بنطبل احب اقولك تاني كسممممممممممك الكلام لجميع والقصة الي هيحصل فيها مظاهرات لو بدر حصل حاجه الكلام ليك يا بعبعععع @حماده فتحي محمود هجي اعمل مظاهرات والي هيقول بنطبل هقول كسممممممممممك الكلام خلصانه لجميع
بس وربنا وربنا وربنا وربنا ما هسيبك يا جوررررررررررررررج لو ملاك حصلها حاجه انت فشخ فى كل جزء
يا حبيبي انا كتبت الجزء السادس و قربت اخلصه كمان مش حقدر اغيره عشان فيه دراما كتيره و مشاعر و احاسيس و حاجه حتعجبك بس مش حقدر اقلك ان كان حيحصل حاجه لملاك او لا عشان بحرق الاحداث 🤣🤣

• جامد
  • بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون و Alkn Drakol2
يا حبيبي انا كتبت الجزء السادس و قربت اخلصه كمان مش حقدر اغيره عشان فيه دراما كتيره و مشاعر و احاسيس و حاجه حتعجبك بس مش حقدر اقلك ان كان حيحصل حاجه لملاك او لا عشان بحرق الاحداث 🤣🤣
اهو دا بقي الي عمل حساب الي هو ازي خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انت بتعندي يا ياجدع ولا عايز أي خليها ف نص الجزء مش تحط مره واحد وبعد كدا تقول حس بحاجة مش من أول شحط **** يرضى عليك

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: George tn و برنس الكون
ليه كدا يسطاا

دناا كنت بحبك يلا مكنش ينفع تعمل كدا يلا
بصوت وائل غنيم

• بيضحكني
التفاعلات: برنس الكون
فى ضهرك يا ربيع بس هو ينزل الجزء نطمن على البت و نفضاله

• عجبني
لا لا متخافش انا معاك انا كدة كدة اصلا قولتله ملاك لو حصل ليها اي حاجة ميلومش الا نفسه علان هيتخطف ويطلع عينه انا قولت اهو 😈😂

• عجبني
جورج عماله تاني يعمممم ارحم دماغي ي عم بس عاش علي الجزء جامد ي غالي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%