NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اصل
كلنا بنحاول
اصل دي حاجة من الفروقات بين كل سخصية والتانية ممكن تلاقي واحد الطبيعي بتاعه مثلا انه شجاع بس لو اتحط في موقف معين هيبقا جبان وقيس على كده بقا

اصل

اصل دي حاجة من الفروقات بين كل سخصية والتانية ممكن تلاقي واحد الطبيعي بتاعه مثلا انه شجاع بس لو اتحط في موقف معين هيبقا جبان وقيس على كده بقا
اكيد طبعا كلنا مختلفين وكل واحد ليه اسلوبه

• عجبني
التفاعلات: Ven0m
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الناي بتفكر ان الواحد عشان هنا بيهزر ويضحك وكده ف الحقيقه مبيتكسفش انا لحد دلوقت بتكسف عادي
خصوصا بقي لو حد اول مره اتعرف عليه
يعني لو واحده من المنتدي وكده بتعامل عادي بيكون فيه سنه كسوف بس ب النسبالي بهزر واضحك وافك الدنيا
بس لو حد بره المنتدي ببقي مكسوف
بس يمكن الفتره الاخيره عندي جراءه رهيبه
معنديش خوف ولا كسوف من اي حد حتي لو بره المنتدي وجديد عليا ببقي عادي واهزر واضحك ومبتكسفش
ب النسبه للبنات كلها اول مره بتبقي بتتكسف خصوصا المقابلات اللي هيكون فيه ليها تابعيات جنسيه يعني مثلا هقابل واحده نخرج بنتعرف علي بعض وعارفين بعض من المنتدي وهيكون بنا هحجات جنسيه بعد كده بيبقو مكسوفين اوي ف الاول بعد كده بقي الموضوع فري والهيجان لما بيغلب خلاص بقي 😂
المهم بقي بعد الهري ده كله
انتو بتتكسفو ولا لا وايه حالات الكسوف بتعتكو
احم احم احم
البنتين اللى قابلتهم من المنتدى
الاتنين كانوا اجرأ منى
واحده اكبر
واحده اصغر
حسيت نفسى لما قابلتهم كلوت فتله مخروم
ومتسألش ازاى

• عجبني
التفاعلات: زوقة الجن
الناي بتفكر ان الواحد عشان هنا بيهزر ويضحك وكده ف الحقيقه مبيتكسفش انا لحد دلوقت بتكسف عادي
خصوصا بقي لو حد اول مره اتعرف عليه
يعني لو واحده من المنتدي وكده بتعامل عادي بيكون فيه سنه كسوف بس ب النسبالي بهزر واضحك وافك الدنيا
بس لو حد بره المنتدي ببقي مكسوف
بس يمكن الفتره الاخيره عندي جراءه رهيبه
معنديش خوف ولا كسوف من اي حد حتي لو بره المنتدي وجديد عليا ببقي عادي واهزر واضحك ومبتكسفش
ب النسبه للبنات كلها اول مره بتبقي بتتكسف خصوصا المقابلات اللي هيكون فيه ليها تابعيات جنسيه يعني مثلا هقابل واحده نخرج بنتعرف علي بعض وعارفين بعض من المنتدي وهيكون بنا هحجات جنسيه بعد كده بيبقو مكسوفين اوي ف الاول بعد كده بقي الموضوع فري والهيجان لما بيغلب خلاص بقي 😂
المهم بقي بعد الهري ده كله
انتو بتتكسفو ولا لا وايه حالات الكسوف بتعتكو
اه طبعا بنكسف بس بحدود

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%