NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منقول فانتازيا وخيال ورثـة السماوات (للكاتب رائد الأمين) _ حتى الجزء الثاني عشر 9/5/2023

جزئين جمال جدا يسطا.... بس بلاش التأخير تاني لأنك غبت يومين بحالهم... وبالتوفيق

• عجبني
التفاعلات: العنتير و Fesho.new
ادينا دخلنا في الجد والاكشن بدأ
الاحداث جميله ورائعه
شكرا علي مجهودك معانا

• عجبني
تم أضافة الجزء السادس

• عجبني
عاش جدا يسطا ومستنينك في الجديد

• عجبني
التفاعلات: Fesho.new
القصه جميله

• عجبني
اكيد انا قراتها وحسين كاني اول مره اقراها لأنها ممتعمه وانا اتابعها هنا ايضا
قراتها فين يسطا

• عجبني
كـ العادة أبداع رائع ..
وطرح يستحق المتابعة ..
شكرا لك بانتظار الجديد القادم ..
دمت بكل خير
👌 ;)

• عجبني
القصه جميله جدا بس متاخده من مانجا انا مش فاكر اسمها بس انت بتكتبها بطريقتك هي حلو جدا كمل بس ياريت تعرفني اسم المانجا

• عجبني
روعه امتي الجديد

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تم أضافة الجزء السابع

• عجبني
روعه جدا امتي الجديد

• عجبني
كـ’ العادة أبداع رائع ..
وطرح يستحق المتابعة ..
شكرا لك بانتظار الجديد القادم

• عجبني
القصه جميله وشكرا على مجهودك الرائع

• عجبني
يسطا انا قليل اوي ما بتعجبني قصة وابقي متشوق لأجزائها الجديدة وقصتك دي فازت بكدا عن جدارة،
وانا اتفاجئت اوي انك بتتابع الحرب والجنس والغموض لسيزر، يعني كدا اقدر اقولك ان احنا نفس الذوق تقريبا
بالتوفيق يا بطل القصة جامدة فعلا 🤍✨
حاول بقا متتأخرش بالجديد علشان البوقين الحلوين دول 😂❤

• عجبني
تسلم ايدك يسطا عالجزئين الجامدين دول..... بس بقولك.... عايزين من دا كل يوم بقى... تمام.... وبالتوفيق يسطا

• عجبني
القصة كاملة بدون انتظار
بص هو انت معتقدش انك قريت القصه اصلا قبل كده فحتى لو قراتها وفيه ناس كتير جدا هنا قراتها مينفعش تعمل الي انت عملته ده وتنشر الرابط كده لان انا حتى يا جدع تعبت عشان اعرف الناس أن في قصة كده اساسا وشكرا

بص هو انت معتقدش انك قريت القصه اصلا قبل كده فحتى لو قراتها وفيه ناس كتير جدا هنا قراتها مينفعش تعمل الي انت عملته ده وتنشر الرابط كده لان انا حتى يا جدع تعبت عشان اعرف الناس أن في قصة كده اساسا وشكرا
انا مش قصدى اى غلط فى حقك ولكن انا عجبتنى القصة ودورت عليها ولقيتها ووجدت اخوى لي اخرون متشوقون للقصة فعملت كدا بهدف مساعدتهم فقط لاغير

• عجبني
التفاعلات: mor2010 و Fesho.new
انا مش قصدى اى غلط فى حقك ولكن انا عجبتنى القصة ودورت عليها ولقيتها ووجدت اخوى لي اخرون متشوقون للقصة فعملت كدا بهدف مساعدتهم فقط لاغير
شكرا ليك بس انا كاتب أن القصه منقوله فلو حد كان عايز يقراها بره المنتدى كلن راح قرأها على طول ومستناش أنه يقراها هنا

• عجبني
التفاعلات: Waleedsobhy76
ورغم بالغ تقديرى لمجهودك فى نقل القصة كان من الواجب ذكر مؤلف القصة الاصلى وذلك حفاظا على حقوقه الابداعية والسرعة فى نشرها كاملا وليس على حلقات متباعدة

• عجبني
التفاعلات: mor2010

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%