NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Not fair

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا كنت عايز اعرف شعور الواحد أيه لما بنت بتحبك وتبعتلك أغلي ما تملك لانها واثقه فيك وبتحبك وانت اساسا زي معظم الشباب بتكلمها عشان شهوتك وتستغل جسمها جنسيا لا اكتر .. بعد ما ابعتلك تفضل تقلها يالهوي قمر ومش عارف أيه كره علي مره افضل تقلها ابعتي. لحد ماهي في مره هتقلك لا وانت طبعا هتهددها بصورها الي وثقت فيك وبعتتهالك أيه شعورك ؟ أيه شعورك لما تبتذ حد وتخليه يكره حياته لدرجه الانتحار زي ما بتشوف علي السوشيال ميديا ؟ أيه شعورك لما تخلي حد يبعتلك حاجه عصب عنه او يستمر معاك في علاقه لانك ماسك عليه صوره او فيديو وبتبتذو بيها ؟ هتقلي هي شرموطه بعتتلي ليه من الاول ! انت باصص علي الموضوع من جهه واحده وهي جهتك أيه ما شفتش انها بعتتلك حب فيك وانت شهواني بتكملها فقط لجسمها وفي اول مطب بتهددها بتنشر الصور علي النت اما تبعت تاني حط نفسك مكانها وشوف الي انت عملته صح ولا لا اذا كانت هي من وجهه نظرك شرموطه يبقي انت أيه ؟ اسف علي الاطاله كنت نفسي احكي الي جوليا من الي بشوف علي النت من صور ومقاطع نودز مغرقه الدنيا + نصيحه لي اي بنت متبعتيش صورك لحد خالص حتي لو واثقه فيه لانك متعرفيش نيته + الشباب لو انتم هتسيبه بعض عادي مش نهايه العالم صدقني ده هيكون افضل من انكم تكملو علاقه مبنيه علي التهديد وانك مهددها للاستمرار ..

• عجبني
التفاعلات: حبيب سلمى, X7z, Life selector و شخص آخر
طبعا كل الاحترام لكلامك يا فير

بس احنا دلوقتى فى زمن كثر فيه الاستبذاذ وده بقا اقل حاجه و شايفين عادى

انا احمل الاتنين الغلط البنت البعتت الصور و الشخص ال ابتذها

لازم نستمر فى تحذير البنات بعدم ارسال صورهم لحد
حتى جوزك ولا تسيبى صور شخصيه ليكى على موبايلك

ممكن جوزك موبايله يتسرق الشيطان دخل دماغه يعمل حاجه غلط او انت لو مش متجوزة وعندك صور عل موبايلك ممكن يتسرق و الخ...

• عجبني
التفاعلات: X7z
لازم نفهم نقطة مهمه اوي مش كل الصور دي جايه عن طريق ان البنت وثقت فيه وبعتتله صورها ممكن تمسح الصور وتبيع الموبايل برامج استرجاع الصور بترجع الصور تاني ممكن موبايلها يتسرق ويتاخد منه الصور ممكن حساب جوجل يتهكر ويتاخد منه الصور

• عجبني
التفاعلات: حبيب سلمى و مرحب
لازم نفهم نقطة مهمه اوي مش كل الصور دي جايه عن طريق ان البنت وثقت فيه وبعتتله صورها ممكن تمسح الصور وتبيع الموبايل برامج استرجاع الصور بترجع الصور تاني ممكن موبايلها يتسرق ويتاخد منه الصور ممكن حساب جوجل يتهكر ويتاخد منه الصور
صح وعشان كده لازم يبقى فى توعية من الاهل و الناس لل بنات بانهم لا يضعوا صور ليهم على موبايلها او تبعت لصاحبتها او او

صح وعشان كده لازم يبقى فى توعية من الاهل و الناس لل بنات بانهم لا يضعوا صور ليهم على موبايلها او تبعت لصاحبتها او او
مش كده بس لازم تفهم ان ايه المفيد انك تصوري نفسك عريانه استفدي ايه بجد نفسي افهم اقلعي ملط واعملي كل حاجه بس بلاش تصوير مش جنان هو

شااااابو ي صديقي
مع اني مقطنع أن ال حاصل دلوقتي من كم الصور دي هو ..الهكر

التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: مرحب
مش كده بس لازم تفهم ان ايه المفيد انك تصوري نفسك عريانه استفدي ايه بجد نفسي افهم اقلعي ملط واعملي كل حاجه بس بلاش تصوير مش جنان هو
يا eden طبعا لازم تفهم ان ده غير مفيد وده غلط

بس فين التوعية برضوا
احنا بشر ساعات بنكون معميين او مضحوك علينا او الشيطان اغوانا او او او

لازم نشوف كل الحلول لحمايتهم من تلك الظاهرة

• عجبني
التفاعلات: Eden 123
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يا eden طبعا لازم تفهم ان ده غير مفيد وده غلط

بس فين التوعية برضوا
احنا بشر ساعات بنكون معميين او مضحوك علينا او الشيطان اغوانا او او او

لازم نشوف كل الحلول لحمايتهم من تلك الظاهرة
الاهل دلوقتي مشغولين في مصاعب الحياه مش زي الاول