NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شخص عادي

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
اولا انا موجب بس انا الشخص السالب دايما ببصله ع أنه حد محتاج شويه حنان محتاج حد يثق فيه ويتكلم معاه بعيدا عن نظره المجتمع ليه شايف أنه ممكن يكون احسن مني ومنك بس هو محتاج شويه حنان أو معامله كويسه بس مش اكتر انا عن نفسي بحب اعامل اي حد سالب كدا حتي لو مش هعمل معاه حاجه انا عايزه بس يتكلم يطلع اللي جواه يمكن يستريح مش شرط الجنس ي جماعه ساعات محتاج صاحب أو أخ حد يحسسه بنفسه بس وارجو أن محدش يتعامل مع السالب ع أنه اداه للمارسه بس دا شخص وعنده مشاعر وحقه أنه يحس بيها ويعيش حياته زي ماهو عايز

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ميرو٣٢ و غدر الناس
ياحنين ولمؤخذه بس يعني ايه موجب وسالب دي متقول بياخد بجد بقت حاجه قرف

ياحنين ولمؤخذه بس يعني ايه موجب وسالب دي متقول بياخد بجد بقت حاجه قرف
ايه يا باشا عيب الكلام ده دى حرية شخصية متتنمرش على حد
كل واحد حر فى اللى هو بيعملو سواء كان سالب ولا موجب

• محزن
التفاعلات: مرحب
عيب ايه. و**** عيب عليك انت مبتقرفش بزمتك يعني من قله النسووان يارجال دا لو مفيش نسوان افكهم علي ايدي احسنلي من القرف دا

حريه ايه وخره ايه انت اللي مش مكسوف

حريه دي في بيتكو مش قدامنا

انت ايه اللى حرقك مش فاهم على فكرة انا استريت بسى بحترم السوالب وكل واحد ليه ميولو الخاصة وحريته

انت ايه اللى حرقك مش فاهم على فكرة انا استريت بسى بحترم السوالب وكل واحد ليه ميولو الخاصة وحريته
ياختي عليكي وانتي مالك انتي يا حلوه يابتاعت الاستريت

ياختي عليكي وانتي مالك انتي يا حلوه يابتاعت الاستريت
عارف يعنى ايه استريت طبعا لا دى حاجة لو عرفتوها تبقو عمد ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

• الكلام ده مش عجبني
أنا مش خوول زيكو ومش عايز اعرف ياحلوه يابتاعت الاستريت

هههههههههههههههههههههههههههه كنت متاكد انك مش عارف معناها ههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههه

• الكلام ده مش عجبني
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه قلبى هيقف من كتر الضحك

• الكلام ده مش عجبني
هو أنا ليه برود علي خولات

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا مغلطش فيك انا بكلمك عادى ماشى يا لوزار

طي يعنى ايه لوزار

الاحترام للانسان بكل حالاته المؤسفة
انما التعاطف ليس لكل الناس

اولا السالب الشاذ عموما لا يجب ان يؤيد من الناس لانها ليست حرية شخصية انما فكرة تم احيائها من الماضى الاليم وتم تدعيمها ها الى ان وصلت الى حد انها حرية شخصية لماذا لا يجب ان نهاجم الشذوذ بال توبيخ المفرط لكى لا يخلوقوا لنفسهم دوافع التكملة او العناد او الانتحار عموما لكن لا يجب ان نساوى بيننا البشر الاسوياء وبينهم لكى نشعرهم بخطأهم ويجب علينا توعيتهم وعدم الصمت ارجو تكون الفكرة وصلت و ان نتصرف صح

كان فى عنوان قصة او مش فاكر بتقول
فكر قبل ما تقرر .. جملة جميلة جداً

• حبيته
التفاعلات: Max Moco و ميكانيكى للستات
واحب اوضح للعضوين القبلى احنا فى دول عربية مش اوربية ولا غربية يعنى عادى ميكنش علرف يعنى ايه استريت ولا لوزر ولا بلا بلا بلا الخ....

الاحترام للانسان بكل حالاته المؤسفة
انما التعاطف ليس لكل الناس

اولا السالب الشاذ عموما لا يجب ان يؤيد من الناس لانها ليست حرية شخصية انما فكرة تم احيائها من الماضى الاليم وتم تدعيمها ها الى ان وصلت الى حد انها حرية شخصية لماذا لا يجب ان نهاجم الشذوذ بال توبيخ المفرط لكى لا يخلوقوا لنفسهم دوافع التكملة او العناد او الانتحار عموما لكن لا يجب ان نساوى بيننا البشر الاسوياء وبينهم لكى نشعرهم بخطأهم ويجب علينا توعيتهم وعدم الصمت ارجو تكون الفكرة وصلت و ان نتصرف صح

كان فى عنوان قصة او مش فاكر بتقول
فكر قبل ما تقرر .. جملة جميلة جداً
كلامك سليم وانا اويد كلامك

• عجبني
واحب اوضح للعضوين القبلى احنا فى دول عربية مش اوربية ولا غربية يعنى عادى ميكنش علرف يعنى ايه استريت ولا لوزر ولا بلا بلا بلا الخ....
منا عارف بسى كنت بتنطط عليه علشان عيل جاهل

• الكلام ده مش عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%