NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

يوسف 20

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا عارف أنه منتدى جنسى بس جاى اثير الجدل شويه مفيش حاجه اسمها ميول لكن ف حاجه اسمها حب استطلاع أو شغف التجربه لكن ده مش ع حساب حد يعنى انت حر ف نفسك تنيك تتناك دى بتاعتك بس بلاش تدخل اهلك ف الموضوع انا عارف أن كل اللى هنا هربان من الواقع بس مش لدرجه ان كل الموضوعات الجديدة كل يوم عن الدياثه واللى بينزل منشور زى ده بدل ما تنزل وتقول شبه مين عندك قول انت شبه مين عندك هيجنا عليها مش داخل تدور ع طموحاتك عند غيرك واللى بينزل هتعمل ايه لو لقيتنى مع حد من أهلك كدة قولنا انت عملت ايه لما لقيت امك كدة اهربوا من الواقع استخبوا وراى الشاشات بس بلاش نضيع اجيال طالعه بأفكار غلط لأنها هتلف وترجعلك وهتلاقى ابنك او بنتك هو اللى بينفذ اسف لازعاجكم

• عجبني
التفاعلات: نبيلة و ميدو ابن عز
زي ما في ميول ديوث في ميول بيحب يعمل علاقة قدام قريب الشخص ده عادي

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: ابن المنصوره، سكسي، و Fahl asmr
زي ما في ميول ديوث في ميول بيحب يعمل علاقة قدام قريب الشخص ده عادي
مفيش حاجه اسمها ميول اصلا اي حاجه غير الصح شذوذ احنا بنحب نجرب ماشى بنمارس اللواط والسحاق علشان ده اللى قدامنا دلوقتي ماشى لكن مفيش ميول ومفيش حد طبعه كدة

انا عارف أن الكلام مش عاجبك بس بكره لما تتجوز وتقفش ابنك بيفرج صحابه ع أهل بيتك هتعرف
والي خلقني و خلقك لو عملها اقتلو

مفيش حاجه اسمها ميول اصلا اي حاجه غير الصح شذوذ احنا بنحب نجرب ماشى بنمارس اللواط والسحاق علشان ده اللى قدامنا دلوقتي ماشى لكن مفيش ميول ومفيش حد طبعه كدة
لو هتكلم معاك بجد فعلا مفيش حاجة اسمها ميول غير الصح بس هنا في المنتيد كل واحد بيقول اللي هو عاوزه فا انا مش همشي ضد الناس انا ليا في اللي بعمله وان انا ستريت وبس

• أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو هتكلم معاك بجد فعلا مفيش حاجة اسمها ميول غير الصح بس هنا في المنتيد كل واحد بيقول اللي هو عاوزه فا انا مش همشي ضد الناس انا ليا في اللي بعمله وان انا ستريت وبس
ده المطلوب الصح علشان الموضوع بقى مستفذ كل ما ادخل ملقاش غير مواضيع الدياثه

عندك حق

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ALbrens و يوسف 20
مساء الورد يا شباب

ده المطلوب الصح علشان الموضوع بقى مستفذ كل ما ادخل ملقاش غير مواضيع الدياثه
طنشهم ودور علي اللي يشدك

• عجبني
التفاعلات: احمد ماندوو و يوسف 20
  • بيضحكني
التفاعلات: يوسف 20
انا عارف أنه منتدى جنسى بس جاى اثير الجدل شويه مفيش حاجه اسمها ميول لكن ف حاجه اسمها حب استطلاع أو شغف التجربه لكن ده مش ع حساب حد يعنى انت حر ف نفسك تنيك تتناك دى بتاعتك بس بلاش تدخل اهلك ف الموضوع انا عارف أن كل اللى هنا هربان من الواقع بس مش لدرجه ان كل الموضوعات الجديدة كل يوم عن الدياثه واللى بينزل منشور زى ده بدل ما تنزل وتقول شبه مين عندك قول انت شبه مين عندك هيجنا عليها مش داخل تدور ع طموحاتك عند غيرك واللى بينزل هتعمل ايه لو لقيتنى مع حد من أهلك كدة قولنا انت عملت ايه لما لقيت امك كدة اهربوا من الواقع استخبوا وراى الشاشات بس بلاش نضيع اجيال طالعه بأفكار غلط لأنها هتلف وترجعلك وهتلاقى ابنك او بنتك هو اللى بينفذ اسف لازعاجكم
حصل وللهي بلاش اتكلم عشان الادره شده حيلها الفتره دي جامد

عندك حق والموضوع بقا مرييييب اتعرفت علي بنت شقطها من علي جروب علي التلجراام وفي الاخر طلع سالب في الاخر المهم بقولوا مليش في الكلام ده وانا ستريت وبتاع لقيته باعتلي صورة امه وبيقولي طب ديثني عليها 😂🤦🏻‍♂️فقعته بلوك 😂

• عجبني
التفاعلات: سكسي، و يوسف 20
عندك حق والموضوع بقا مرييييب اتعرفت علي بنت شقطها من علي جروب علي التلجراام وفي الاخر طلع سالب في الاخر المهم بقولوا مليش في الكلام ده وانا ستريت وبتاع لقيته باعتلي صورة امه وبيقولي طب ديثني عليها 😂🤦🏻‍♂️فقعته بلوك 😂
طيب ده تعمل فيه ايه

كدة تعجبنى يبقى الصح اننا منشجعش الغلط خصوصا ف الحوار ده
الفكره مش ف كدا الفكره انه هو ميبقاش سالب يعنى متربيش ابنك على انو ضعيف الشخصيه من صغرو متخليش باردو خليه نسوانجى بس بطريقه افضل وتربيه وتوعيه الفكرا ف التوعيه لان الواد من صغرو لو ادرب ف طيزو زب ولا حد لعب ف طيزو وهو هيتعوض ف الى بينكه بيكلمه ع امه فطبيعى هو اتعوض يهيج الى قدامه بإمه مقابل انه يتمتع فاهم

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%