NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Eslam0000

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف اتكلم اقول ايه. بس من فتره فيه حد من صحابى بقلب ف فونه من فتره لقيت صور لوش والدتى ومتركبه على اجسام تانيه انا متاكد من دا مش صورتها اصلا.. ولما دخلت على الواتس بتاعه لقيته مكلمها وبيقولها انه هينزل الصور دى على النت وبعتاله ريكورد بتعيط فيه وانه ازاى يعمل كدا عشان هى ملهاش فى النت وكدا. وقالها انه هيجيى عندنا البيت وانا برا ووالجى مسافر وف نفس الشات عرفت انه فعلا راح عندى ولقيته باعتلها صور ليها وهو عندى ف وضع مش كويس وباينه ف الصور دى انها بتعيط. وكل م احاول اتصرف دماغى بتوجعنى جامد وبفضل اعيط مع انى مش صغير انا ٢٤ سنه.

• عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: .د., bandd, ahmed111222 و 7 آخرين
يعنى نام معاها ولا لسه

تسترجل و تبطل عياط كدة و الواد ده لازم يتعلم عليه

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: CESAR، اوسووو و Hector88088
تمسكة في مكان ما وتجيب خشبة وتفشخ اهلة ضرب لما تعدمة العافية
ولو حاول يعمل حاجة هيبقي اسمه بيعمل كدا عشان انت ضربتة وعلمت علية 👍🏻
انت هتعيش مرة واحدة حاول تعيشها راجل 👍🏻

• عجبني
التفاعلات: .د., $$$ الحكيم, Sexy man1 و شخص آخر
مش عارف اتكلم اقول ايه. بس من فتره فيه حد من صحابى بقلب ف فونه من فتره لقيت صور لوش والدتى ومتركبه على اجسام تانيه انا متاكد من دا مش صورتها اصلا.. ولما دخلت على الواتس بتاعه لقيته مكلمها وبيقولها انه هينزل الصور دى على النت وبعتاله ريكورد بتعيط فيه وانه ازاى يعمل كدا عشان هى ملهاش فى النت وكدا. وقالها انه هيجيى عندنا البيت وانا برا ووالجى مسافر وف نفس الشات عرفت انه فعلا راح عندى ولقيته باعتلها صور ليها وهو عندى ف وضع مش كويس وباينه ف الصور دى انها بتعيط. وكل م احاول اتصرف دماغى بتوجعنى جامد وبفضل اعيط مع انى مش صغير انا ٢٤ سنه.
تكون مظبط مكان وتكلمه ك صحاب عادي يجيلك عليه وتقفل غلي امه وتديله علقة موت ومتسبوش غير وانت معاك كل حاجه تخص امك

• عجبني
التفاعلات: ahmed_aly, تعبان ينجم, kareeem@@@ و شخص آخر
جيبه وافشخ كسمه وصوره عشان لو معاه نسخه تانيه لصور امك

• عجبني
التفاعلات: banota. و اوسووو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وخليك قريب من امك اليومين دول عشان اكيد نفسيتها زفت وحاول تفك عنها

تمسكة في مكان ما وتجيب خشبة وتفشخ اهلة ضرب لما تعدمة العافية
ولو حاول يعمل حاجة هيبقي اسمه بيعمل كدا عشان انت ضربتة وعلمت علية 👍🏻
انت هتعيش مرة واحدة حاول تعيشها راجل 👍🏻
فكرت ف كدا كتير بس خوفت من الصور اللى صورها وهو معاها

احا وانت سبته ينام معاها ومعرفتش تتصرف قبل دا مايحصل الواد دا تجيبه عن طريق امك وتكون محضرله وتمسكه تفشخه حرفيا وتصوره

احا وانت سبته ينام معاها ومعرفتش تتصرف قبل دا مايحصل الواد دا تجيبه عن طريق امك وتكون محضرله وتمسكه تفشخه حرفيا وتصوره
انا معرفتش اى حاجه الا بعد كل دا م حصل

انا معرفتش اى حاجه الا بعد كل دا م حصل
واديك عرفت لازم تتصرف وتخليك راجل ولازم تعلم عليه عشان لو نام معاها تانى ممكن حاجات كتير تتغير

تجيبه عندك في مكان امان تاخد الفون منه تكتفه و تفتح الفون اول حاجه تدخل علي جوجل تمسح ال backup بتاعة الصور بعدين هتنزل علي الفون برنامج تشفير و تسفر البيانات اللي ع الموبايل و متعملش إعادة ضبط المصنع ولا سوفت وير جديد علشان الصور بترجع تاني الحل الوحيد التشفير
بعدين ترن كيكه علقه حلوه و تصوره و سيبه لخيالاته بقا

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511
دا تجيبه ع انك مش ف البيت ولما يوصل تمسح اي حاجه ع تلفونه وبعدها تعوره ف طيزه دا عيل ابن متناكه قليل الاصل

تكون مظبط مكان وتكلمه ك صحاب عادي يجيلك عليه وتقفل غلي امه وتديله علقة موت ومتسبوش غير وانت معاك كل حاجه تخص امك
ياخده فونه بعد ما يعمل دا كله

• عجبني
التفاعلات: banota.
نيكه و دي مش كلمة مجازيه بوصف بيها انك تفشخه و كده انا قصدي تنيكه فيزيائيا و لو صورته فيديو و هو بيتناك هتبقا اخدت حقك من ابن الشرموطه ده تالت و متلت و هتكسر عين كسمه

• عجبني
التفاعلات: AHMED 511 و banota.
دا تجيبه ع انك مش ف البيت ولما يوصل تمسح اي حاجه ع تلفونه وبعدها تعوره ف طيزه دا عيل ابن متناكه قليل الاصل
المشكله الاكبر ان من شهر والدتى تعبت وكانت بترجع جامد وراحت كشفت لقيت خالتى بتقولى والدتك شكلها حامل وبتضحك ومش عارف كانت بتهزر ولا بتتكلم جد

المشكله الاكبر ان من شهر والدتى تعبت وكانت بترجع جامد وراحت كشفت لقيت خالتى بتقولى والدتك شكلها حامل وبتضحك ومش عارف كانت بتهزر ولا بتتكلم جد
ميشغلكش
خد حقك الاول وبعدها شوف هتعمل اي

يسطا هو انت بتحور ولا بتتكلم بجد ولا اي دنيتك انتة

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%