NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش عارف اتكلم اقول ايه. بس من فتره فيه حد من صحابى بقلب ف فونه من فتره لقيت صور لوش والدتى ومتركبه على اجسام تانيه انا متاكد من دا مش صورتها اصلا.. ولما دخلت على الواتس بتاعه لقيته مكلمها وبيقولها انه هينزل الصور دى على النت وبعتاله ريكورد بتعيط فيه وانه ازاى يعمل كدا عشان هى ملهاش فى النت وكدا. وقالها انه هيجيى عندنا البيت وانا برا ووالجى مسافر وف نفس الشات عرفت انه فعلا راح عندى ولقيته باعتلها صور ليها وهو عندى ف وضع مش كويس وباينه ف الصور دى انها بتعيط. وكل م احاول اتصرف دماغى بتوجعنى جامد وبفضل اعيط مع انى مش صغير انا ٢٤ سنه.
أولا الحل لازم يجي من أساس المشكلة هو واحد زبالة لكن هي ليه أصلا تكلم واحد قد ولادهاجوزها مش مكفيها مثلا؟ لازم تتكلم معاها تفهم ليه وصل الموضوع للدرجة ديه و إزاي توافق إنه يجيلها حتى لو حاسة إنه إبتزاز و حتى لو بتعيك مازال عليها جزء مش صغير من الغلط و إذا عرف السبب بطل العجب إتشجع و فاتحخا في الموضوع و إفهم كويس إزاي يوصل الموضوع لكده و ليهمتتكسفش منها إتكام بخدوء و إعرف كويس القصة و لما تعرف هتلاقي حلول لكن لما أنت مجرد شوفت صور و شات ممكن يكون مخصبش حاجة أصلا و يكون إشتغالة و هو كان قاصد يسيب الون قدامك علشان تشوف الصور و الشات إفهم اللي حصل بالتفاصيل منها قبل أي تصرّف

• عجبني
التفاعلات: قرمووط الطيظ
مش عارف اتكلم اقول ايه. بس من فتره فيه حد من صحابى بقلب ف فونه من فتره لقيت صور لوش والدتى ومتركبه على اجسام تانيه انا متاكد من دا مش صورتها اصلا.. ولما دخلت على الواتس بتاعه لقيته مكلمها وبيقولها انه هينزل الصور دى على النت وبعتاله ريكورد بتعيط فيه وانه ازاى يعمل كدا عشان هى ملهاش فى النت وكدا. وقالها انه هيجيى عندنا البيت وانا برا ووالجى مسافر وف نفس الشات عرفت انه فعلا راح عندى ولقيته باعتلها صور ليها وهو عندى ف وضع مش كويس وباينه ف الصور دى انها بتعيط. وكل م احاول اتصرف دماغى بتوجعنى جامد وبفضل اعيط مع انى مش صغير انا ٢٤ سنه.
اسهل من االسهوله علي فكره انت متعرفش امك عشان هيصعب عليها الواد ده يتجاب ويتكتف والحاجه اللي علي الفون يتناك هو بيها تفتح طيزه وتركبه وتصوره فيديو وشه بس اللي باين وخليه معاك

يا ضنايا
عندك 24 سنه وبتعيط
المفروض كل اول متعرف الكلام دا تروح ليه وتديلو علقه موووت
مش تيجى تعيطلنا هنا
القرون ملت البلد خلاص

• بيضحكني
التفاعلات: فحل موجب للسالب والديوث
انت عبيط يا بني صاحبك ده الصور الي على تليفونه دي تسجنه ده شكله متخلف عقليا وانت سوري يعني تبقي عيل لا مؤاخذة لو مروحتش حطيت التليفون ده في طيزه

• أتفق
التفاعلات: رسام المشاعر
تشوف حد يكون ثقه اوي اخوك او قريبك مثلا وتتفق معاه انك تجيبوه باي طريقه سواء عن طريق امك او عن طريق انك تخطفه حتي والباقي زي ما الرجاله قالتلك ف الكومنتات المهم اللي معاك دا حاول تجيب حد قلبه جامد ومتفهوش الحوار خالص ولا ترسيه الدنيا اي قولو عامل حوار جامد معايا وهعرفك بعدين واوعي تنطق اي حاجه ليه

يا ضنايا
عندك 24 سنه وبتعيط
المفروض كل اول متعرف الكلام دا تروح ليه وتديلو علقه موووت
مش تيجى تعيطلنا هنا
القرون ملت البلد خلاص
دا ضعف شخصيه منه مش قرون ولا حاجه

اسهل من االسهوله علي فكره انت متعرفش امك عشان هيصعب عليها الواد ده يتجاب ويتكتف والحاجه اللي علي الفون يتناك هو بيها تفتح طيزه وتركبه وتصوره فيديو وشه بس اللي باين وخليه معاك
اكيد فكرت ف كدا بس اللى قالقنى ليكون قايل لحد

بتعيط؟ .. بعيدآ عن انه بنسبه كبيره مشهد من قصه او فيلم ولكن انا ضحكت لما عرفت انك بتعيط .. يعني هيبقي الواد وامه

انت عبيط يا بني صاحبك ده الصور الي على تليفونه دي تسجنه ده شكله متخلف عقليا وانت سوري يعني تبقي عيل لا مؤاخذة لو مروحتش حطيت التليفون ده في طيزه
أتفق مع كلامك بس أحب أضيف علي أخر جمله كلمه واحدة بس
( بالكرتونه) 👌

• بيضحكني
التفاعلات: drsniper666
اسرق موبايله و احذف كل حاجة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق بس ده عيل وحش اللي يعمل كا ومينفعش كان يبقي صحبه من الاول
ينقذ امه و يسيبه في ستين داهية

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%