NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لازم ميعملوش اي حاجه يطلبها منو
ميعرفش انى عرفت لسه. بقالى فتره بشوف فيه فيديوهات ولا لا قبل م اعمل اى حاجه

بص محدش مكانك عشان يعرف تقدر تعمل ايه و ايه الموقف بالظبط حاليا فا فيه كذا حل شوف اللي يناسبك..
أولا لو والدتك عارفة انك عارف تتفقوا انتم الاتنين علي حل نهائي للمشكلة زي انكم تنزلوا مباحث الانترنت و تقدموا بلاغ و تتابعوا بيه و علي ما بسمع علي النت من محاميين كتير إنه هيتجاب و هيتحبس لا محالة..
الحل التاني إنها لو مش عارفة إنك عارف فا انت لو تقدر تجمع ناس صحابك أو عيال صيع بتوع خناقات و تكلمه ينزلك علي انكم تتقابلوا عادي و تثبوا انت و الناس تاخد منه التليفون و تاكلوه علقة محترمة..
فيه احتمال تاني مش واقعي انك تواجه من غير خناق و تطلب منه يمسح الصور و لو مستاجبش تدخل أهله في الحوار و هما يتصرفوا..
رأيي الشخصي إنك تلجئ للمباحث الأول و تحسبه من غير تفكير.

مش عارف اتكلم اقول ايه. بس من فتره فيه حد من صحابى بقلب ف فونه من فتره لقيت صور لوش والدتى ومتركبه على اجسام تانيه انا متاكد من دا مش صورتها اصلا.. ولما دخلت على الواتس بتاعه لقيته مكلمها وبيقولها انه هينزل الصور دى على النت وبعتاله ريكورد بتعيط فيه وانه ازاى يعمل كدا عشان هى ملهاش فى النت وكدا. وقالها انه هيجيى عندنا البيت وانا برا ووالجى مسافر وف نفس الشات عرفت انه فعلا راح عندى ولقيته باعتلها صور ليها وهو عندى ف وضع مش كويس وباينه ف الصور دى انها بتعيط. وكل م احاول اتصرف دماغى بتوجعنى جامد وبفضل اعيط مع انى مش صغير انا ٢٤ سنه.
🥲🥲🫤🥲🥲

مش عارف اتكلم اقول ايه. بس من فتره فيه حد من صحابى بقلب ف فونه من فتره لقيت صور لوش والدتى ومتركبه على اجسام تانيه انا متاكد من دا مش صورتها اصلا.. ولما دخلت على الواتس بتاعه لقيته مكلمها وبيقولها انه هينزل الصور دى على النت وبعتاله ريكورد بتعيط فيه وانه ازاى يعمل كدا عشان هى ملهاش فى النت وكدا. وقالها انه هيجيى عندنا البيت وانا برا ووالجى مسافر وف نفس الشات عرفت انه فعلا راح عندى ولقيته باعتلها صور ليها وهو عندى ف وضع مش كويس وباينه ف الصور دى انها بتعيط. وكل م احاول اتصرف دماغى بتوجعنى جامد وبفضل اعيط مع انى مش صغير انا ٢٤ سنه.
انت منين بجد لو من اسكندرية و قريب مني حاجي معاك تفشخه

• حبيته
التفاعلات: الفاجر الهايج
ما تخليش حد يبتزك
مهما حصل

• حبيته
التفاعلات: مدام رشا
بص يسطا اول حاجه هتاخد والدتك تطمن عليها ولو فيه جنين تنزله ثانيا تمسك الواد ده تفشخه ف افكاره تهينه ضرب وتخلي حد يغتصبه وتصوره وتكسر عينه وتاخد موبايله تمسح كل اللي عليه علشان الحاجات دي بتتحفظ ع ايميل جوجل وبعد كده تكسره وتذل ميتين امه بالفديديوهات دي وتبيعه اللي وراه واللي قدامه لانه حلال فيه اكتر من كده

• عجبني
التفاعلات: الفاجر الهايج
خطوات حل المشكلة:
1. تبطل عياط
2. تسترجل
3. تروح تقتل دين امه

ده ينقطع زبه بسكينه باردة....بتكلم بجد

شوف يا صديق اقعد و اهدى و ظبط امورك ما امك و اللي حصل حصل يبقا تاخد حقك بالعقل كدا كدا تجر الواد دا عن طريق امك بالاتفاق و انت حر بقا تكون مبلغ البوليس ينيكوه هما ..او تنيكه الاول و بعدين تبلغ كدا كدا لازم تأدبه
ماتخافش البلاغات دي بتكون سرية مراعاة لحساسيىتها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يسطا اول حاجه هتاخد والدتك تطمن عليها ولو فيه جنين تنزله ثانيا تمسك الواد ده تفشخه ف افكاره تهينه ضرب وتخلي حد يغتصبه وتصوره وتكسر عينه وتاخد موبايله تمسح كل اللي عليه علشان الحاجات دي بتتحفظ ع ايميل جوجل وبعد كده تكسره وتذل ميتين امه بالفديديوهات دي وتبيعه اللي وراه واللي قدامه لانه حلال فيه اكتر من كده
متعرفش انى عرفت لحد دلوقتى

خخخخخخخخخخخ نييييك كسمه..
بص انت تخدره وتاخده في حته هاديا حتي لو هتأجر شقة مخصوص وتنيكيو وتصوره بوشه وهو بيتناك وتمسك موبايله تكسره حتت وتفشخ كسمه ضرب وشوف طريقة تخصيه بيها من غير ما تموته احا تعيط ايه يعم ده انا الﻤوضوع ميخصنيش ودمي اتحرق

يعيني ع الرجاله دمك مش بيغلي كل ما اسمه يجي حتي بالصدفه؟ بتنام ازاي اصلا بالليل ولا عايش حياتك ازاي احا يعم دانت كنت قتلته وقتها خخخخ

ممكن تتواصل معايا

استمتع انت وياها ياباشا كم عمرها والدك شكلها مزه وله ايه اذا انت عمرك ٢٤ سنه

• بيضحكني
التفاعلات: عمو حسام

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%