NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه واحد عاوز يعمل سكس معاي

اسمعى من احمد الكلمتين دول يا منمون
كل ما هو سهل أو بمقابل يفقد المراه كرامتها وغلاوتها
لازم يحفى عليها ويتمرمط عشان يكسب قلبها وهى فى المقابل هتغلى فى عين نفسها قبل ما هو ما يغلى فى عينيها
ويقطع النت على النتيته 😂😂😂😂
معجبنيش غير

يقطع انت علي النتيته😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

• معجبنيش
  • بيضحكني
التفاعلات: zipgamed .، جدو سامى 🕊️ 𓁈 و العاااااالمى
واحد بعتلي رساله بس مش من هنا واتكلمنا مع بعض وبعتلي صورة بتاعه وهو جسمه جميل وعضلات وبتاعه حلو وعاوز يدخله في طيزي ويديني فلوس

اوافق ولا ايه ؟ انا خايفه ليصورني ويحط الفيديوهات على النت
اللي يريحك

عارفه بس انا بفرض كل الاحتمالات ممكن تكون وجهة نظرها ظروف حياتها مش هتتحسن غير بكده
بصي يا منى كل واحد فينا ليه متطلباته الجنسيه وده شى طبيعى بس أنا بتكلم عن نقطه هى بتتكلم عن ممارسه الجنس مش منطلق شهوه ولكن الفكره فى المقابل المادي وسورى يعنى ده معناه حاجه تانيه خالص وفى الاخر دى حريه شخصيه

عارفه بس انا بفرض كل الاحتمالات ممكن تكون وجهة نظرها ظروف حياتها مش هتتحسن غير بكده
مستحيل حياة انسان تتحسن بالزنا؟؟؟

انتي فاهمه ولو دي اتجوزت بعد كده هتبقي خاينه لجوزها حتي لو تابت قبل الجواز عن الزنااا؟؟؟ بس كون ان فيه واحد تاني شاف جسمها واتمتع بيه دي خيانه ليه لانها مستحيل هتجيب ليه سيره بالموضوع ده
فبكده هيبقي متغفل وكده تبقي هي خاينه ليه حتي لو تابت قبل الجواز

• معجبنيش
التفاعلات: zipgamed . و جدو سامى 🕊️ 𓁈
بصي يا منى كل واحد فينا ليه متطلباته الجنسيه وده شى طبيعى بس أنا بتكلم عن نقطه هى بتتكلم عن ممارسه الجنس مش منطلق شهوه ولكن الفكره فى المقابل المادي وسورى يعنى ده معناه حاجه تانيه خالص وفى الاخر دى حريه شخصيه
بص من كتابة الموضوع والرد هي مش هتعمل كده عشان متطلبات جنسية هتعمل كده عشان فلوس

هي اكيد عارفه المعني التاني وكويس اوي بس برضو كل واحد وظروفه

• عجبني
التفاعلات: العاااااالمى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب وانتي هتبيعي جسمك عشان الفلوس ولا تسلمي نفسك عشان الفلوس ده واحد ابن وسخه ملهوش امان ممكن يصورك ويقولكوما دافع

بص من كتابة الموضوع والرد هي مش هتعمل كده عشان متطلبات جنسية هتعمل كده عشان فلوس

هي اكيد عارفه المعني التاني وكويس اوي بس برضو كل واحد وظروفه
ادينى متلقح اهوه اللى محد حد عبرنى بكلمه ولا غمزه ارزاق 😂

• بيضحكني
التفاعلات: 🩸فتى الاكتئاب🩸
بصي كل ما هو على النت ما وراء الشاشات غير مضمون ولو هيحصل فى مكان تبعك مش عنده امان اكتر
فهمان يا صديقي

• عجبني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
مستحيل حياة انسان تتحسن بالزنا؟؟؟

انتي فاهمه ولو دي اتجوزت بعد كده هتبقي خاينه لجوزها حتي لو تابت قبل الجواز عن الزنااا؟؟؟ بس كون ان فيه واحد تاني شاف جسمها واتمتع بيه دي خيانه ليه لانها مستحيل هتجيب ليه سيره بالموضوع ده
فبكده هيبقي متغفل وكده تبقي هي خاينه ليه حتي لو تابت قبل الجواز
فاهمه كويس و**** بس طلام نزلت الموضوع هنا هي خلاص لابد أنها حسمت القرار

• عجبني
التفاعلات: أحمد السويسي
في حد بيدفع تمن حاجة و ميستغلهاش الاستغلال المثل
ده يبقى عبيط حتى

• عجبني
انا وانتي فاهمين كويس انها منزله الموضوع عشان عايزه فلوس

طب هو خلاص البلد معتش فيها شغل غير الشغلانه الوسخه دي تبيع جسمها عشان خاطر فلوس

طب والراجل الي هيتقدملك بعد كده ذنبه اي انه ياخد واحده سابت جسمها لواحد غيره يتمتع بيه؟؟؟؟؟

• معجبنيش
التفاعلات: zipgamed . و جدو سامى 🕊️ 𓁈
  • بيضحكني
  • معجبنيش
  • بيضحكني
اختلف معاكى فى النقطه دي هى لو حسمت الموضوع مكنتش نزلت المنشور اصلا لانه حوار شخصى وخاص بيها ومش مشاع لأى حد ودليل على كده خوفها أنه يصورها فى العلاقه غير أنه ممكن يضحك عليها فى المقابل المادي

انا وانتي فاهمين كويس انها منزله الموضوع عشان عايزه فلوس

طب هو خلاص البلد معتش فيها شغل غير الشغلانه الوسخه دي تبيع جسمها عشان خاطر فلوس

طب والراجل الي هيتقدملك بعد كده ذنبه اي انه ياخد واحده سابت جسمها لواحد غيره يتمتع بيه؟؟؟؟؟
😂بص دي اسهل شغلانه

اهو الشغلانه دي مشكلتها المستقبل

• بيضحكني
التفاعلات: 🩸فتى الاكتئاب🩸

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%