NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حصل او بيبقى معاك كويس وفجاه يتغير ويخلع منك
بظبط وساعت لما تطلب منه حتس تجرب توصل للي متحرر عليهم متقيهوش

• عجبني
التفاعلات: MR.Boom
الممنوع مرغوب ولو كنا فى مكان غير المكان وناس غير الناس كانت الناس دى كلها عاديه واقليه منهم مشوا بميولهم فعلا والحقيقيين الى عاملين فيها عاديين اظهروا نواياهم الحقيقيه .....
اهلا بك فى الغابه البشريه .

• بيضحكني
التفاعلات: نورهان علي
  • بيضحكني
التفاعلات: صديق المتحررين🤤
  • بيضحكني
التفاعلات: MR.Boom
حاجه الصراحه شغله بالي من ساعت ما دخلت المنتدي او رجعت لاني كنت موجوده قبل بس مكنتش مهتمه بالقسام وأشوف الناس هنا عامله ايه لاني كنت مشغوله بس لما تبعت لقيت أن نص المنتدي موجود هنا ليه بجد افهم وافهم هل الناس الي ميوله كده بتحب ده بجد وله اي هجس
مستنيه ردكم
قصدك السوالب

• الموضوع ده يدعو للتفكير
حاجه الصراحه شغله بالي من ساعت ما دخلت المنتدي او رجعت لاني كنت موجوده قبل بس مكنتش مهتمه بالقسام وأشوف الناس هنا عامله ايه لاني كنت مشغوله بس لما تبعت لقيت أن نص المنتدي موجود هنا ليه بجد افهم وافهم هل الناس الي ميوله كده بتحب ده بجد وله اي هجس
مستنيه ردكم
خيال واوهام

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: نورهان علي, الشَّــــــاعِـر🖋️, صديق المتحررين🤤 و شخص آخر
كله ع حسب احتياجه بس في ناس وانا منهم مجرد بنشارك في قسم الخواطر مثلا وبنقرأ قصص بس كل واحد وميوله طبعا في الطبيعي
وفي اللي اغرب من الخيال ودي ناس مليش دعوة بيها 😂
@نورهان علي تدوم الضحكة
و طبعا مفيش احلى من الطبيعي 😂

• يالهوي هي وصلت لكده
  • أتفق
التفاعلات: نورهان علي و ياسمين الجندول
مستنيه ردكم
الجنس العادي مبقاش ييسخن الناس ف الناس بتلجأ للاكثر شذوذ و يقولو عليه ميول عشان يبررو لنفسهم

• أتفق
شوفت بعينك عليه العوض ومنه العوض
ايوا شوفت طلع الموضوع حقيقة للاسف بس مش حاجة تخصنى انا ميولى طبيعى بس للاسف الحاجات دى موجودة الدياثة والسوالب مووجوودة للاسف

مستنيه ردكم
كتير منتشر التحرر بالوطن العربي خصوصا اهل الخليج لمن يسافروا اوروبا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: حلّاق مرتي
الجنس العادي مبقاش ييسخن الناس ف الناس بتلجأ للاكثر شذوذ و يقولو عليه ميول عشان يبررو لنفسهم
ده غلط

• عجبني
التفاعلات: ALZEIN
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الممنوع مرغوب ولو كنا فى مكان غير المكان وناس غير الناس كانت الناس دى كلها عاديه واقليه منهم مشوا بميولهم فعلا والحقيقيين الى عاملين فيها عاديين اظهروا نواياهم الحقيقيه .....
اهلا بك فى الغابه البشريه .
كلامك صح

الاغلبيه العظمي هجاصين مجرد واقع افتراضي كله بيهرب اليه
عن نفسي هنا للتعارف فقط بناس راقيه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زائر حبيب و نورهان علي
الاغلبيه العظمي هجاصين مجرد واقع افتراضي كله بيهرب اليه
عن نفسي هنا للتعارف فقط بناس راقيه
احسن حاجه الي داخل يروق دماغه

• حبيته
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%