NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ابن سامية
  • بيضحكني
التفاعلات: نورهان علي
  • ايه ده
حاجه الصراحه شغله بالي من ساعت ما دخلت المنتدي او رجعت لاني كنت موجوده قبل بس مكنتش مهتمه بالقسام وأشوف الناس هنا عامله ايه لاني كنت مشغوله بس لما تبعت لقيت أن نص المنتدي موجود هنا ليه بجد افهم وافهم هل الناس الي ميوله كده بتحب ده بجد وله اي هجس
مستنيه ردكم
في ناس كدا للاسف وللاسف مشوفتش دة او كنت اعرف ميول دي غير لما دخلت هنا وكنت بسال نفسي هل الموضوع اى كلام ولا حقيقي وفعلا لاقيت الموضوع حقيقي وشوفت بعيني

• محزن
اه و**** امي الصور دي انا اللي مصورها بايدي ومن قلب اوضتي
ما المشكله هنا امك تربيك وتكبرك عشان تبقي سندها في الاخر تعرض عليها

• أتفق
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
في ناس كدا للاسف وللاسف مشوفتش دة او كنت اعرف ميول دي غير لما دخلت هنا وكنت بسال نفسي هل الموضوع اى كلام ولا حقيقي وفعلا لاقيت الموضوع حقيقي وشوفت بعيني
شوفت بعينك عليه العوض ومنه العوض

• بيضحكني
التفاعلات: الشَّــــــاعِـر🖋️
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
ما المشكله هنا امك تربيك وتكبرك عشان تبقي سندها في الاخر تعرض عليها
انا مش عارف اكلمك ادخليلي خاص بعد اذنك استفسر منك

حاجه الصراحه شغله بالي من ساعت ما دخلت المنتدي او رجعت لاني كنت موجوده قبل بس مكنتش مهتمه بالقسام وأشوف الناس هنا عامله ايه لاني كنت مشغوله بس لما تبعت لقيت أن نص المنتدي موجود هنا ليه بجد افهم وافهم هل الناس الي ميوله كده بتحب ده بجد وله اي هجس
مستنيه ردكم
يمكن نص اللي هنا اصلا الشهوة بتكون مسيطره عليهم ودي مجرد رغبة هما بيبقو عاوزينة مش اكتر لان تعال ع ارض الواقع مثلا مش هتلاقي كلو عاوز كدا، وكل واحد بيفكر بالطريقة اللي تمتعو وبس

• أتفق
مستنيه ردكم
كله ع حسب احتياجه بس في ناس وانا منهم مجرد بنشارك في قسم الخواطر مثلا وبنقرأ قصص بس كل واحد وميوله طبعا في الطبيعي
وفي اللي اغرب من الخيال ودي ناس مليش دعوة بيها 😂

• بيضحكني
مفيش ولا واحد هني سادق وساعه الجد كله بيخلع

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: MR.Boom و نورهان علي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%